Електронний каталог
маркетинг в Україні
Документи:
- METRO cash & carry - Україна [Текст] [Текст] : кейс з дисципліни "Маркетинг" / авт. Є.В. Ромат, А.І. Зіміна; Каф. маркетингу та реклами. – 1054/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 14 с. – 12,00.
- SWOT-аналіз-основа формування маркетингових стратегій [Текст] : Навч.посібник / За ред.Л.В.Балабанової. – 2-е вид.,випр.і доп. – К. : Знання, 2005. – 301с. – (Вища освіта ХХІ століття). – ISBN 966-8148-92-4 : 45.00.
- SWOT-аналіз-основа формування маркетингових стратегій підприємства [Текст] [Текст] : Навч.посібник / За ред.Л.В.Балабанової. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2001. – 210с. – Бібліогр.:с.205-208. – 17.50.
- Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв,ресторанного господарства і торгівлі [Текст] : Тези доповідей всеукраїнської наукової конференції студентів,присвяченої 40-річчю Харківського державного університету харчування та торгівлі 11-12 квітня 2007 року / Відповід.ред.О.І.Черевко. – Х. : ХДУХТ, 2007. – 545с. : іл.;табл. – ISBN 966-405-057-1 : 25,00.
- Збірник тестів з курсу "Маркетингова цінова політика" [Текст] : для студентів спеціальності 7.050108 "Маркетинг" спеціалізацій 7.05010801 "Маркетинг на ринку товарів та послуг", 7.05010802 "Рекламний бізнес" / уклад.: І.І.Корольков, Л.Л.Данілова; Каф. маркетингу. – 315/01 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2001. – 30 с. – 3.00.
- Маркетинг-менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Л.К. Яцишина; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 104 с. – Бібліогр.: с. 103-104. – 50.00.
- Маркетинг підприємств сфери послуг: теорія і практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. заоч. форми навчання, які здобувають освіт.-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підготов. "Економіка та підприємництво" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів","Реклам. бізнес". ч.1. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 330 с. – 75.00.
- Маркетинг підприємств сфери послуг: теорія і практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навчання, які здобувають освіт.-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підготов. "Економіка та підприємництво" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів","Рекл. бізнес". ч.2 / ред. кол.: Є.В. Ромат (відп. ред.), В.В. Ортинська, І.О. Бучацька та ін. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 393 с. – 80.00.
- Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] [Текст] : монографія / за ред. Н.В. Карпенко. – Київ : Центр учбової літератури, 2016. – 252 с. – Бібліогр.: с. 238-250. – ISBN 978-617-673-464-2 : 90.00.
- Маркетинговий аналіз [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: В.В. Сова, К.В. Гурджиян; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 112 с. – Бібліогр.: с. 111-112. – 43.00.
- Маркетингові комунікації [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: О.М.Мельникович, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 114 с. – Бібліогр.: с. 110-114. – 37.00.
- Маркетингові комунікації [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" напрямів "Економіка і підприємництво","Менеджмент","Торгівля" / Уклад.О.М.Мельникович. – К. : КНТЕУ, 2005. – 115с. – 12.92.
- Менеджмент та маркетинг в Україні: проблеми і перспективи розвитку [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. слухачів ІВК, окр магістра спец.:"Маркетинг","Менеджмент організацій і адміністрування",(спеціалізацій:"Менеджмент орг. на ринку товарів та послуг","Менеджмент готел.-ресторан. бізнесу"),"Менеджмент зовнішньоекон. діяльності". ч. 1 / ред. кол.: Т.М. Мельник ( відп. ред.), Т.І. Ткаченко, І.О. Чаюн та ін. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 210 с. – 60.00.
- Менеджмент та маркетинг в Україні [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. слухачів Ін-ту вищ. кваліфікації, які здобувають освіт-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підготов. "Специф. категорії" спец. "Бізнес-адміністрування" прогр.: "Фін. менедж.", "Торг. менедж.". ч.2 / ред. кол. : Л.О. Лігоненко (відп. ред.), С.І. Бай, К.С. Шклярук. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 84 с. – 90.00.
- Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетинг" [Текст] : для студентів спеціальності 050108 "Маркетинг" спеціалізацій "Маркетинг на ринку товарів та послуг" та "Рекламний бізнес", спеціальності 050107 "Економіка підприємництва" спеціалізації "Економіка підприємництва на ринку товарів та послуг" / уклад.: Н.О.Голошубова, О.М. Мельникович, Л.М. Гурч; Каф. маркетингу. – 717/01 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2001. – 19 c. – 1.89.
