Електронний каталог

У9(4Укр)29
М26          Маркетинг підприємств сфери послуг: теорія і практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. заоч. форми навчання, які здобувають освіт.-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підготов. "Економіка та підприємництво" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів","Реклам. бізнес". ч.1. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 330 с. – 75.00, 59.пр.


ББК У9(4Укр)290я4+У9(4Укр)290-211.1+У9(4Укр)421.0-36

            



Примірники
Місце збереження Кількість В наявностi
Науковий фонд 2 2
Читальний зал 1 1


Теми документа


Статистика використання: Видач: 106





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'