Електронний каталог
реклама в туризмі
Документи:
- Маркетинг туристичного бізнесу [Текст] [Текст] : навч. посіб. – 2-ге вид., переробл. і допов. – Київ : Кондор, 2018. – 335 с. – Бібліогр.: с. 331-335. – ISBN 978-966-351-366-9 : 280.00.
- Маркетинг у туризмі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Ю.Б. Забалдіна, Н.О. Роскладка, Т.П. Дупляк, В.В. Білик; каф. туризму та рекреації. – Київ : КНТЕУ, 2020. – 264 с. – Бібліогр.: с. 262-264. – 63.00.
- Основи рекламно-інформаційної роботи [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Н.І. Ведмідь, В.В. Білик, О.В. Полтавська; КНТЕУ, Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – 758/10 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 22 c. – 10,90.
- Основи рекламно-інформаційної роботи [Текст] : Методичні рекомендації до самостійної роботи для студентів спеціальності "Менеджмент організацій", спеціалізації "Менеджмент туристичної індустрії" / Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу; уклад. В.В. Білик, Н.І. Ведмідь. – 493/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 23 с. – 2,05.
- Основи рекламно-інформаційної діяльності [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів спеціалізації "Менеджмент організацій",спеціалізації "Менеджмент туристичної індустрії" денної та заочної форм навчання / Уклад.:В.Є.Сахаров,А.Ю.Єрьоменко,Н.І.Ведмідь. – К. : КНТЕУ, 2001. – 55с. – 5.84.
- Стратегія розвитку туристичної індустрії та громадського харчування [Текст] [Текст] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 25-26 жовт. 2000 р.,м.Київ / відп.ред.А.А.Мазаракі. – К. : КДТЕУ, 2000. – 434с. : іл. – ISBN 5-7763-8512-1 : 16.24;6.00.
- Туризм и гостиничное хозяйство [Текст] : Учебник для студентов вузов,обучающихся по специальности "Менеджмент" / Под ред. А.Д. Чудновского. – 2-е изд.,перераб. и доп. – М. : Юркнига, 2003. – 447с. – ISBN 5-9589-0010-2 : 25.68.
- Туризм и гостиничное хозяйство [Текст] : Учеб. пособ. / под ред. Л.П. Шматько. – Москва;Ростов на Дону : МарТ, 2003. – 352с. – Библиогр.: с. 341-343. – ISBN 5-241-00253-7 : 29.95.
- Балабанов, И. Т. Экономика туризма [Текст] : Учеб.пособие для студ.вузов / И. Т. Балабанов, А. И. Балабанов. – М. : Финансы и статистика, 2002. – 174с. – ISBN 5-279-02027-3 : 20.40.
- Розвиток туризму в Украіні.Проблеми і перспективи [Текст] : Збірник наукових статей / І. П. Гаврилишин, М. П. Крачило, О. І. Лугова, Г. П. Науменко. – К. : Слов'янський дiалог, 1995. – 244с. – ISBN 5-85468-032-7 : 450000.00;4.40.
- Головлева, Е. Л. Основы рекламы [Текст] : Учеб.пособие для вузов / Е. Л. Головлева. – М. : Главбух, 2003. – 269с. – ISBN 0234-543-9-55 : 34.80.
- Горбылева, З. М. Экономика туризма.Практикум [Текст] : Учеб.пособие для студ.спец."Экономика и управление на предприятии" / З. М. Горбылева. – Мн. : БГЭУ, 2002. – 144с. – ISBN 985-426-679-6 : 33.60;34.80.
- Дашкова, Т. Л. Маркетинг в туристическом бизнесе [Текст] [Текст] : учеб.пособие / Т. Л. Дашкова. – Москва : Дашков и К, 2010. – 72с. – ISBN 9785394007828 : 25.00.
- Джефкинс, Ф. Реклама [Текст] = Advertising : Учеб.пособие для вузов / Ф. Джефкинс ; Пер.с англ. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 543с. – ISBN 0-273-63435-6;5-238-00362-5 : 82.80.
- Дурович, А. П. Реклама в туризме [Текст] : Учеб.пособие для вузов / А. П. Дурович. – Мн. : БГЭУ, 2001. – 191с. – ISBN 985-426-604-4 : 28.20;28.20.
- Организация туризма [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов по специальности "Экономика и управление социально-культурной сферой" / А. П. Дурович, Н. И. Кабушкин, Т. М. Сергеева, Н. М. Бирицкая ; Под ред.Н.И.Кабушкина,А.П.Дуровича. – Мн. : Новое знание, 2003. – 630с. – ISBN 985-475-021-3 : 44.40.
- Маркетинг у туризмі [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Ю. Б. Забалдіна, Н. О. Роскладка, В. В. Білик, Т. П. Дупляк. – Київ : КНТЕУ, 2020. – 632 с. – Бібліогр.: с. 630-631. – ISBN 978-966-629-997-3 : 300.00.
- Зорин, И. В. Энциклопедия туризма [Текст] : Справочник / И. В. Зорин, В. А. Квартальнов. – М. : Финансы и статистика, 2003. – 368с. – ISBN 5-279-02264-0 : 40.00;61.54.
