Електронний каталог
рекламная деятельность в торговле. рекламна діяльність в торгівлі
Документи:
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0503 "Торгівля" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Товарознавство та комерційна діяльність" ("Товарознавство та організація зовнішньої торгівлі","Товарознавство та комерційна логістика","Управління товарними / Товарознавчий факультет. – К. : КНТЕУ, 2006. – 106с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 14.73.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Маркетинг" ("Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес") / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2006. – 99с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 15.90.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2007. – 102с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 23,06.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030510 "Товарознавство і торговельне підприємництво" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Товарознавство та організація зовнішньої торгівлі","Товарознавство та комерційна логістика","Управління товарними системами та мерчандайзинг" / Товарознавчий факультет. – К. : КНТЕУ, 2007. – 113с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 15,35.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Професійне спрямування "Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес".Освітньо-професійний рівень "бакалавр" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 79с. – 19.71.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030510 "Товарознавство і торговельне підприємництво" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Профес.спрямування (спеціалізації) "Товарознавство та орг.зовніш.торгівлі","Товарознавство та комерц.логістика","Упр.товар.системами та мерчандайзинг".Освіт.-кваліфікац.рівень "бакалавр" / Товарознавчий факультет. – К. : КНТЕУ, 2008. – 76с. – 19.65.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030510 "Товарознавство і торговельне підприємництво" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Профес.спрямування (спеціалізації) "Товарознавство та орг.зовніш.торгівлі","Товарознавство та комерц.логістика","Упр.товар.системами та мерчандайзинг".Освіт.-кваліфікац.рівень "магістр" / Товарознавчий факультет. – К. : КНТЕУ, 2008. – 49с. – 13.88.
- Інформаційний пакет.Галузь знань 0305 "Економіка та підприємництво".Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : проф. спрямування "Маркетинг на ринку товарів і послуг", "Рекламний бізнес".Освітньо - кваліфікаційний рівень "бакалавр" / Ф-т економіки, менеджменту і права. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 76 с. – 30.00.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" [Текст] [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : cпец. 050108 "Маркетинг".Магістерські прогр. 8.05010801 "Маркетинг на ринку товарів і послуг", 8.05010802 "Рекламний бізнес".Освітньо - кваліфікаційний рівень "магістр" / Ф-т економіки, менеджменту і права. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 26 с. – 17.00.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад.: Н.Б.Ільченко. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 66 с. – Бібліогр.: с. 66. – 6.71.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.Н.Б.Ільченко. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 72с. – Бібліогр.С.71-72. – 22.00.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : сб. ст. по теории и практике мерчандайзинга / под общ. ред. Е.В.Ромата. – 2-е изд.,доп.,перераб. – Київ : Студцентр, 2008. – 264с. – (Библиотека журнала "Маркетинг и реклама"). – 500 пр. – ISBN 966-7530-26-4 : 25.00.
- Реклама: інтеграція теорії та практики [Текст] [Текст] : тези доп. VII Міжнар. наук.- практ.конф. 18 груд. 2013 р., м. Київ / ред.кол.: А. А. Мазаракі ( відп. ред.), Н.В. Притульська, Н.М. Гуляєва та ін. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 155 с. – ISBN 978-966-629-658-3 : 47.00.
- Бервайз, П. Просто лучшее [Текст] = Simply better : Завоевывать и удерживать потребителей,предоставляя самое существенное / П. Бервайз, Ш. Михан ; Пер.с англ.О.Лещенко. – СПб. : Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 218с. – ISBN 9785315000433;5-315-00043-5 : 234.00.
- Маркетинг:теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць. №10 / А. В. Войчак, І. П. Житна, В. Я. Заруба, Г. В. Козаченко ; Ред.кол.Т.С.Максимова. – Луганськ : СНУ ім.В.Даля, 2004. – 250с. – 17.00.
- Гэд, Т. 4D Брэндинг [Текст] = 4D Branding : Взламывая корпоративный код сетевой экономики / Т. Гэд ; Пер.с англ.М.Аккая. – 3-е изд. – СПб. : Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 232с. – ISBN 9785315000327;5-315-00032-Х : 234.00.
- Клочкова, М. С. Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : учеб.-практ.пособие / М. С. Клочкова, Е. Ю. Логинова, А. С. Якорева. – Москва : Дашков и К, 2010. – 268с. – ISBN 978-5-394-00995-2 : 84.66.
- Критсотакис, Я. Г. Торговые ярмарки и выставки. Техника участия и коммуникации [Текст] [Текст] / Я. Г. Критсотакис ; пер. с греч. Е.Г. Мазина. – Афины : [б. и.], 1995. – 227 с. : ил. – Библиогр.: с. 226-227. – ISBN 960-220-484-2 : 7.00.
- Эффективное управление рекламным бизнесом [Текст] : Монография / Ю. Г. Лысенко, С. В. Дынчев, В. В. Гнатушенко, С. В. Челахов ; Под ред.Ю.Г.Лысенко. – Д. : Донецкий национальный университет, 2003. – 227с. : табл. – Библиогр.:С.213-215. – ISBN 966-639-130-9 : 22.70.
- Мазаракі, А. А. Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 291 с. – Бібліогр.: с. 240-242. – ISBN 978-966-629-716-0 : 83.00.
- Нёльке, К. Проведение презентаций [Текст] / К. Нёльке ; Пер.с нем. – 2-е изд.,стер. – М. : Омега-Л, 2007. – 131с. : илл. – (Taschen guide.Просто!Практично!). – ISBN 5-365-00607-0 (рус.);978-5-365-00607-2 (рус.) : 18.00.
- Пазуха, М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 172с. – Бібліогр.:С.128-129. – ISBN 966-364-268-8 : 22.00.
- Панкратов, Ф. Г. Комерційна справа [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна ; Пер.з рос. – 2-ге вид.,випр. – Рівне : Вертекс, 2002. – 350с. – ISBN 966-7147-16-9 : 30.00.
- Плющева, Л. В. Методический аппарат маркетинговых коммуникаций в местах продаж:обонятельный мерчандайзинг [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Плющева Л. В. ; 08.00.05-экономика и управление народным хозяйством (маркетинг). – М. : Кемеровский ин-т (фил.) ГОУ ВПО РГТЭУ, 2008. – 18с.
- Снегирева, В. В. Книга мерчандайзера [Текст] / В. В. Снегирева. – СПб. : Питер, 2007. – 380с. : илл. – Библиогр.:С.364-366. – ISBN 5-469-00754-5;978-5-469-00754-8;9785469007548 : 52.86.
- Хейг, М. Выдающиеся брэнды [Текст] = Brand Royalty:How the world's top 100 brands thrive & survive : Как 100 самых популярных в современном мире брэндов выжили в непростых экономических условиях конкурентной борьбы и достигли наивысшего экономического процветания / М. Хейг ; Пер.с англ. – Ростов на/Д : Феникс, 2006. – 365с. : илл. – (Бизнес-бестселлер). – ISBN 5-222-07367-Х;9785222073674 : 70.32.
|