Електронний каталог
навчальні видання з маркетингу в торгівлі для вищої школи
Документи:
- Інфраструктура товарного ринку.Продовольчі товари [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / за ред. О.О.Шубіна. – Київ : Знання, 2009. – 564с. – Бібліогр.:с.541-564. – ISBN 978-966-346-500-5 : 85.00.
- Інфраструктура товарного ринку.Непродовольчі товари [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ.навч. закладів / за ред. О.О.Шубіна. – Київ : Знання, 2009. – 703с. – Бібліогр.:681-702. – ISBN 978-966-346-502-9 : 109.00.
- Інфраструктура товарного ринку: теоретичні засади [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / за ред. О.О.Шубіна. – Київ : Знання, 2009. – 379с. – Бібліогр.:с.372-379. – ISBN 978-966-346-498-5 : 61.00.
- Інфраструктура товарного ринку [Текст] [Текст] : навч. посіб. / за ред. О.О. Шубіна ; ДДУЕТ. – 2-ге вид., перероб. та доп. – Київ : НМЦВО МОіН України, 2004. – 816с. – Бібліогр.: с. 801-813. – ISBN 966-7530-37-Х : 40.25.
- Маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для учащихся колледжей / Авт.-сост. С.Н.Белоусова,А.Г.Белоусов. – Ростов на/Д : Феникс, 2001. – 224с.. – (Учебники ХХI века). – ISBN 5-222-01628-5 : 14.80.
- Маркетинг [Электронный ресурс] [Текст] : для ПК, MP3-плееров, мобильных телефонов. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – [2008]. – 116,80. – Систем. требования: Windows 95/98/ME/2000/XP/Vista; Celeron 300 Mhz; 64 Mb RAM; CD/DVD-ROM, звук, мышь.
- Маркетингова товарна політика [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 62 с. – Бібліогр.: с. 60-62. – 30.00.
- Маркетингові дослідження в рекламі та зв'язках з громадськістю [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Л.К. Яцишина, Т.Л. Мітяєва; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 116 с. – Бібліогр.: с. 115-116. – 39.00.
- Товарознавство і торговельне підприємництво [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / за ред. А.А. Мазаракі ; авт.: А.А. Мазаракі, Н.В. Притульська, В.А. Осика, та ін. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 651 с. – Бібліогр.: с. 647-650. – ISBN 978-966-629-672-9 : 150.00.
- Husted, S. W. Principles of modern marketing [Текст] / S. W. Husted, D. L. Varble, J. R. Lowry. – Boston : Allyn and Bacon, 1989. – 722 p. : ill. – ISBN 0-205-11575-6 : 1800000.
- Robinson, N. Cambridge English for Marketing [Text] [Текст] / N. Robinson ; editor J.Day. – Cambridge Univercity Press, 2014. – 120 p. + CD. – (Professional English). – ISBN 978-0-521-12460-7 : 297.00.
- Алешина, И. В. Поведение потребителей [Текст] : Учеб.пособие для вузов / И. В. Алешина. – М. : Фаир-Пресс, 2000. – 376с. – 26.09.
- Алешина, И. В. Поведение потребителей [Текст] [Текст] : Учеб.пособие для вузов / И. В. Алешина. – М. : Фаир-Пресс, 2000. – 384с. – с.373-377. – ISBN 5-8183-0115-Х : 19.80.
- Астахова, І. Е. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів спеціальностей 8.050101,8.050103,8.050206 усіх форм навчання / І. Е. Астахова. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 207с. – Бібліогр.:С.205-206. – ISBN 966-676-176-9 : 30.00.
- Балабанова, Балабанова Марина Ивановна Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Балабанова Марина Ивановна Балабанова. – Донецьк : [ДонДУЕТ], 2002. – 600с. – Бібліогр.:с.530-543. – 65,00.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і допов. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – ISBN 978-966-484-44-2 : 112.50.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і доп. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – Бібліогр.: с.463-470. – ISBN 978-966-483-444-2 : 112.50.
- Балабанова, Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. – К. : Професіонал, 2006. – 330с. – Бібліогр.:С.288-298. – ISBN 966-370-022-Х : 29.00.
- Балабанова, Л. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, В. В. Холод. – К. : Професіонал, 2006. – 443с. – (Економіка.Менеджмент.Підприємництво). – Бібліогр.:С.403-418. – ISBN 966-370-023-8 : 45.00.
- Басовский, Л. Е. Маркетинг [Текст] : Курс лекций / Л. Е. Басовский. – М. : Инфра-М, 2000. – 219С. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000368-1 : 15.00.
- Бєлявцев, М. І. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України; Донец. нац. ун-т. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 328с. – Бібліогр.:с. 323-325. – ISBN 966-364-00-2 : 29.10.
- Бойко, И. И. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [Текст] : Учеб. пособие для студентов высших учеб. заведений / И. И. Бойко. – К. : Кондор, 2008. – 302с. – Библиогр.:С.301-302. – ISBN 978-966-351-074-3 : 43.75;45.30.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Бутенко, Н. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
- Власенко, Я. О. Основи сучасного маркетингу [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Я. О. Власенко, С. В. Карпенко. – Київ : Фірма "Інкос", 2011. – 323 с. – Бібліогр.: с. 321-323. – ISBN 978-617-598-064-4 : 80.00.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 5-те вид.,доп. – К. : Лiбра, 2007. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 978-966-7035-89-1;9789667035891 : 65.00.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 4-те вид.,доп. – К. : Лiбра, 2006. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 966-7035-75-1 : 60.00.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. екон.спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 7-ме вид. – К. : Лiбра, 2010. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 978-966-7035-89-1 : 100.00.
