Електронний каталог
рекламна діяльність в торгівлі
Документи:
- "Вітмарк-Україна" : розвиток через інновації [Текст] [Текст] : кейс з дисципліни "Продакт плейсмент" / авт. О.І. Микало; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 268/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 14 с. – 13,00.
- Журналістика та реклама: вектори взаємодії [Текст] [Текст] : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 19 берез. 2019 р., м.Київ. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 235 с. – ISBN 978-966-629-813-6924-9 : 90.00.
- Інформаційний пакет. Європейська кредитно-трансферна система (ЄКТС) [Текст] [Текст] : галузь знань 07 "Управління та адміністрування", спец. 075 "Маркетинг" спеціалізації "Маркетинг","Рекл. бізнес" освіт. ступінь "магістр" / ф-т торгівлі та маркетингу. – зам. 647. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 60 с. – 50.00.
- Інформаційний пакет. Європейська кредитно-трансферна система (ЄКТС) [Текст] [Текст] : галузь знань 07 "Управління та адміністрування", спец. 075 "Маркетинг" спеціалізації "Маркетинг","Рекл. бізнес" освіт. ступінь "бакалавр" / ф-т торгівлі та маркетингу. – зам. 648. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 128 с. – 67.00.
- Інформаційний пакет.Галузь знань 0305 "Економіка та підприємництво".Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : проф. спрямування "Маркетинг на ринку товарів і послуг", "Рекламний бізнес".Освітньо - кваліфікаційний рівень "бакалавр" / Ф-т економіки, менеджменту і права. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 76 с. – 30.00.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" [Текст] [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : cпец. 050108 "Маркетинг".Магістерські прогр. 8.05010801 "Маркетинг на ринку товарів і послуг", 8.05010802 "Рекламний бізнес".Освітньо - кваліфікаційний рівень "магістр" / Ф-т економіки, менеджменту і права. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 26 с. – 17.00.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0503 "Торгівля" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Товарознавство та комерційна діяльність" ("Товарознавство та організація зовнішньої торгівлі","Товарознавство та комерційна логістика","Управління товарними / Товарознавчий факультет. – К. : КНТЕУ, 2006. – 106с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 14.73.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Маркетинг" ("Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес") / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2006. – 99с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 15.90.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2007. – 102с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 23,06.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030510 "Товарознавство і торговельне підприємництво" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Товарознавство та організація зовнішньої торгівлі","Товарознавство та комерційна логістика","Управління товарними системами та мерчандайзинг" / Товарознавчий факультет. – К. : КНТЕУ, 2007. – 113с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 15,35.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки "Реклама і зв'язки з громадськістю" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 82с. – 20.76.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Професійне спрямування "Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес".Освітньо-професійний рівень "бакалавр" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 79с. – 19.71.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030510 "Товарознавство і торговельне підприємництво" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Профес.спрямування (спеціалізації) "Товарознавство та орг.зовніш.торгівлі","Товарознавство та комерц.логістика","Упр.товар.системами та мерчандайзинг".Освіт.-кваліфікац.рівень "бакалавр" / Товарознавчий факультет. – К. : КНТЕУ, 2008. – 76с. – 19.65.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030510 "Товарознавство і торговельне підприємництво" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Профес.спрямування (спеціалізації) "Товарознавство та орг.зовніш.торгівлі","Товарознавство та комерц.логістика","Упр.товар.системами та мерчандайзинг".Освіт.-кваліфікац.рівень "магістр" / Товарознавчий факультет. – К. : КНТЕУ, 2008. – 49с. – 13.88.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" [Текст] [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Професійне спрямування "Маркетинг" ("Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес"). Освіт.-проф. рівень "магістр" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 32с. – 20.16.
- Історія реклами та зв'язків з громадськістю [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Є.В. Ромат, Т.О. Суслова; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 96 с. – Бібліогр.: с. 87-89. – 38.00.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Н.Б. Ільченко; КНТЕУ, Каф. торговельного підприємництва. – 890/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 15 c. – 14.00.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Т.М. Григоренко; КНТЕУ, Каф. торговельного підприємництва та логістики. – 753/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 26 c. – 16.00.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Н.Б. Ільченко; КНТЕУ, Каф. торговельного підприємництва. – 1089/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 26 c. – 12,50.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад.: Н.Б.Ільченко. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 66 с. – Бібліогр.: с. 66. – 6.71.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.Н.Б.Ільченко. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 72с. – Бібліогр.С.71-72. – 22.00.
- Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : сб. ст. по теории и практике мерчандайзинга / под общ. ред. Е.В.Ромата. – 2-е изд.,доп.,перераб. – Київ : Студцентр, 2008. – 264с. – (Библиотека журнала "Маркетинг и реклама"). – 500 пр. – ISBN 966-7530-26-4 : 25.00.
- Продакт плейсмент [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: Є.В. Ромат, О.І. Микало. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 62 с. – Бібліогр.: с. 61-62. – 22.00.
- Реклама та зв'язки з громадськістю [Текст] [Текст] : Огляди. Дослідження: монографія. – Київ : Академвидав, 2017. – 203 с. – Бібліогр. в кінці розд. – ISBN 978-617-572-103-2 : 90.00.
- Реклама: інтеграція теорії та практики [Текст] [Текст] : тези доп. Х Міжнар. наук.-практ. конф., 18 листоп. 2016 р., м. Київ. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 124 с. – ISBN 978-966-629-802-0 : 50.00.
- Реклама: інтеграція теорії та практики [Текст] [Текст] : тези доп. VII Міжнар. наук.- практ.конф. 18 груд. 2013 р., м. Київ / ред.кол.: А. А. Мазаракі ( відп. ред.), Н.В. Притульська, Н.М. Гуляєва та ін. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 155 с. – ISBN 978-966-629-658-3 : 47.00.
- Торговельні марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Вип.4. / Відпов.за вип.:І.В.Болгов. – К. : Укр.акад.геральдики,товарного знаку та логотипу, 2005. – 176с. – ISBN 966-7953-68-8 : 30.00.
- Торговельні марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.3. / Відпов.за вип.:І.В.Болгов. – К. : Укр.акад.геральдики,товарного знаку та логотипу, 2004. – 224с. – ISBN 966-7953-38-6 : 30.00.
- Аакер, Д. Как обойти конкурентов. Создаем сильный бренд [Текст] [Текст] = Brand Relevance / Д. Аакер ; пер. с англ. [В. Кузина]. – Санкт-Петербург : Питер, 2012. – 352 с. : ил. – ISBN 978-5-459-00751-0 : 120.00.
- Бервайз, П. Просто лучшее [Текст] = Simply better : Завоевывать и удерживать потребителей,предоставляя самое существенное / П. Бервайз, Ш. Михан ; Пер.с англ.О.Лещенко. – СПб. : Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 218с. – ISBN 9785315000433;5-315-00043-5 : 234.00.
- Бердышев, С. Н. Секреты эффективной интернет-рекламы [Текст] [Текст] : практич. пособие / С. Н. Бердышев. – Москва : Дашков и К, 2010. – 120с. – ISBN 9785394007101 : 44.95.
- Ванэкен, Б. Бренд-помощь:простое руководство,которое поможет решить проблемы брендинга [Текст] = Brand aid / Б. Ванэкен ; Пер. с англ. – СПб. : Основа, 2005. – 336с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-988-4 : 48.24.
- Веллхофф, А. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарными категориями [Текст] [Текст] / А. Веллхофф, Ж.-Э. Массон ; пер. с фр. Н.Д. Бирюковой. – Москва : Издател. Дом Гребенникова, 2004. – 280с. : ил. – (Управление продажами). – ISBN 5-93890-008-5;2-10005534-8 : 98.00.
- Владимирська, Г. О. Реклама [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – Київ : Кондор, 2009. – 333с. – Бібліогр.:с.330-332. – ISBN 966-351-086-2 : 58.00.
- Войнаренко, С. М. Формування рекламної стратегії в маркетинговій політиці підприємств мобільного зв'язку [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Войнаренко С. М. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Одеса : ОНПУ, 2016. – 21 с.
