Електронний каталог
маркетинг пiдприємства
Документи:
- Аналіз маркетингового середовища діяльності підприємства [Текст] : Конспект лекції для студентів ФГХГГіТ / Уклад.Л.М.Шульгіна. – К. : КДТЕУ, 1998. – 98с. – 5.45.
- Маркетинг [Текст] : Учебник / Под ред.Уткина Э.А. – М. : ЭКМОС, 1998. – 320с. – ISBN 5-88124-010-3 : 10.00;7.10.
- Маркетинг во внешнеэкономической деятельности предприятия [Текст]. – 2-е изд.,стереотип. – М. : Внешторгиздат, 1990. – 152с. – ISBN 5-85025-011-5 : 4.00.
- Маркетинг підприємств сфери послуг: теорія і практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. заоч. форми навчання, які здобувають освіт.-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підготов. "Економіка та підприємництво" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів","Реклам. бізнес". ч.1. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 330 с. – 75.00.
- Маркетинг підприємств сфери послуг: теорія і практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навчання, які здобувають освіт.-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підготов. "Економіка та підприємництво" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів","Рекл. бізнес". ч.2 / ред. кол.: Є.В. Ромат (відп. ред.), В.В. Ортинська, І.О. Бучацька та ін. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 393 с. – 80.00.
- Маркетинг у публічному управлінні [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт.Є.В.Ромат, І.В.Чаплай; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1357/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 21 c. – 22,00.
- Маркетинг: кейсы из коллекции ВШМ СПбГУ [Текст] [Текст] / под ред. И.В.Гладких. – 2-е изд. – Санкт-Петербург : Высшая школа менеджмента, 2010. – 340 с. – ISBN 9785992400410 : 157.50.
- Справочник директора предприятия [Текст] / Под ред.М.Г.Лапусты. – М. : ИНФРА-М, 1996. – 704с. – ISBN 5-86225-179-0 : 3560000.00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт.В.В. Ортинська; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 354/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 21 c. – 15,00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : робоча програма / авт.В.В. Ортинська; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 208/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 19 c. – 20,00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : зб. тестових завдань / авт.Л.К. Яцишина; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1146/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 53 c. – 20,00.
- Торгівля і ринок України [Текст] : Тематичний збірник наукових праць. Вип.24 / Голов.ред.О.О.Шубін. – Д. : ДонНУЕТ, 2007. – 425с. – 30,00.
- Hartwig, G. Wie man den Markt erobert [Текст] / G. Hartwig. – Berlin : Verlag Die Wirtschaft GmbH, 1992. – 160 s. – (Erfolgs-Tips). – ISBN 3-349-00961-1 : 23,00.
- Абчук, В. А. Курс предпринимательства [Текст] : Учебн.пособие / В. А. Абчук. – СПб. : Альфа, 2001. – 544с. : ил. – ISBN 5-87062-085-6 : 39.60.
- Армстронг, Г. Маркетинг.Загальний курс [Текст] [Текст] = Marketing.An introduction / Г. Армстронг, Ф. Котлер ; пер.з англ.;за ред.Н.В.Шульпіної. – 5-е вид. – М.;СПб.;К. : Діалектика, 2001. – 602с. : ил. – ISBN 5-8459-0131-6(укр.);0-13-012771-Х(англ.) : 30.00;28.00;40.00;40.60.
- Афанасьев, М. П. Маркетинг:стратегия и практика фирмы [Текст] / М. П. Афанасьев. – М. : Финстатинформ, 1995. – 112с. – 315000.00.
- Балабанова, Л. В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : Навч.посібник для вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак. – К. : Професіонал, 2004. – 154с. – ISBN 969-8556-06-02 : 22.00;21.00;24.00.
- Беляевский, И. К. Маркетинговое исследование:информация,анализ,прогноз [Текст] : Учеб.пособие / И. К. Беляевский. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 320с. – ISBN 5-279-02220-9 : 31.20;34.56.
- Біловодська, О. А. Методологічні засади маркетингової політики розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ... д-ра екон.наук / Біловодська О. А. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Рівне : НУВГ та природокористування, 2019. – 40 с.
- Блажей, І. О. Екологічний брендинг меблевих підприємств України [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Блажей І. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2019. – 20 с.