- Гірченко, Т. Д. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик. – К. : Інкос;Центр навчальної літератури, 2007. – 254с. – ISBN 966-8347-46-3 : 28.00.
- Годин, А. М. Маркетинг [Текст] : Учебно-метод.пособие / А. М. Годин. – М. : Дашков и К, 2000. – 212с. – ISBN 5-8316-0038-6;9785831600384 : 10.50.
- Гончарова, С. Ю. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для самостійного вивчення дисципліни / С. Ю. Гончарова. – Х. : Інжек, 2003. – 136с. – ISBN 966-8327-40-3 : 14.00.
- Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. О. Дудла. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 223с. : табл. – Бібліогр.:С.210-213. – ISBN 978-966-364-451-6;9789663644516 : 28,00;35,50.
- Егоров, И. В. Управление товарными системами [Текст] : Учеб.пособие для студ.вузов / И. В. Егоров. – М. : Издательско-книготорговый центр " Маркетинг ", 2001. – 644с. – ISBN 5-7856-0225-3 : 34.80;39.60;32,00;28.00;36.43; 30.00.
- Завьялов, П. С. Маркетинг в схемах, рисунках,таблицах [Текст] [Текст] : учеб.пособие / П. С. Завьялов. – М. : ИНФРА-М, 2010. – 496с. – (Высшее образование). – ISBN 9785160013862 : 90.70.
- Зозулев, А. В. Поведение потребителей [Текст] [Текст] : учеб.пособие / А. В. Зозулев. – Київ : Знання, 2004. – 364 с. – ISBN 966-8148-31-2 : 33.00.
- Кардаш, В. Я. Маркетингова товарна політика [Текст] : Навч.посiбник / В. Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 1997. – 156с. – ISBN 966-574-105-5 : 8.00;13.00;12.80.
- Кардаш, В. Я. Маркетингова товарна політика [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / В. Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2001. – 240с. – ISBN 966-574-287-6 : 21.00.
- Карпов, В. А. Маркетинг:прогнозування кон'юнктури ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. – К. : Знання, 2001. – 215с. – Бібліогр.:С.213-215. – ISBN 966-620-013-9 : 17.00;20.00;18.20.
- Кларк, Г. Маркетинг сервиса,приносящего прибыль [Текст] = Marketing a service for profit / Г. Кларк ; пер.с англ. – Киев : Знання, 2006. – 302 с. – (Европейский маркетинг). – Библиогр.: с.289. – ISBN 966-346-182-9;9789663461823 : 43,00.
- Корж, М. В. Маркетинг [Текст] : Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / М. В. Корж. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 344с. – Бібліогр.:С.333-343. – ISBN 978-966-364-760-9 : 54.00.
- Корольчук, О. П. Маркетингова товарна політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. П. Корольчук, І. Р. Лошенюк, Г. В. Любківська. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 345 с. – Бібліогр.: с. 338-345. – ISBN 978-966-629-511-1 : 65.00.
- Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей / В. І. Крамаренко, Б. І. Холод, И. В. Ванеєва, А. П. Дударь. – К. : ЦУЛ, 2003. – 258с. – ISBN 966-584-129-7 : 15.00;25.80;23.70.
- Кус, А. Основи маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / А. Кус ; Пер.з нім. – К. : Нічлава, 1999. – 224с. – Бібліогр.:С.216-220. – ISBN 966-7317-28-5 : 12.00.
- Липчук, В. В. Маркетинг:основи теорії та практики [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих закладів освіти / В. В. Липчук, А. П. Дудяк, С. Я. Бугіль ; За ред.В.В.Липчука. – 2-ге вид.,доп.і випр. – Л. : Новий світ-2000;Магнолія плюс, 2003. – 288с. – (Вища освіта в Україні). – ISBN 966-8340-01-9,966-7827-23-2 : 27.00;38.50.
- Липчук, В. В. Маркетинг:основи теорії та практики [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. закл. освіти / В. В. Липчук, А. П. Дудяк, С. Я. Бугіль ; за ред. В.В.Липчука. – 3-тє вид., допов. і випр. – Львів : Магнолія плюс, 2005. – 288 с. – (Вища освіта в Україні). – Бібліогр.: с.285-286. – ISBN 966-8340-01-9 : 45,68.
- Лігоненко, Л. О. Дослідження та регулювання споживчого ринку [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. О. Лігоненко, Г. М. Богославець, А. М. Носуліч. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 331 с. – Бібліогр.: с. 304-308. – ISBN 978-966-629-686-6 : 67.00.
- Макашев, М. О. Бренд [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / М. О. Макашев. – М. : Юнити-Дана, 2004. – 207с. – ISBN 5-238-00635-7 : 20.58;23.30;23.18.
- Москвітіна, Т. Д. Комерційні зв'язки торговельного підприємства [Текст] : Навч.посібник / Т. Д. Москвітіна, В. В. Черепов. – К. : КНТЕУ, 2002. – 115с. – ISBN 966-629-014-6 : 8.33.
- Планування маркетингу [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова, ін. та. – 2-ге вид., переробл. та допов. – Київ : Центр учбової літератури, 2019. – 349 с. – Бібліогр.: с. 316-322. – ISBN 978-617-673-202-0 : 160.00.
- Окландер, М. А. Маркетингова товарна політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, М. В. Кірносова. – Київ : Центр учбової літератури, 2017. – 207 с. – Бібліогр.: c. 204-207. – ISBN 978-611-01-1026-6 : 140.00.
1
2
|