Електронний каталог
международный маркетинг. міжнародний маркетинг
Документи:
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0502 "Менеджмент" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Професійне спрямування (спеціальність) "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності".Освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 25с. – 9.73.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 6.030601 "Менеджмент" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Професійне спрямування (спеціальність) "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності".Освітньо-кваліфікаційний рівень "бакалавр" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 89с. – 19.85.
- Інформаційний пакет.Галузь знань 0306 "Менеджмент і адміністрування".Напрям підготовки 6.030601 "Менеджмент" [Текст] [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : проф.спрямування (спеціальність) "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності".Освітньо-кваліфікаційний рівень "бакалавр" / Ф-т економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2010. – 84с. – 30.00.
- Програма саморегулювання щодо дитячої реклами [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 3 (67). – С. 57-63.
- Акулич, М. В. Способы повышения эффективности использования глобальных стратегий бизнеса и маркетинга [Текст] / М. В. Акулич // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2006. – № 6. – С. 99-115.
- Близнюк, В. Мiжнародний стратегiчний маркетинг:сутнiсть та проблеми втiлення [Текст] / В. Близнюк // Вiсник Київського державного торговельно-економiчного унiверситету. – 1998. – С.52-58.
- Вачевський, М. Маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах [Текст] / М. Вачевський // Вища школа. – Київ, 2010. – № 2. – С. 60-67.
- Воронов, В. Внешнеторговая статистика в развитии международного маркетинга и логистики [Текст] / В. Воронов, А. Воронов, А. Ермаков // Маркетинг. – Москва, 2014. – № 1 (134). – С. 90-96.
- Жуков, С. А. Міжнародна маркетингова діяльність прикордонних регіонів України в євроінтеграційних процесах [Текст] / С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 10 (112). – С. 78-84.
- Зозульов, О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації [Текст] / О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 53-59.
- Ильєнко, О. В. Формування концепції міжнародної безпеки на основі системи міжнародного маркетингу [Текст] / О. В. Ильєнко // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 11-12. – С. 8-11.
- Іллєнко, О. В. Формування концепції міжнародної економічної безпеки на основі системи міжнародного маркетингу [Текст] / О. В. Іллєнко // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 11-12. – С. 8-11.
- Кліонський, О. М. Формування ситуаційної моделі управління цінами в системі міжнородного маркетингу аеропортів [Текст] / О. М. Кліонський // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 19. – С. 73-79.
- Мельник, Т. М. Корпоративні комунікації в системі міжнародного маркетингу [Електронний ресурс] [Текст] : програма / Т. М. Мельник, М. Г. Слоква ; кафедра міжнародних економічних відносин. – 18-61_18 П. – Київ : КНТЕУ, 2018.
- Метіль, Т. К. Міжнародний маркетинг регіону в умовах глобалізації [Текст] / Т. К. Метіль // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2016. – № 1. – С. 18-23.
- Михайлова, Е. А. Ценовые стратегии:современные мировые тенденции [Текст] / Е. А. Михайлова // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – С.92-98.
- Никишкин, В. В. Роль маркетинговых исследований в разработке стратегии выведения нового продукта на рынок [Текст] / В. В. Никишкин, И. В. Гурова // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – С.78-91.
- Онищенко, В. П. Особливості міжнародного маркетингу XXI століття [Текст] / В. П. Онищенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2011. – № 3-4 (56-57). – С. 4-12.
- Охорзина, Ю. О. Китайский маркетинг: обзор приемов привлечения потребителей [Текст] / Ю. О. Охорзина // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2014. – № 2 (62). – С. 112-123.
- Пивоварова, М. Особенности международного маркетинга 90-х годов [Текст] / М. Пивоварова // Маркетинг. – 1998. – С.24-33.
- Пуригіна, О. Г. Міжнародні економічні конфлікти [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. Г. Пуригіна. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 280с. – Бібліогр.:С.270-275. – ISBN 978-966-364-712-8 : 59.00.
- Савин, В. А. Мировой рынок и его воздействие на инвестиционные проблемы России [Текст] / В. А. Савин // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – С.91-101.
- Савин, В. А. Мировой рынок и его воздействие на инвестиционные проблемы России [Текст] / В. А. Савин // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999, 1999. – №1. – С.91-101.
- Сардак, С. Е. Міжнародний маркетинг людських ресурсів як основа геоекономічної стратегії [Текст] / С. Е. Сардак // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 12 (114). – С. 149-156.
- Софіщенко, І. Я. Торговельно-економічні відносини між Україною та ЄС: стан і перспективи [Текст] [Текст] : навч. посіб. / І. Я. Софіщенко ; за заг. ред. М. Бойцуна, І. Грицяка, Я. Мудрого та ін. – Київ : Міленіум, 2009. – 314с. : іл. – 80.00.
- Терещенко, Ю. Ф. Міжнародний маркетинг високотехнологічної продукції [Текст] / Ю. Ф. Терещенко // Проблеми науки. – К., 2004. – №12. – С. 32-36.
- Урбанєц, М. Міжнародний маркетинг глобалізації і відтворювальний механізм світового господарства [Текст] / М. Урбанєц, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 9 (135). – С. 78-85.
- Циганкова, Т. О. Вплив глобальної торгової системи на міжнародну маркетингову діяльність [Текст] / Т. О. Циганкова // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – №4(32). – С.25-30.
- Чухломин, В. Актуальные вопросы международного маркетинга в сфере услуг [Текст] / В. Чухломин // Маркетинг. – М., 2003. – №5. – С.49-55.
- Чухломин, В. Международный маркетинг в сфере услуг [Текст] / В. Чухломин // Маркетинг. – М., 2004. – №3. – С.66-71.
- Шихова, П. З. Достижение конкурентных преимуществ во внешней торговле [Текст] / П. З. Шихова // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – С.101-105.
|