- Бондаренко, О. С. Маркетинг у публічному управлінні [Електронний ресурс] [Текст] = Public administration marketing : робоча програма / Course Outline / О. С. Бондаренко, В. Д. Кармазінова ; каф. маркетингу. – 12-33 / РП20. – Київ : КНТЕУ, 2016.
- Бондаренко, О. С. Маркетинг у публічному управлінні [Електронний ресурс] [Текст] = Public administration marketing : робоча програма / Course Outline / О. С. Бондаренко, В. Д. Кармазінова ; каф. маркетингу. – 11-33 / П20. – Київ : КНТЕУ, 2020.
- Бревнов, А. А. Маркетинг малого предприятия [Текст] : Практическое пособие / А. А. Бревнов. – К. : ВИРА-Р, 1998. – 384с. : илл. – ISBN 966-95172-6-5 : 13.00.
- Вардеванян, В. А. Формування та підтримка іміджу підприємства на ринку меблів [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Вардеванян В. А. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Ужгород : УНУ, 2014. – 24с.
- Войчак, А. В. Маркетинговий менеджмент [Текст] : Пiдручник / А. В. Войчак. – К. : КНЕУ, 1998. – 268с. – ISBN 966-574-050-4 : 8.80;9.00;12.00.
- Годін, А. М. Маркетинг [Текст] : Учебник / А. М. Годін. – 2005. – 96.00.
- Голощапов, Н. А. Словарь-справочник руководителя предприятия [Текст] / Н. А. Голощапов ; Под ред.В.И.Осипова. – М. : Центр экономики и маркетинга, 2000. – 235с. – (Библиотека хозяйственного руководителя). – ISBN 5-85873-056-6 : 18.00.
- Горфинкель, В. Я. Курс предпринимательства [Текст] : Учебник для вузов / В. Я. Горфинкель ; Под ред.В.Я.Горфинкеля,В.А.Швандара. – М. : Финансы,ЮНИТИ, 1997. – 439с.
- Курс предпринимательства [Текст] : Учебник для вузов / В. Я. Горфинкель, В. А. Швандар, Е. М. Купряков, О.В.и др. Антонова ; Под ред.В.Я.Горфинкеля,В.А.Швандара. – М. : Финансы,ЮНИТИ, 1997. – 439с. – ISBN 5-85173-078-1 : 15.20; 21.50.
- Дойль, П. Маркетинг-менеджмент и стратегии [Текст] [Текст] = Marketing management and strategy / П. Дойль ; пер.с англ. – 3-е междунар. изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 538 с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00474-1;0-273-65150-1 : 50.40;54.00.
- Дойль, П. Маркетинг,ориентированный на стоимость [Текст] : Маркетинговые стратегии для обеспечения роста компании и увеличения ее акционерной стоимости / П. Дойль ; Под общ.ред.Ю.Н.Каптуревского.Пер.с англ. – СПб. : Питер, 2001. – 480с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00226-9 : 43.20.
- Жуков, С. А. Механізм управління промисловим маркетингом на підприємствах [Текст] [Текст] : автореферат дис...д-ра екон.наук / Жуков С. А. ; 08.00.04- економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Херсон : ХНТУ, 2018. – 41 с.
- Костоглодов, Д. Д. Маркетинг предприятия [Текст] / Д. Д. Костоглодов, И. И. Саввиди. – М. : Контур, 1998. – 112с. – Библиогр.:104с. – ISBN 5-86065-051-5 : 4.40.
- Куденко, О. В. Сегментація ринку в маркетингу [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Куденко О. В. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНЕУ ім.В.Гетьмана, 2019. – 21 с.
- Куруджи, Ю. В. Моделі оптимального управління функціонуванням ланцюгів поставок в умовах невизначеності та ризику [Текст] [Текст] : автореферат дис. ... канд.екон.наук / Куруджи Ю. В. ; 08.00.11 - мат. методи, моделі та інформ. технології в економіці. – Хмельницький : ХНУ, 2021. – 21 с.
- Лупу, Мариан Ильич Разработка системы маркетинга предприятия в условиях перехода к рыночной экономике /на примере производственого швейного объединения "Одема"/ [Текст] : Автореферат дисс...канд.экон.наук / Лупу Мариан Ильич ; 08.00.05-экономика,планирование и организация управления нар.хоз. и его отраслями. – Кишинев : Молдавский гос.ун-т, 1991. – 20с.
