Електронний каталог
споживачі
Документи:
- Buying the future [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 15-16.
- Crowned at last [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 3-6.
- Man's best friend [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 8-10.
- Motoring online [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 11-12.
- Target practice [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 13-15.
- Warfare in the aisles [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 6-8.
- Глобальные типы потребителей в 2021 году, и как с ними взаимодействовать [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2021. – №5. – С. 36-42.
- Омниканальный потребитель как новое явление [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 2-3. – С. 18-19.
- Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів:Закон України від 06.12.2018 року №2639-VIII [Текст] // Голос України. – Київ, 2019. – № 24. – C. 9-12.
- Укрощение клиента [Текст] // Менеджмент і менеджер. – К., 2002. – №10. – С.47-50.
- Meyer, C. Understanding customer experience [Текст] / C. Meyer, a. Schwager // Harvard Business Review. – Boston : Harvard Business School PC, 2007. – Vol. 85, № 2. – C. 117-126.
- Азарова, І. Індикатори якості житла в Україні [Текст] / І. Азарова // Товари і ринки. – Київ : КНТЕУ, 2019. – №1(29) : Технічні науки. – С. 14-27.
- Андреев, О. Научился сам-помоги другим [Текст] / О. Андреев // Продукты питания. – 1998. – С.23.
- Аристархова, М. Маркетинговое исследование поведения потребителей [Текст] / М. Аристархова, А. Крахмалева // Маркетинг. – 2001. – №6. – С.20-25.
- Басюк, Д. І. Гастронаціоналізм - виклики і перспективи для українських виробників [Текст] / Д. І. Басюк, Т. Ю. Примак // Напої. Технології та інновації. – Київ, 2016. – № 12. – С. 78-81.
- Безрукий, В. Лаборатория потребителя. Чтобы блин не был комом [Текст] / В. Безрукий // Товар лицом. – К., 2004. – №10, декаб. – С.30-32.
- Бірюк, С. Глобалізація та питання захисту прав споживачів фінансових послуг [Текст] / С. Бірюк // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2014. – № 9-10. – С. 95-100.
- Бур'янов, В. Тривіальні маркетингові маніпуляції, шляхи їх усунення та чому обізнаність споживача необхідна маркетологам [Текст] / В. Бур'янов // Маркетинг в Україні. – Київ : КНЕУ ім.В.Гетьмана, 2021. – №2. – С. 14-32.
- Бут, О. Хлеб нового поколення. Тенденции и вызовы рынка ХБИ [Текст] / О. Бут // Мир продуктов. – Київ, 2019. – № 1. – С. 10-11.
- Бухалова, Н. Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность [Текст] / Н. Бухалова // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2015. – № 2. – С. 26-32.
- Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг [Текст] / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 26-32.
- Григорчук, Т. В. Анкетне опитування як засіб виявлення потреб споживачів перед процесом диверсифікації комерційної діяльності торговельного підприємства [Текст] / Т. В. Григорчук // Сучасні економічні проблеми розвитку підприємництва. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.322-328.
- Грищенко, В. Моделювання поведінки споживачів у термінах процесів оновлення [Текст] / В. Грищенко, А. Токарєв // Вісник КДТЕУ. – 2000. – №4. – С.81-88.
- Гурджиян, К. Заохочення споживачів у програмах лояльності [Текст] / К. Гурджиян // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2017. – № 1(111). – С. 50-61.
- Данілова, Л. Дослідження намірів споживачів товарів господарського призначення [Текст] / Л. Данілова // Вісник КДТЕУ. – 2000. – №3. – С.74-78.
- Данілова, Л. Л. Проблеми дослідження специфічних потреб споживачів у засобах малої механізації [Текст] / Л. Л. Данілова // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.156-160.
- Дідківська, Л. І. Роль споживача в конкурентних відносинах у контексті сучасного розвитку [Текст] / Л. І. Дідківська // Конкуренція. Вісник Антимонопольного комітету України. – Київ, 2009. – № 2 (33). – С. 13-20.
- Ефимкина, С. С. Управление взаимодействием с потребителями в рамках ECRM (на рынке FMCG) [Текст] / С. С. Ефимкина // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2013. – № 2 (56). – C. 116-126.
