Електронний каталог
управління якістю послуг
Документи:
- Borek-Wojciechowska, R. Application of the Pareto-Lorenz diagram to evaluation of medical care quality [Текст]. Part II : Quality management / R. Borek-Wojciechowska, S. Klokow, J. Zuchowski // Global safety of commodity and environment. Quality of life. – Київ : ТОВ"Вид-во "Книга", 2006. – Vol.I. – C. 211-215.
- Brax, S. The "Kibsification" of architectural services - case study [Текст] / S. Brax // Marketing uslug profesjonalnych. – Poznan : Infomila, 2006. – Tom 6. – C. 77-90.
- Town, A. Looking to the future : The tragic events of 11 September continue to affect businesses worldwide [Текст] / A. Town // Leisure management. – Hertfordshire : Leisure Media Company Ltd., 2001. – Vol. 21, № 10. – C. 48-49.
- Wosik, D. Measurement of customer's satisfaction with services quality at the commodity science faculty [Текст] / D. Wosik // Focusing new century : Commodity - trade - environment. – Beijing : China Agriculture Press, 2004. – Vol. II. – C. 528-532.
- Бондар, В. П. Управління якістю та якість в аудиті: шляхи удосконалення [Текст] / В. П. Бондар, Ю. В. Бондар // Аудитор України. – Київ, 2012. – № 7 (201). – С. 11-25.
- Брич, В. Я. Методологічні підходи до оцінки якості туристичних та готельно-ресторанних послуг [Текст] / В. Я. Брич, В. І. Охота // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 18. – С. 22-25.
- Длугош, О. Досвід реформуванння закордонних служб зайнятості з метою задоволення клієнтів і забезпечення якості надання послуг [Текст] / О. Длугош, В. Дмитрієв-Заруденко // Україна: аспекти праці. – К., 2009. – № 1. – С. 38-42.
- Ефимов, В. Об управлении качеством гостиничных услуг [Текст] / В. Ефимов // Ресторанный и гостиничный бизнес. – К., 2007. – № 3. – С. 56-58.
- Ладиченко, К. І. Роль управління якістю у формуванні позитивного іміджу підприємства готельного господарства [Текст] / К. І. Ладиченко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2009. – № 11. – С. 35-38.
- Новак, М. В. Еволюція основоположних концепцій менеджменту якості та їх використання у готельному господарстві [Текст] / М. В. Новак // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.134-142.
- Система управління якістю медичних послуг [Текст] / М. Павленко, Т. Маматова, В. Маматов, О. Федьо // Стандартизація, сертифікація, якість. – Київ, 2011. – № 2 (69). – С. 41-45.
- Полторацька, О. В. Удосконалення процесу управління якістю в туристичних підприємствах завдяки розробці та впровадженню системи оцінювання та контролю якості [Текст] / О. В. Полторацька // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.155-160.
- Ткаченко, Т. І. Управление качеством гостиничных услуг: методологические и практические аспекты [Текст] / Т. І. Ткаченко // Гостиничный и ресторанный бизнес. – 2002. – №5. – С.24-27.
- Ткаченко, Т. І. Методологічні основи функціонування та формування механізму управління якістю готельних послуг [Текст] / Т. І. Ткаченко, М. В. Новак // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.141-148.
- Фасхиев, Х. А. Как оценить и управлять качеством и конкурентоспособностью товаров и услуг [Текст] / Х. А. Фасхиев // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 3. – С. 88-102.
- Фасхиев, Х. А. Как оценить и управлять качеством и конкурентоспособностью товаров и услуг [Текст] / Х. А. Фасхиев // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 4. – С. 92-100.
|