Електронний каталог
навчальні видання з основних типів суспільного виробництва,основ теорії ринкового господарства для вищої школи
Документи:
- Гроші та кредит [Текст] [Текст] : підручник / за ред. М.І. Савлука. – 4-те вид., перероб. і допов. – Київ : КНЕУ, 2006. – 744с. – Бібліогр.: с.734. – ISBN 966-574-896-3 : 59.00.
- Husted, S. W. Principles of modern marketing [Текст] / S. W. Husted, D. L. Varble, J. R. Lowry. – Boston : Allyn and Bacon, 1989. – 722 p. : ill. – ISBN 0-205-11575-6 : 1800000.
- Алешина, И. В. Поведение потребителей [Текст] [Текст] : Учеб.пособие для вузов / И. В. Алешина. – М. : Фаир-Пресс, 2000. – 384с. – с.373-377. – ISBN 5-8183-0115-Х : 19.80.
- Бакалінський, О. В. Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник. – Київ : Центр навчальної літератури, 2018. – 286 с. – Бібліогр.: с. 259-276. – ISBN 978-617-7696-20-8 : 120.00.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і допов. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – ISBN 978-966-484-44-2 : 112.50.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і доп. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – Бібліогр.: с.463-470. – ISBN 978-966-483-444-2 : 112.50.
- Балабанова, Балабанова Марина Ивановна Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Балабанова Марина Ивановна Балабанова. – Донецьк : [ДонДУЕТ], 2002. – 600с. – Бібліогр.:с.530-543. – 65,00.
- Басовский, Л. Е. Маркетинг [Текст] : Курс лекций / Л. Е. Басовский. – М. : Инфра-М, 2000. – 219С. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000368-1 : 15.00.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Гончарова, С. Ю. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для самостійного вивчення дисципліни / С. Ю. Гончарова. – Х. : Інжек, 2003. – 136с. – ISBN 966-8327-40-3 : 14.00.
- Должанський, І. З. Конкурентоспроможність підприємства [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. З. Должанський, Т. О. Загорна. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 381с. : табл. – Бібліогр.:С.377-381. – ISBN 966-364-181-9 : 35.00;34.00.
- Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. О. Дудла. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 223с. : табл. – Бібліогр.:С.210-213. – ISBN 978-966-364-451-6;9789663644516 : 28,00;35,50.
- Ілляшенко, С. М. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 192с. – Бібліогр.:С.176-177. – ISBN 966-364-282-3 : 23.00.
- Гроші та кредит [Текст] : Навч.посібник / С. Б. Ільіна, В. П. Шило, В. І. Кисла, Н. І. Шрамкова. – К. : ВД Професіонал, 2007. – 368с. – Бібіліогр.:С.363. – ISBN 978-966-370-072-4 : 39.00.
- Каменева, Н. Г. Маркетинговые исследования [Текст] [Текст] : учеб.пособие / Н. Г. Каменева, В. А. Поляков. – Москва : Вузовский учебник, 2010. – 439с. – 108.80.
- Экономика [Текст] : Учеб.пособие / Э. А. Кузнецов, С. Н. Коваленко, В. В. Волошина, Н. Н. Столбуненко ; Рук.авт.коллектива Э.А. Кузнецов. – Х. : Одиссей, 2003. – 408с. – ISBN 966-633-176-4 : 24.00.
- Макконнелл, К. Р. Экономикс: принципы, проблемы и политика [Текст] = Economics : В 2 т. Т.1 / К. Р. Макконнелл, С. Л. Брю ; Пер.с англ. – 13-е изд. – Москва : ИНФРА-М, 2001. – 486с. : табл.,граф. – ISBN 9785160001210;5-16-000121-2;5-16-000120-4;0-07046814-1 : 81.84.
- Макконнелл, К. Р. Экономикс: принципы, проблемы и политика [Текст] = Economics : В 2 т. Т.2 / К. Р. Макконнелл, С. Л. Брю ; Пер.с англ. – 13-е изд. – Москва : ИНФРА-М, 2001. – 528с. : табл.,граф. – ISBN 9785160001227;5-16-000122-0;5-16-000120-4;0-07046814-1 : 81.84.
- Малиш, Н. А. Моделювання економічних процесів ринкової економіки [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. А. Малиш. – Київ : МАУП, 2004. – 119 с. – ISBN 966-608-358-2 : 7.50.
- Мэнкью, Н. Г. Принципы экономикс [Текст] = Principles of economics / Н. Г. Мэнкью ; Пер.с англ. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2007. – 623с. : илл. – (Учебник для вузов). – ISBN 5-94723-406-8;9785947234060 : 71,52.