- Євсейцева, О. С. Реструктуризація підприємства як засіб адаптації до ринкових вимог [Текст] / О. С. Євсейцева // Проблеми науки. – К., 2003. – №1. – С.55-58.
- Євсейцева, О. С. Таргетинг - цілеспрямований вплив на споживача [Текст] / О. С. Євсейцева // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 3. – С. 107-113.
- Євтушенко, О. В. Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту [Текст] / О. В. Євтушенко // Економіка та держава. – Київ, 2015. – № 9. – С. 55-59.
- Євтушенко, О. В. Визначення особливості впливу реклами на споживчів туристичного продукту на основі методу семантичного диференціалу [Текст] / О. В. Євтушенко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 18. – С. 43-47.
- Жихарев, В. Є. Поведінка споживачів як новий напрямок у маркетингу [Текст] / В. Є. Жихарев, Г. І. Брітченко // Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі. – 2001. – №4. – С.86-90.
- Залесский, П. К. Мировой и российский опыт типологии потребителей по стилю жизни [Текст] / П. К. Залесский // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. – М., 2002. – №5. – С.4-12.
- Зирка, Н. Напиток Диониса [Текст] / Н. Зирка // Товар лицом. – К., 2004. – №10, декаб. – С.34-35.
- Зубец, А. Н. Социально-демографические различия среди потребителей страховых услуг [Текст] / А. Н. Зубец // Финансы. – Москва, 2014. – № 1. – С. 48-51.
- Івашова, Н. В. Методика розрахунку комунікативного впливу бренда промислового підприємства на споживачів [Текст] / Н. В. Івашова // Проблеми науки. – Київ, 2009. – № 10. – С. 35-40.
- Коренюк, П. Проблеми захисту персональних даних в системі фінансового маркетингу [Текст] / П. Коренюк, Л. Коренюк, О. Литвін // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2021. – № 3. – С. 91-100.
- Кочкіна, Н. Ю. Маркетингові дослідження економічних інтересів споживачів [Текст] / Н. Ю. Кочкіна // Актуальні проблеми економіки. – К., 2002. – №11. – С.49-53.
- Кузик, О. В. Споживач у системі маркетингових комунікацій агробізнесу України [Текст] / О. В. Кузик // Інвестиції: практика та досвід. – Київ : ТОВ"ДКС Центр", 2021. – № 12. – С. 23-28.
- ласколвец, С. Роль вузов в трудоустройстве выпускников: маркетинговые исследования [Текст] / С. ласколвец, А. Нетесова // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2010. – № 11. – С. 28-35.
- Левчук, Л. Деякі питання удосконалення поняття "споживач" [Текст] / Л. Левчук // Підприємництво, господарство і право. – К., 2004. – №12. – С.104-105.
- Лементовська, В. А. Інноваційні форми комунікаційної діяльності в маркетингу [Текст] / В. А. Лементовська, А. О. Харенко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2020. – № 10-20. – С. 59-63.
- Лозюк, В. Путь к сердцу потребителя. Изучение потрубителя - это элемент непрерывной маркетинговой деятельности [Текст] / В. Лозюк // Брутто. – К., 2005. – № 6. – С. 20-23.
- Матвіїв, М. Дослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринку [Текст] / М. Матвіїв // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2010. – № 4. – С. 463-476.
- Милянчук, А. Исследование NIELSEN: как пандемия коронавируса повлияла на ожидания и поведение украинских потребителей [Текст] / А. Милянчук // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – №103. – С. 26-27.
- Молнар, О. С. Методичний підхід до сегментації споживачів туристичних послуг сільського аграрного туризму [Текст] / О. С. Молнар, О. В. Вівчарський, А. А. Смагін // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 12. – С. 82-86.
- Мудрак, Р. Споживчий аспект продовольчої безпеки [Текст] / Р. Мудрак // Економіка України. – К. : Преса України, 2007. – № 9. – С. 82-89.
- Носкова, Е. В. Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст] / Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2016. – № 2. – С. 136-146.
- Петренко, Г. Шесть трендов украинского потребителя - 2015 [Текст] / Г. Петренко // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2015. – № 2. – С. 36-38.
1
2
|