- Методичні рекомендації щодо написання дипломних магістерських робіт [Текст] [Текст] / авт. Є.В. Ромат, О.М. Мельникович, В.В. Ортинська [та ін.]; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 230/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 58 с. – 20,00.
- Проблеми економічного розвитку підприємств у контексті глобалізації бізнесу [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.слухачів Ін-ту вищ.кваліф.,які здобув.освіт.-кваліф.рівень магістра за напрямами підготов.:"Економіка та п-во", "Менеджмент", "Торгівля", "Специф.категорії" спец.:"Маркетинг". Ч.1 / ред.кол.:Л.М. Шульгіна, Т.М. Артюх, В.В. Ортинська, С.І. Бай. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 216с. – 45.51.
- Проблеми економічного розвитку підприємств у контексті глобалізації бізнесу [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.слухачів Ін-ту вищ.кваліф.,які здобув.освіт.-кваліф.рівень магістра за напрямами підготов.:"Менеджмент", спец.: "Мен-т зовнішньоекон. діяльності", "Мен-т орг.". Ч.2 / ред.кол.:В.В. Юхименко, Т.І. Ткаченко, Л.В. Ніколаєва. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 216с. – 50.59.
- Проблеми економічного розвитку підприємств у контексті глобалізації бізнесу [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.слухачів Ін-ту вищ.кваліф.,які здобув.освіт.-кваліф.рівень магістра за напрямом підготов.:"Менеджмент", спец.: "Мен-т зовнішньоекон. діяльності", "Мен-т орг.". Ч.2 / ред.кол.: Т.М. Мельник, Т.І. Ткаченко,. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 180с. – 49.14.
- Проблеми економічного розвитку підприємств у контексті глобалізації бізнесу [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.слухачів Ін-ту вищ.кваліф.,які здобув.освіт.-кваліф.рівень магістра за напр. підготов.:"Економіка і підпр-во","Мен-т", спец.:"Маркетинг""Мар-г на ринку товарів та послуг", "Мен-т орг.". Ч.1 / ред.кол.: І.О.Чаюн, Т.І. Ткаченко, та ін. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 156с. – 44.00.
- Проблеми та перспективи розвитку підприємств у трансформаційному зовнішньому середовищі[Текст] [Текст] : зб.наук.ст.слухачів Ін-ту вищ. кваліфікації,які здобувають освіт.-кваліфікац. рівень магістра за напрямами підготов.: специф.категорії,спец."Бізнес-адміністрування";"Економіка і підприємництво",спец. "Маркетинг";"Менеджмент",спец."Менедж. орг." / редкол.: А.А.Мазаракі, Т.І.Ткаченко,Л.М.Гопкало. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 401с. – 60.00.
- Проблеми та перспективи розвитку підприємств у трансформаційному зовнішньому середовищі [Текст] [Текст] : зб. наук. статей слухачів ІВК / ред.кол.: Т.М.Мельник (відп.ред.), Т.І.Ткаченко, І.О.Чаюн та ін.; відп. за вип. Н.В.Ткаченко. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 278 с. – 65.00.
- Прямий маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: К.В. Гурджиян, В.В. Сова; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 78 с. : іл. – Бібліогр.: с.77-78. – 36.00.
- Робоча програма комплексної практики "Виробничий тренінг" [Текст] [Текст] : ОКР "бакалавр", галузь знань 0305 "Економіка та підприємництво", напрям підготовки 030507 "Маркетинг" / авт. В.В. Ортинська, І.О. Бучацька; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 691/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 26 с. – 13,00.
- Розвиток бізнесу: стан та перспективи [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. слухачів Ін-ту вищ. кваліфікації, які здобувають освіт.-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підготов. "Специф. категорії"спец."Бізнес-адміністрування", прогр.: "Фін. менедж.". ч.1 / ред.кол.: Л.О. Лігоненко , В.В.Ортинська , С.І. Бай. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 144 с. – 38.05.
- Теорія і методологія просторового маркетингу у регіональному вимірі (заключний) [Текст] [Текст] : звіт про науково-дослідну роботу / наук.кер. І.М.Школа, кол.авт.:О.П.Корольчук, М.Бурдяк, О.В.Зибарєва [та ін]. – Київ, 2008. – 353 с. – (КНТЕУ).
- Акимова, И. М. Промышленный маркетинг [Текст] / И. М. Акимова. – К. : Знання;КОО, 2000. – 294с. – ISBN 966-620-023-6 : 21.35.
- Антонченко, М. Ю. Маркетинговий механізм формування товарного асортименту [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Антонченко М. Ю. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг;Наук.кер.А.Г.Кальченко. – К., 2002. – 202с. – (КНЕУ). – Дод.