- Маркетинг:теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць. №10 / А. В. Войчак, І. П. Житна, В. Я. Заруба, Г. В. Козаченко ; Ред.кол.Т.С.Максимова. – Луганськ : СНУ ім.В.Даля, 2004. – 250с. – 17.00.
- Гермогенова, Л. Ю. Как сделать рекламу магазина [Текст] : Магазин,реклама,товар.Стимулирование сбыта:методы торговли,формы продажи / Л. Ю. Гермогенова. – М : РусПартнер Лтд, 1994. – 281с. – (Практика бизнеса). – ISBN 5-900733-03-3 : 310000.00;3.00;7,70.
- Глазунова, В. В. Торговая реклама [Текст] : Учебник / В. В. Глазунова. – 3-е изд.,доп.и перераб. – М. : Экономика, 1982. – 176с. – 0.40.
- Глазунова, В. В. Торговая реклама [Текст] : Учебник / В. В. Глазунова. – 2-е изд.,доп.и перераб. – М. : Экономика, 1976. – 128с. : илл. – 0.35.
- Глазунова, В. В. Торговая реклама [Текст] : Учеб.пособие / В. В. Глазунова. – М. : Экономика, 1970. – 160с. : илл. – 0.27.
- Глазунова, О. В. Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Глазунова О. В. ; 08.00.02 - світове господарство і міжнародні економічні відносини. – Київ : КНУ ім.Т.Шевченка, 2013. – 20 с.
- Гэд, Т. 4D Брэндинг [Текст] = 4D Branding : Взламывая корпоративный код сетевой экономики / Т. Гэд ; Пер.с англ.М.Аккая. – 3-е изд. – СПб. : Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 232с. – ISBN 9785315000327;5-315-00032-Х : 234.00.
- Джефкінс, Ф. Реклама [Текст] [Текст] = Advertising : практ. посіб. / Ф. Джефкінс ; допов. і ред. Даніела Ядіна; пер. с англ. – 4-те вид. – Київ : Знання, 2001. – 456 с. – ISBN 966-620-053-8 (укр.); 0-273-63435-6(англ.) : 86.50.
- Дэвис, С. Бренд-билдинг: создание бизнеса, раскручивающего бренд [Текст] [Текст] / С. Дэвис, М. Данн ; пер. с англ. под ред. В.Домнина. – Санкт-Петербург : Питер, 2005. – 320 с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-314-00118-7 : 69.11.
- Захарова, Ю. А. Стратегии продвижения товаров [Текст] [Текст] / Ю. А. Захарова. – Москва : Дашков и К, 2010. – 160с. – (Стратегия успешного бизнеса). – ISBN 9785394006005 : 55.00.
- Клочкова, М. С. Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : учеб.-практ.пособие / М. С. Клочкова, Е. Ю. Логинова, А. С. Якорева. – Москва : Дашков и К, 2010. – 268с. – ISBN 978-5-394-00995-2 : 84.66.
- Критсотакис, Я. Г. Торговые ярмарки и выставки. Техника участия и коммуникации [Текст] [Текст] / Я. Г. Критсотакис ; пер. с греч. Е.Г. Мазина. – Афины : [б. и.], 1995. – 227 с. : ил. – Библиогр.: с. 226-227. – ISBN 960-220-484-2 : 7.00.
- Кумбер, С. Брэндинг [Текст] [Текст] = Branding / С. Кумбер ; пер. с англ. – Москва : ИД "Вильямс", 2003. – 171 с. – ISBN 5-8459-0567-2 (рус.),1-8411-2410-9 (англ.) : 41.85.
- Эффективное управление рекламным бизнесом [Текст] : Монография / Ю. Г. Лысенко, С. В. Дынчев, В. В. Гнатушенко, С. В. Челахов ; Под ред.Ю.Г.Лысенко. – Д. : Донецкий национальный университет, 2003. – 227с. : табл. – Библиогр.:С.213-215. – ISBN 966-639-130-9 : 22.70.
- Мазаракі, А. А. Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 291 с. – Бібліогр.: с. 240-242. – ISBN 978-966-629-716-0 : 83.00.
1
2
|