Електронний каталог
організація продажу товарів та обслуговування покупців
Документи:
- Електронна комерція [Текст] : Збірник тестових завдань / Каф. економічної кібернетики; уклад. С.О. Баннікова. – 04/08 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 18 c. – 2,08.
- Електронна комерція [Текст] : методичні вказівки для самостійної роботи студентів заочної форми навчання / уклад.: С.О. Баннікова, С.Л. Огнивенко; Каф. економічної кібернетики. – 46/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 33 с. – 4,57.
- Електронна комерція [Текст] : програма дисципліни для студентів ОКР підготовки "спеціаліст" напрямів підготовки "Економіка підприємництво" та "Торгівля" / уклад.: Л.А. Пономаренко, С.О. Баннікова, С.Л. Рзаєва; Каф. економічної кібернетики. – 751/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 9 с. – 5,11.
- Електронна комерція [Текст] : робоча програма курсу для студентів ОКР "бакалавр" професійного спрямування 6.050102 "Економічна кібернетика" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" денної форми навчання / уклад.: С.О. Баннікова, К.Б. Булига; Каф. економічної кібернетики. – 750/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 16 с. – 6,86.
- Електронна комерція [Текст] [Текст] : збірник тестових завдань / авт. С.О. Баннікова, В.П. Чернякін, С.І. Дехтяренко; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики та інформаційних систем. – 835/10 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 26 c. – 11,00.
- Електронна комерція [Текст] [Текст] : методичні рекомендації до практичної роботи : "Створення інформаційної структури в системі управління контентом Joomla!" / авт. С.О. Баннікова; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики та інформаційних систем. – 542/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 34 c. – 13,00.
- Електронна комерція [Текст] [Текст] : програма / авт. С.О. Баннікова, О.І. Пурський; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики та інформаційних систем. – 03/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 10 c. – 7,00.
- Електронна комерція [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. С.О. Баннікова; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики. – 401/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2020. – 17 c. – 14,00.
- Електронна комерція [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. С.О. Баннікова; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики. – 402/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 15 c. – 13,00.
- Електронна комерція [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. С.О. Баннікова; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики. – 605/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 17 c. – 14,00.
- Електронна комерція [Текст] [Текст] : збірник тестових завдань / авт. С.О. Баннікова, В.П. Чернякін, С.І. Дехтяренко; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики та інформаційних систем. – 893/16[замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 26 c. – 16.00.
- Інтернет-технології в бізнесі [Текст] [Текст] : методичні рекомендації до практичних занять / авт. С.М. Шклярський; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики. – 1087/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 22 c. – 16,00.
- Інтернет-технології в бізнесі [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. С.М. Шклярський; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики. – 451/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 15 c. – 16,00.
- Інтернет-технології в бізнесі [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. С.М. Шклярський; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики. – 452/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 15 c. – 16,00.
- Інтернет-технології в бізнесі [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. С.М. Шклярський; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики. – 201/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 15 c. – 14,00.
- Інтернет у бізнесі [Текст] : лабораторний практикум з курсу для студентів ОКР "бакалавр" напряму підготовки "Менеджмент" та "Економіка підприємництва" усіх форм навчання / уклад. С.М. Шклярський; Каф. інформаційних технологій та систем. – 475/06 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 39 c. – 3,84.
- Інтернет у бізнесі [Текст] : Робоча програма / Каф. економічної кібернетики та інформаційних систем; уклад. В.А. Барміна, С.М. Шклярський. – 172/09 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 18 c. – 6,35.
- Інтернет у бізнесі [Текст] [Текст] : програма / авт. С.М. Цензура, С.М. Шклярський; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики та інформаційних систем. – 02/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 6 c. – 7,00.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад.: Н.Б.Ільченко. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 66 с. – Бібліогр.: с. 66. – 6.71.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.Н.Б.Ільченко. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 72с. – Бібліогр.С.71-72. – 22.00.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Т.М. Григоренко; КНТЕУ, Каф. торговельного підприємництва та логістики. – 753/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 26 c. – 16.00.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Н.Б. Ільченко; КНТЕУ, Каф. торговельного підприємництва. – 1089/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 26 c. – 12,50.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Н.Б. Ільченко; КНТЕУ, Каф. торговельного підприємництва. – 890/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 15 c. – 14.00.
- Методичні вказівки та індивідуальні завдання для виконання лабораторної роботи з курсу "Internet у бізнесі".Тема "Створення власного рекламного Web-вузла за допомогою майстра створення системи FrontPage-2000 [Текст] : для студентів усіх спец.та форм навчання / уклад. П.І. Бабій, М.О. Цензура; Каф. інформаційних систем та мереж. – 700/02 (замовл.). – Київ : КНТЕУ, 2002. – 33с. – 3,72.
- Управління продажем [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Н.Б.Ільченко; каф. торгов. підприємництва. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 64 с. – Бібліогр.: с. 63-64. – 32.00.
- Anderson, B. R. Professional selling [Text] [Текст] / B. R. Anderson. – 3rd ed. – Englewood Cliffs : Prentice-Hall, Inc., 1987. – 398 p. – ISBN 0-13-725912-3 : 100,00.
- Brownstone, D. M. The sales professional's advisor [Text] [Текст] / D. M. Brownstone, I. M. Franck ; American Management Association. – New York : Amacom, 1987. – 298 p. – ISBN 0-8144-7683-X : 75,00.
- Bruce, A. Putting customers first [Text] [Текст] / A. Bruce, K. Langdon. – London : Dorling Kindersley Book, 2002. – 72 p. : il. – (Essential managers). – ISBN 0-7513-3845-1 : 49,00.