- Основи економічної теорії [Текст] [Текст] : Підручник / О. О. Мамалуй, О. А. Гриценко, Л. В. Гриценко, Г. Ю. Дарнопих ; За заг.ред.О.О.Мамалуя. – Київ : Юрінком Інтер, 2006. – 480с. – Бібліогр.:с.467-470. – ISBN 966-667-102-6 : 50.20.
- Основи економічної теорії [Текст] : Підручник / О. О. Мамалуй, О. А. Гриценко, Л. В. Гриценко, Г. Ю. Дарнопих ; За заг.ред.О.О.Мамалуя. – К. : Юрінком Інтер, 2003. – 478с. – Бібліогр.:с.468-470. – ISBN 966-667-102-6 : 37.00.
- Марчишин, Н. Я. Формувння системи інноваційного маркетингу на підприємстві [Текст] [Текст] : автореферерат дис. ...канд. екон. наук / Марчишин Н. Я. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. – 20 с.
- Маслова, Т. Д. Маркетинг [Текст] : Задачи,логические схемы,тесты / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик ; Гл.ред.В.Усманов. – СПб. : Питер, 2001. – 128с. : ил. – (Учебное пособие). – ISBN 5-318-00107-6 : 12.36.
- Мачадо, Р. Маркетинг для малых предприятий [Текст] / Р. Мачадо. – СПб. : Питер Паблишинг, 1998. – 288с. : ил. – (Малый бизнес). – ISBN 5-88782-252-Х,0702135542(англ.) : 10.00.
- Мірошниченко, А. В. Діловий успіх:бізнес-планування та маркетинг [Текст] / А. В. Мірошниченко. – К. : А.Л.Д., 1997. – 64с. – (Бiблiотека керiвника пiдприїмства.Дiловий експерт). – ISBN 966-536-035-3 : 4.00.
- Павленко, А. Ф. Маркетинг [Текст] : Навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – 2-ге вид.,доп.і випр. – К. : КТЕУ, 2001. – 106с. : іл. – ISBN 966-574-227-2 : 9.00.
- Павленко, А. Ф. Маркетинг [Текст] : Підручник / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К. : КТЕУ, 2003. – 246с. – ISBN 966-574-431-3 : 32.00;35.00.
- Павленко, А. Ф. Маркетингова політика ціноутворення [Текст] : Монографія / А. Ф. Павленко, В. Л. Корінєв. – К. : КНЕУ, 2004. – 332с. – ISBN 966-574-684-7 : 24.00.
- Панкрухин, А. П. Маркетинг-практикум:ситуационные задания,кейсы,тесты [Текст] / А. П. Панкрухин. – М. : Ин-т международного права и экономики, 1998. – 160с. – ISBN 5-88774-038-8;5-86344-076-7 : 13.50;9.90.
- Рафел, М. Как завоевать клиента [Текст] / М. Рафел, Н. Рафел ; Пер.с англ. – СПб. : Питер Пресс, 1996. – 352с. – (Бизнес без секретов). – ISBN 5-88782-059-4 : 4.50.
- Маркетинг [Текст] : Учебник для студентов вузов,обучающихся по специальности "Маркетинг" и "Менеджмент" / А. Н. Романов, Г. А. Жуков, С. И. Майоров, Ю. Ю. Корлюгов ; Под ред.А.Н.Романова. – М. : Банки и биржи;ЮНИТИ, 1996. – 560с. : илл. – Библиогр.:С.541-545. – ISBN 5-85173-003-Х : 25.00.
- Рябчик, А. В. Маркетинг підприємств молокопродуктового підкомплексу України на ринку Російської Федерації [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Рябчик А. В. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – К. : МОНУ;ЄУ, 2006. – 21с.
- Савруков, Н. Т. Краткий словарь-справочник по маркетингу [Текст] / Н. Т. Савруков, А. Н. Савруков, Е. Н. Саврукова. – 2-е изд.,испр.,доп. – СПб. : Политехника, 2001. – 124с. – ISBN 5-7325-0645-4 : 10.80.
1
2
|