Електронний каталог
навчальні видання з маркетингу для вищої школи
Документи:
- Le marketeur [Текст] : Fondements et nouveautes du marketing / Coordination C. Michon. – 2e edit. – Paris : Pearson Education, 2006. – 466 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-7440-7141-2 : 385,00.
- SWOT-аналіз-основа формування маркетингових стратегій підприємства [Текст] [Текст] : Навч.посібник / За ред.Л.В.Балабанової. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2001. – 210с. – Бібліогр.:с.205-208. – 17.50.
- SWOT-аналіз-основа формування маркетингових стратегій [Текст] : Навч.посібник / За ред.Л.В.Балабанової. – 2-е вид.,випр.і доп. – К. : Знання, 2005. – 301с. – (Вища освіта ХХІ століття). – ISBN 966-8148-92-4 : 45.00.
- Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інноваціїї в маркетингу [Текст] [Текст] : навч.-метод. посіб. / авт.: В.Я. Заруба, Д.В. Райко, О.О. Антонець та ін.; за ред. В.Я. Заруби, Д.В. Райко. – Харків : Щедра садиба плюс, 2015. – 104 с. – Бібліогр.: с. 85-86. – ISBN 978-617-7225-67-5 : 44.00.
- Інфраструктура товарного ринку: теоретичні засади [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / за ред. О.О.Шубіна. – Київ : Знання, 2009. – 379с. – Бібліогр.:с.372-379. – ISBN 978-966-346-498-5 : 61.00.
- Маркетинг [Электронный ресурс] [Текст] : для ПК, MP3-плееров, мобильных телефонов. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – [2008]. – 116,80. – Систем. требования: Windows 95/98/ME/2000/XP/Vista; Celeron 300 Mhz; 64 Mb RAM; CD/DVD-ROM, звук, мышь.
- Маркетинг в Internet [Текст] : Инструменты руководителя. – 2005. – 96.00.
- Маркетингова товарна політика [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 62 с. – Бібліогр.: с. 60-62. – 30.00.
- Маркетинговий менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Л.К. Яцишина. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 104 с. – Бібліогр.: с. 101-104. – 35.00.
- Маркетингові дослідження в рекламі та зв'язках з громадськістю [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Л.К. Яцишина, Т.Л. Мітяєва; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 116 с. – Бібліогр.: с. 115-116. – 39.00.
- Ціноутворення в системі маркетингу [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Л.Л. Данілова. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 102 с. – Бібліогр.: с. 100-102. – 35.00.
- Corey, E. R. Industrial Marketing [Text] [Текст] : cases and concepts / E. R. Corey. – 3rd ed. – Englewood : Printice Hall, 1983. – 610 p. – ISBN 0-13-461509-3 : 80,00.
- Delmarquette, M. Mercatique [Текст] / M. Delmarquette, P. Hayat, G. Mansillon. – Paris : Editions Foucher, 2001. – 158 p. – (Plein pot BTS). – ISBN 2-216-09130-8.
- Dillon, W. R. Marketing research in a marketing environment [Text] [Текст] / W. R. Dillon, T. J. Madden, N. H. Firtle. – 2nd ed. – Homewood : IRWIN, 1990. – 854 p. – ISBN 0-256-07977-3 : 110,00.
- Farrall, G. Professional English in Use. Marketing [Text] [Текст] / G. Farrall, M. Lindsley. – Cambridge Univercity Press, 2008. – 144 p. – (Professional English). – ISBN 9780521702690 : 360.00.
- Husted, S. W. Principles of modern marketing [Текст] / S. W. Husted, D. L. Varble, J. R. Lowry. – Boston : Allyn and Bacon, 1989. – 722 p. : ill. – ISBN 0-205-11575-6 : 1800000.
- Kotler, P. Marketing an introduction [Text] [Текст] / P. Kotler, G. Armstrong. – 3rd ed. – Englewood : Printice Hall, 1993. – 632 p. : il. – ISBN 0-13-554593-5 : 120,00.
- Marketing direct international [Текст] : Concepts, pratiques et chiffres cles / M. Krafft, J. Hesse, K. M. Knappik [et al.] ; Preface de M. Levy. – Paris : Pearson Education, 2006. – 466 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-7440-7185-4 : 350,00.
- McCarthy, E. J. Essentials of marketing [Text] [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. – 5th ed. – Homewood : IRWIN, 1991. – 526 p. : il. – ISBN 0-256-09323-7 : 100,00.
- Solomon, M. R. Marketing [Текст] : Real people, real choices / M. R. Solomon, E. W. Stuart. – Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall, 1997. – 774 p. – ISBN 0-205-15206-6.
- Tull, D. S. Marketing research : meaning, measurement, and method [Text] [Текст] : a text with cases / D. S. Tull, D. I. Hawkins. – New York : Macmillan Publishing Co., Inc., 1976. – 736 p. – ISBN 0-02-421740-9 : 70,00.
- Реинжиниринг бизнес-процессов [Текст] : Полный курс МВА:Учебник / Н. М. Абдикеев, Т. П. Данько, С. В. Ильдеменов, А. Д. Киселев ; Под ред.:Н.М.Абдикеева,Т.П.Данько. – М. : Эксмо, 2005. – 592с. – (МВА). – ISBN 5-699-10590-5 : 97.32.
- Маркетинг:принципи та функції [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. М. Азарян, І. Х. Баширов, Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко ; За ред.О.М.Азарян. – 3-є вид.,перероб.і доп. – Х. : Студцентр, 2002. – 320с. : іл.;табл. – Бібліогр.:94 назви. – ISBN 966-7530-20-5 : 23.00.