- Calvin, R. J. Managing sales for business growth [Text] [Текст] / R. J. Calvin ; American Management Association. – New York : Amacom, 1991. – 326 p. – ISBN 0-8144-5021-0 : 100,00.
- De, Rose L. Value selling [Text] [Текст] / Rose L. De ; American Management Association. – New York : Amacom, 1989. – 226 p. – ISBN 0-8144-5975-7 : 100,00.
- Frecher, D. La fonction achat [Текст] / D. Frecher, P. Loisier, J. Segot. – Saint-Denis : Afnor, 2006. – 146 p. – (100 questions pour comprendre et agir). – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-12-475089-5 : 275,00.
- Gschwandtner, G. Supersellers [Text] [Текст] / G. Gschwandtner, L. Gschwandtner ; American Management Association. – New York : Amacom, 1986. – 170 p. – ISBN 0-8144-5883-1 : 100,00.
- Kuswa, W. The sales rep's letter book [Text] [Текст] / W. Kuswa ; American Management Association. – New York : Amacom, 1984. – 216 p. – ISBN 0-8144-7618-X : 65,00.
- Scott, Gross T. Outrageous! : unforgettable service... Guilt-free selling [Text] [Текст] / Gross T. Scott ; American Management Association. – New York : Amacom, 1998. – 276 p. – (Advance, uncorrected proofs). – 95,00.
- Sheehan, D. Becoming superstar seller [Text] [Текст] / D. Sheehan, J. O'Toole ; American Management Association. – New York : Amacom, 1985. – 160 p. – ISBN 0-8144-7678-3 : 65,00.
- Stevens, H. The quadrant solution [Text] [Текст] : a business novel that solves the mystery of sales success / H. Stevens, J. Cox ; American Management Association. – New York : Amacom, 1990. – 240 p. – ISBN 0-8144-5986-2 : 100,00.
- Stumm, D. A. The new sales manager's survival guide [Text] [Текст] / D. A. Stumm. – New York : Amacom, 1985. – 234 p. – ISBN 0-8144-5799-1 : 100,00.
- Wolf, D. B. Serving the ageless market [Text] [Текст] / D. B. Wolf. – New York : McGraw-Hill, Inc., 1990. – 302 p. – ISBN 0-07-071406-1 : 100,00.
- Бредемайер, К. Провокационные продажи: Как выгодно подать себя и свой товар [Текст] [Текст] / К. Бредемайер, И. Гросс ; [пер. с нем.]. – Москва : Альпина Бизнес Букс, 2007. – 180с. – (Мастерство работы над словом). – Библиогр.:с.171-179. – ISBN 9785961405040 : 145.80.
- Веллхофф, А. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарными категориями [Текст] [Текст] / А. Веллхофф, Ж.-Э. Массон ; пер. с фр. Н.Д. Бирюковой. – Москва : Издател. Дом Гребенникова, 2004. – 280с. : ил. – (Управление продажами). – ISBN 5-93890-008-5;2-10005534-8 : 98.00.
- Голошубова, Н. О. Збірник ситуаційних задач і тестів з проблем організації торгівлі [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Н. О. Голошубова. – К. : КНТЕУ, 2003. – 185с. – Бібліогр.:С.182-184. – ISBN 966-7376-95-8 : 10.85;12.00.
- Голошубова, Н. О. Організація і технологія торгівлі спожитковими товарами [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Н. О. Голошубова. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 272 с. – Бібліогр.: с. 263-271. – ISBN 966-629-308-0 : 55,00.
- Голошубова, Н. О. Організація торгівлі [Текст] [Текст] : зб. ситуац.задач, тестів та кросвордів / Н. О. Голошубова. – 2-ге вид.,переробл. та допов. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 279 с. – Бібліогр.: с. 267-279. – ISBN 978-966-629-806-8 : 68.00.
- Гузелевич, Н. Ю. Фокусы мерчандайзинга. Эффективные "трюки" для торговцев и поставщиков [Текст] [Текст] / Н. Ю. Гузелевич. – Санкт-Петербург : Питер, 2010. – 160с. : ил. – ("Розничная торговля"). – ISBN 9785498073996 : 67.80.
- Завадский, М. Мастерство продажи [Текст] / М. Завадский. – СПб. : Питер, 2007. – 235с. : илл. – (Продажи на 100%). – Библиогр.:235с. – ISBN 5-94723-749-0;9785947237498 : 28.86.
- Ланкастер, Д. Продажа и управление сбытом [Текст] / Д. Ланкастер, Д. Джоббер ; пер. с англ. Л.В. Измайловой. – Минск : Амалфея, 1999. – 384с. : ил. – ISBN 984-6015-74-Х : 36.20.
- Лэнгдон, К. Основные объекты сбыта различны. Технология продаж [Текст] [Текст] = Keu accounts are different solution selling for key account managers / К. Лэнгдон ; пер. с англ. А.В.Полевцев. – Минск : Амалфея, 1998. – 304 с. – (Учимся торговать). – ISBN 985-6015-77-4 : 42,10.
- Мазаракі, А. А. Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 291 с. – Бібліогр.: с. 240-242. – ISBN 978-966-629-716-0 : 83.00.
- Макаров, П. В. Теория и практика продаж [Текст] [Текст] : Работа торгового представителя.Работа менеджера по продажам.Мерчендайзинг.Маркетинг.Построение сбытовой сети: практ. пособие / П. В. Макаров. – Симферополь : Квадранал, 2004. – 172 с. – ISBN 966-8400-30-5 : 13.50.
- Мельник, І. М. Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : навч. посіб. / І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як. – Київ : Знання, 2009. – 309с. – Бібліогр.:С.307-309. – ISBN 978-966-346-720-7 : 42.00.
1
2
|