Електронний каталог
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ДТЕУ
Українська
Русский
English
Увійти
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
У290
H94
Husted, S. W.
Principles of modern marketing
[Текст] / S. W. Husted, D. L. Varble, J. R. Lowry. – Boston : Allyn and Bacon, 1989. – 722 p. : ill. – 1800000.
ISBN 0-205-11575-6
ББК У290я73+У290-211.1я73+У421.0-36я73+У011.3я73
Додати до списку
Примірники
Місце збереження
Кількість
В наявностi
Зал іноземної літератури
1
1
Теми документа
Каталог книг/М/маркетинг
Каталог книг/І/іноземна література
Каталог книг/І/іноземна література на англійській мові
Каталог книг/Н/навчальні видання з економіки підприємства (фірми) для вищої школи
Каталог книг/Н/навчальні видання з маркетингу для вищої школи
Каталог книг/Н/навчальні видання з основних типів суспільного виробництва,основ теорії ринкового господарства для вищої школи
Каталог книг/Н/навчальні видання з маркетингу в торгівлі для вищої школи
Статистика використання: Видач: 1
Додати коментар
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'