- Акіліна, О. В. Основи підприємництва (навчально-методичний комплекс) [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. В. Акіліна, В. Г. Пасічник. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 174с. – Бібліогр.:С.168-169. – ISBN 966-364-301-3 : 22.00.
- Астахова, І. Е. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів спеціальностей 8.050101,8.050103,8.050206 усіх форм навчання / І. Е. Астахова. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 207с. – Бібліогр.:С.205-206. – ISBN 966-676-176-9 : 30.00.
- Багиев, Г. Л. Международный маркетинг [Текст] : Учебник для вузов / Г. Л. Багиев, Н. К. Моисеева, С. В. Никифорова. – СПб. : Питер, 2001. – 509с. – (Учебник для вузов). – ISBN 5-318-00024-Х : 36.00;48.18.
- Бакалінський, О. В. Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник. – Київ : Центр навчальної літератури, 2018. – 286 с. – Бібліогр.: с. 259-276. – ISBN 978-617-7696-20-8 : 120.00.
- Балабанова, Балабанова Марина Ивановна Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Балабанова Марина Ивановна Балабанова. – Донецьк : [ДонДУЕТ], 2002. – 600с. – Бібліогр.:с.530-543. – 65,00.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і допов. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – ISBN 978-966-484-44-2 : 112.50.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і доп. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – Бібліогр.: с.463-470. – ISBN 978-966-483-444-2 : 112.50.
- Балабанова, Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. – К. : Професіонал, 2006. – 330с. – Бібліогр.:С.288-298. – ISBN 966-370-022-Х : 29.00.
- Балабанова, Л. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. – Київ : Професіонал, 2006. – 280с. – (Економіка.Менеджмент.Підприємництво). – Бібліогр.: с.232-241. – ISBN 966-370-024-6 : 33.00.
- Балабанова, Л. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, В. В. Холод. – К. : Професіонал, 2006. – 443с. – (Економіка.Менеджмент.Підприємництво). – Бібліогр.:С.403-418. – ISBN 966-370-023-8 : 45.00.
- Бєлявцев, М. І. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України; Донец. нац. ун-т. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 328с. – Бібліогр.:с. 323-325. – ISBN 966-364-00-2 : 29.10.
- Бойко, И. И. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [Текст] : Учеб. пособие для студентов высших учеб. заведений / И. И. Бойко. – К. : Кондор, 2008. – 302с. – Библиогр.:С.301-302. – ISBN 978-966-351-074-3 : 43.75;45.30.
- Бойко, И. И. Маркетинговые исследования [Электронный ресурс] [Текст] : додаток до книги на СD / И. И. Бойко. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – 2004. – 70,00.
- Бойчук, І. В. Інтернет в маркетингу [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика. – Київ : Центр учбової літератури, 2010. – 508с. – ISBN 9786110100991 : 120.00; 90.00.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Бутенко, Н. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
- Вачевський, М. В. Маркетинг у сферах послуг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний. – К. : ЦУЛ, 2004. – 232с. – ISBN 966-8568-18-4 : 22.00;17.00;25.50.
- Маркетинг [Текст] : Учебник-практикум для студентов высших учеб.заведений / Н. П. Ващекин, Т. Н. Парамонова, В. И. Зонов, Ж. Ларто ; Под ред.Н.П.Ващекина. – М. : МГУК, 1999. – 570с. – Библиогр.:С.559-566. – ISBN 5-8032-0012-3 : 38.40.
- Маркетинг [Текст] : Учебник для студентов вузов,обуч.по спец."Маркетинг","Коммерция"(торговое дело)","Реклама" / Н. П. Ващекин, Т. Н. Парамонова, С. М. Самарина, И. Н. Красюк ; Под ред.Н.П.Ващекина. – 2-е изд.,перераб. и доп. – М. : ИД ФБК-Пресс, 2003. – 312с. – ISBN 5-88103-029-х : 43.20.
- Веренич, О. В. Ієрархічні системи управління економічними об'єктами [Текст] [Текст] : навч. посіб. / О. В. Веренич, Т. П. Подчасова. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 191 с. – Бібліогр.: с. 187-191. – ISBN 978-966-629-548-7 : 48.00.
- Вітлінський, В. В. Аналіз,моделювання та управління економічним ризиком [Текст] : Навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / В. В. Вітлінський, П. І. Верченко. – К. : КНЕУ, 2000. – 292с. – ISBN 966-674-019-9 : 16.00.
- Власенко, Я. О. Основи сучасного маркетингу [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Я. О. Власенко, С. В. Карпенко. – Київ : Фірма "Інкос", 2011. – 323 с. – Бібліогр.: с. 321-323. – ISBN 978-617-598-064-4 : 80.00.
- Володькина, М. В. Стратегический менеджмент [Текст] : Учеб.пособие для студ.вузов / М. В. Володькина. – К. : Знання-Прес, 2002. – 149с. – (Высшее образование XXI века). – ISBN 966-7767-25-6 : 15.00.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 5-те вид.,доп. – К. : Лiбра, 2007. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 978-966-7035-89-1;9789667035891 : 65.00.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 4-те вид.,доп. – К. : Лiбра, 2006. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 966-7035-75-1 : 60.00.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. екон.спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 7-ме вид. – К. : Лiбра, 2010. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 978-966-7035-89-1 : 100.00.
- Гірченко, Т. Д. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик. – К. : Інкос;Центр навчальної літератури, 2007. – 254с. – ISBN 966-8347-46-3 : 28.00.
1
2
3
|