- Основы туристской деятельности [Текст] : Учебник / Г. И. Зорина, Е. Н. Ильина, Е. В. Мошняга, Т. С. Элиарова ; Сост.Е.Н.Ильина. – М. : Советский спорт, 2000. – 218с. – ISBN 5-85009-636-1 : 33.60.
- Исмаев, Д. К. Маркетинг иностранного туризма в Российской Федерации [Текст] : Теория и практика деятельности туристских фирм:Учеб. пособие для вузов / Д. К. Исмаев. – М. : Мастерство, 2002. – 192с. – ISBN 5-294-00122-5 : 23.16;22.80.
- Квартальнов, В. А. Иностранный туризм [Текст] = Foreign tourism / В. А. Квартальнов. – М. : Финансы и статистика, 1999. – 312с. – (Менеджмент и экономика туризма). – ISBN 5-279-02093-3 : 21.00.
- Кириллов, А. Т. Реклама в туризме [Текст] : Учеб.-метод.пособие / А. Т. Кириллов, Е. В. Маслова. – СПб. : Лекс Стар, 2002. – 110с. – ISBN 5-901342-02 -х : 18.00;17.04;19.20.
- Кириллов, А. Т. Маркетинг в туризме [Текст] / А. Т. Кириллов, Л. А. Волкова. – СПб. : Издательство С.-Петербургского университета, 1996. – 184с. – Библиогр.:С.175-177. – ISBN 5-288-01492-2 : 9.00;5.00.
- Кириллов, А. Т. Реклама в туризме [Текст] : Учебно-методическое пособие / А. Т. Кириллов, Е. В. Маслова. – СПб. : Лекс Стар, 2002. – 111с. – ISBN 5-288-01492-2 : 18.00.
- Кифяк, В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. Ф. Кифяк. – Чернівці : Книги-ХХІ, 2003. – 300с. – ISBN 966-8029-31-3 : 46.00.
- Любіцева, О. О. Методика розробки турів [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів з фахової підготовки менеджерів туризму / О. О. Любіцева. – К. : Альтпрес, 2003. – 104с. – ISBN 966-542-174-3 : 15.00.
- Миллер, А. Реклама [Текст] = Advertising : Энциклопедия для всех / А. Миллер ; Пер. с англ. – М. : Вершина, 2003. – 256с. – ISBN 5-94696-009-1 : 50.40.
- Морган, Н. Реклама в туризме и отдыхе [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов,обучающихся по спец. 350700 "Реклама" и 230500 "Соц.-культ. сервис и туризм" / Н. Морган, А. Причард ; Пер.с англ. – М. : Юнити-Дана, 2004. – 495с. – (Зарубежный учебник). – ISBN 5-238-00647-0;0-7506-5432-5 : 66.32;66.44.
- Огилви, Д. Огилви о рекламе [Текст] / Д. Огилви ; Пер. с англ. – М. : Эксмо, 2004. – 230с. – ISBN 5-699-02340-2 : 116.82.
- Огилви, Д. Огилви о рекламе [Текст] / Д. Огилви ; Пер. с англ. – М. : Эксмо, 2003. – 230с. – ISBN 5-699-02340-2 : 115.20.
- Романчук, Л. Д. Управління маркетинговими комунікаціями курортно-рекреаційного підприємства [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон.наук / Романчук Л. Д. ; 08.00.04 - економіка та упр.підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2020. – 24 с.
- Романчук, Л. Д. Управління маркетинговими комунікаціями курортно-рекреаційного підприємства [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон.наук / Романчук Л. Д. ; 08.00.04 - економіка та упр.підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. М.Г. Бойко. – Київ, 2020. – 199 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 180-199.- Дод.
- Сенин, В. С. Организация международного туризма [Текст] : Учебник для вузов / В. С. Сенин. – М. : Финансы и статистика, 1999. – 400с. : ил. – ISBN 5-279-02079 : 40.80.
- Стенли, А. Карьера в маркетинге,рекламе и PR [Текст] = Careers in marketing,Advertising and PR / А. Стенли ; Пер. с англ. – 8-е изд. – СПб. : Нева, 2003. – 224с. – (На пути к успеху). – ISBN 5-7654-3157-7;0-7494-3917-3 : 22.80.
- Чеботарь, Ю. М. Туристический бизнес [Текст] : Практическое пособие для турфирм и их клиентов / Ю. М. Чеботарь. – М. : Мир деловой книги, 1997. – 70с. – ISBN 5-900946-01-0 : 2.50;3.50.
- Черных, Н. Б. Технология путешествий и организация обслуживания клиентов [Текст] : Учеб.пособие / Н. Б. Черных. – М. : Советский спорт, 2002. – 320с. – ISBN 5-85009-653-1 : 40.80.
- Юрченко, Н. І. Формування і розвиток маркетингового забезпечення конкурентоспроможності туристичної галузі в України [Текст] [Текст] : автореферат дис. ... канд. екон. наук / Юрченко Н. І. ; 08.00.03 - економіка та упр. нац. госп-вом. – Одеса : Причорномор. нді економіки та інновац., 2018. – 20 с.
|