- Никифоров, А. А. Макроэкономика: научные школы,концепции, экономическая политика [Текст] : Учеб.пособие для студентов высших учеб.заведений / А. А. Никифоров, О. Н. Антипина, Н. А. Миклашевская ; Под ред.А.В.Сидоровича. – М. : Дело и сервис, 2008. – 534с. – ISBN 978-5-8018-0351-7 : 131.70.
- Ортинська, В. В. Маркетингові дослідження [Текст] [Текст] : підручник / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович. – 2-ге вид., допов. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 435 с. – Бібліогр.: с. 431-435. – ISBN 978-966-629-708-5 : 87.00.
- Ортинська, В. В. Маркетингові дослідження [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч.закл. за спец. "Маркетинг" / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 376с. – Бібліогр.:с.369-372. – ISBN 966-629-022-7,966-629-311-0 : 34.32.
- Петров, М. Н. Основы экономики и предпринимательства [Текст] : Учеб.пособие / М. Н. Петров. – 2-е изд.,перераб. и доп. – М.,СПб. : Изд. дом Герда, 2002. – 322с. – ISBN 5-94125-042-8 : 24.00.
- Інфраструктура товарного ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. В. Прокопенко, В. Ю. Школа, О. О. Дегтяренко, С. М. Махнуша. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 293с. – Бібліогр.:С.282-289. – ISBN 966-364-392-7 : 36.00.
- Рой, Л. В. Анализ отраслевых рынков [Текст] [Текст] / Л. В. Рой, В. П. Третьяк. – Москва : ИНФРА-М, 2010. – 442с. – ISBN 9785160020556 : 180.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч.закл. / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е.Н.та інші Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 4-те вид. – Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2009. – 646 с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-45-1 : 150.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник [для студ. вищ. навч.закл.] / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е. Н. Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 3-тє укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008. – 648с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-44-3 : 120.00; 100.00.
- Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-кваліфікаційною програмою бакалавра за напрямами підготовки "Економіка і підприємництво" та "Менеджмент" / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов, Т. В. Гавриленко ; Ред.-упоряд.:О.І.Сидоренко,П.С.Редько. – 1-ше укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005. – 422с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-34-6;9789668487347 : 25,00.
- Самуэльсон, П. Э. Экономика [Текст] = Economics / П. Э. Самуэльсон, В. Д. Нордхаус ; Пер.с англ. – 16-е изд. – Москва : Вильямс, 2005. – 688с. : илл. – ISBN 5-8459-0060-3;0-07-057947-4 : 105.00.
- Самуэльсон, П. Э. Экономика [Текст] [Текст] = Economics / П. Э. Самуэльсон, В. Д. Нордхаус ; пер.с англ. О.Л.Пелявского. – 18-е изд. – Москва : Вильямс, 2008. – 1358 с. – ISBN 978-5-8459-1446-0 : 200,00.
- Смолін, І. В. Конкурентоспроможність підприємств [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. екон. спец. вищ.навч.закл. / І. В. Смолін. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 203с. – Бібліогр.: с.198-203. – ISBN 966-629-245-9 : 21.83.
- Философова, Т. Г. Конкуренция и конкурентоспособность [Текст] : Учеб.пособие для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по направлениям "Менеджмент","Экономика" / Т. Г. Философова, В. А. Быков ; Под ред.Т.Г.Философовой. – М. : Юнити-Дана, 2007. – 271с. – Библиогр.:С.266-269. – ISBN 5-238-01085-0;9785238010854 : 35,64.
- Шинкаренко, В. Г. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. Г. Шинкаренко, І. А. Дмитрієв, О. М. Криворучко. – Х. : ХНАДУ, 2002. – 306с. – Бібліогр.306с. – ISBN 966-7839-54-0 : 21.34.
- Шканова, О. М. Інфраструктура товарного ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. М. Шканова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 319с. – Бібліогр.:С.314-316. – ISBN 966-364-203-3 : 33.00.
- Щетинін, А. І. Гроші та кредит [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. І. Щетинін. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – Київ : Центр навчальної літератури, 2006. – 432с. – Бібліогр.: с.428-429. – ISBN 966-364-157-6 : 45.65.
- Щетинін, А. І. Гроші та кредит [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. І. Щетинін. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 432с. – Бібліогр.: с.428-429. – ISBN 966-364-157-6 : 40.00.
- Юхименко, П. І. Монетаризм: теорія та практика [Електронний ресурс] [Текст] : додаток до книги на CD / П. І. Юхименко. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – 2006.
- Юхименко, П. І. Монетаризм: теорія та практика [Електронний ресурс] [Текст] : додаток до книги на CD / П. І. Юхименко. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – 2006. – 70,00.
- Юхименко, П. І. Теорія монетаризму [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / П. І. Юхименко. – К. : Кондор, 2008. – 378с. – Бібліогр.:С.340-352. – ISBN 978-966-79820-97-3 : 48.00.
|