- Бондаренко, О. С. Стратегія та планування маркетингу [Електронний ресурс] [Текст] : метод. рек. до виконання курсових робіт / О. С. Бондаренко, Л. М. Василишина, К. Ю. Ягельська ; каф. маркетингу. – ПП 02-33/23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 31 с.
- Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] [Текст] : метод. рек. до виконання курс. робіт / О. С. Бондаренко, Л. М. Василишина, К. Ю. Ягельська, О. І. Зайцева ; каф. маркетингу. – ПП 03-33/23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 33 с.
- Бондаренко, О. С. Маркетинг [Електронний ресурс] [Текст] = Marketing : програма / Course Summary / О. С. Бондаренко, О. І. Лабурцева, І. І. Монтрін ; каф. маркетингу. – 04-33 / 21П. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Бондаренко, О. С. Бренд стратегії [Електронний ресурс] [Текст] = Brand Strategy : програма / Course Summary / О. С. Бондаренко, Н. В. Цимбаленко, І. В. Бродюк ; каф. маркетингу. – 15-33 / П21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Бондаренко, О. С. Брендинг [Електронний ресурс] [Текст] = Branding : програма / Course Summary / О. С. Бондаренко, Т. М. Янковець, О. М. Клібанська ; каф. маркетингу. – 10-33 / П21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Борисова, Т. М. Маркетинг некомерційних суб'єктів: теорія. методологія, практика [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...д-ра екон. наук / Борисова Т. М. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2016. – 36 с.
- Буряк, П. Ю. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / П. Ю. Буряк, Б. А. Карпінський, Я. Ю. Карпова. – К. : Професіонал, 2005. – 318с. – ISBN 966-8556-95-Х : 35.20.
- Гуржій, Н. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Гуржій Н. М. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Д. : ДНУЕТ ім.М.Туган-Барановського, 2007. – 19с.
- Димитрова, С. М. Оцінка ефективності маркетингової стратегії підприємства на основі бренд-підходу [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Димитрова С. М. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – К. : ПУСКУ, 2008. – 20с.
- Дугіна, С. І. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник / С. І. Дугіна. – К. : КНЕУ, 2005. – 392с. – ISBN 966-574-681-2 : 31.00.
- Журило, В. В. Формування споживчої поведінки на українському ринку високотехнологічних товарів [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Журило В. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНУ, 2010. – 20с.
- Журило, І. В. Маркетолого-констукторська інтеграція у забезпеченні конкурентоспроможності нових виробів підприємства [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Журило І. В. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – Одеса : ОДЕУ, 2006. – 19с.
- Зайцєва, А. М. Механізми управління товарною політикою підприємства у конкурентному середовищі [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Зайцєва А. М. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами. – Д. : ДНУ, 2007. – 20с.
- Злупко, С. М. Підприємництво:основи,особливості,механізми [Текст] : Навч.посібник / С. М. Злупко, О. В. Стефанишин, Л. А. Швайка. – Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка, 2000. – 370с. – ISBN 966-613-077-7 : 25.00; 22.00.
- Каракай, Ю. В. Маркетинг на ринку інноваційних товарів [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Каракай Ю. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – К. : КНЕУ, 2008. – 29с.
- Карпенко, Н. В. Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу [Текст] [Текст] : монографія / Н. В. Карпенко. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 363с. : іл. – Бібліогр.:с.347-363. – ISBN 978-966-7971-52-6 : 50.00.
- Клібанська, О. М. Бренд-Менеджмент [Електронний ресурс] [Текст] = Brand-Management : програма / Course Summary на 2020-2021 н.р. / О. М. Клібанська, В. Д. Кармазінова ; каф. маркетингу. – 27-33 / П20. – Київ : КНТЕУ, 2020.
- Коварш, І. С. Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку продовольчих товарів [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Коварш І. С. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (машинобудування,агропромисловий комплекс,туристичні підприємства). – К. : ПВНЗ Європейський Університет, 2008. – 20с.
- Кондрацька, Л. П. Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку робочої сили [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Кондрацька Л. П. ; 08.06.01-економіка, організація і управління підприємствами. – Тернопіль : ТДЕУ, 2005. – 23с.
- Корепанов, О. С. Статистичне прогнозування кон'юнктури аграрного ринку в Україні [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Корепанов О. С. ; 08.00.10-статистика. – К. : ДАСОАДУ, 2008. – 20с.
- Косенков, С. І. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / С. І. Косенков. – К. : Скарби, 2004. – 464с. – ISBN 966-8016-05-Х : 43.00;55.85.
- Кудирко, О. В. Маркетинг дослідницьких організацій [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Кудирко О. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : ДВНЗ "КНЕУ ім. В. Гетьмана", 2014. – 20 с.
1
2
|