Електронний каталог
загальноосвітня середня школа
Документи:
- Зменшити термін навчання і підвищити якість освіти [Текст] // Освіта України. – К., 2010. – № 45. – С. 1-3.
- Навчальний підручник для 12-річної загальноосвітньої школи [Текст] // Освіта України. – 2001. – №22(30 травня). – С.10.
- Особлива місія сучасної школи [Текст] // Освіта. – К., 2008. – № 32-33. – С. 2-5.
- Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої школи [Текст] // Освіта. – К., 2008. – № 10-11. – С. 14.
- Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах у 2007-2008 навчальному році [Текст] // Освіта України. – К., 2008. – № 23. – С. 6-13.
- Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах в 2008-2009 році [Текст] // Освіта України. – К., 2009. – № 10. – С. 4-6.
- Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2009 - 2010 році [Текст] // Освіта України. – К., 2010. – № 11. – С. 2-6.
- Ананко, Т. Теоретичні аспекти професійної орієнтації в загальноосвітніх навчальних закладах України [Текст] / Т. Ананко // Вища школа. – Київ, 2014. – №11-12 (125). – С. 91-99.
- Барабаш, О.та iнш. Як виглядає шкiльна демократiя?: Про шляхи оновлення освiтнiх управлiнських структур [Текст] / О.та iнш. Барабаш // Освiта. – 1999. – 25 серпня. – С.6.
- Бродський, Я. Про стандарт загальної середньої освіти [Текст] / Я. Бродський, О. Павлов // Шлях освіти. – 2000. – №4. – С.2-5.
- Бурлаков, О. Отримавши титул україномовних,школи ще не стали ними! [Текст] / О. Бурлаков, К. Iльясова // Освiта України. – 1998.-2 грудня. – С.10.
- Возняк, О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – Київ, 2017. – № 4. – С. 90-97.
- Галата, С. Оновлені програми: зубріння відміняється! [Текст] / С. Галата // Освіта України. – К., 2016. – № 32. – С. 6-7.
- Гергель, О. Приватна школа. Яка вона? [Текст] / О. Гергель // Освiта Украiни. – 1998. – 21 сiчня. – С.7.
- Даринский, А. В. Экономическая подготовка школьников [Текст] / А. В. Даринский // Педагогика. – 2000. – №3. – С.14-17.
- Єльникова, Г. Закономірності управління загальною середньою освітою в україні [Текст] / Г. Єльникова // Шлях освіти. – 2000. – №3. – С.13-16.
- Єрмаков, І. Компетентністний потенціал 12-річної школи [Текст] / І. Єрмаков // Освіта України. – К., 2008. – № 9. – С. 5.
- Жафяров, А. Ж. Вариант одиннадцатилетней профильной школы [Текст] / А. Ж. Жафяров // Педагогика. – 2000. – №9. – С.46-49.
- Жебровський, Б. М. Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підмсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010-2011 році від 30.12.2010 №1\9-950 [Текст] / Б. М. Жебровський // Освіта України. – К., 2011. – № 5. – С. 4.
- Затуренська, В. О. Прогностичний підхід до забезпечення шкіл фінансовими ресурсамі [Текст] / В. О. Затуренська // Педагогіка і психологія. – 2000. – №2. – С.107-117.
- Зубрицька, О. Характеристика систем середньої освіти в європейському регіоні [Текст] / О. Зубрицька // Вища освіта України. – К., 2007. – № 3. – С. 81-87.
- Іванюк, І. Міжнародна програма PISA як інструмент зовнішнього оцінювання учнів [Текст] / І. Іванюк // Шлях освіти. – К., 2004. – №3. – С.16-21.
- Качалова, Л. П. Особенности образовательного Интернета в зарубежных странах и России [Текст] / Л. П. Качалова // Педагогика. – 2000. – №9. – С.87.
- Коваленко, О. Дванадцатибальна система:не оцінювати учня, а допомогти йому [Текст] / О. Коваленко // Освіта України. – 2001. – №2-3. – C.8.
- Корюненко, М. Враховуючи світові тенденції мусимо виходити на передові рубежі розвитку освіти:(Загальна середня освіта) [Текст] / М. Корюненко, Л. Рапіна // Освіта України. – 2001. – №2-3. – C.3-4.
- Кремень, В. Підготовка вчителя в умовах переходу загальноосвітньої школи на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчанння [Текст] / В. Кремень // Освіта. – 2003. – №24-25. – С.2-4.
- Левшин, М. Інформатика в початкових класах: хто проти? [Текст] / М. Левшин // Освіта України. – 2000. – 22 серпня. – С.8.
- Локшина, О. Старша школа в Європі: сучасний контекст [Текст] / О. Локшина // Шлях освіти. – К., 2003. – №2. – С.21-23.
- Ляшенко, О. І. Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи [Текст] / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2018. – № 4. – С. 5-11.
- Малафіїк, І. Щоб оцінити знання,потрібно,знати,що оцінювати:(Про 12 бальну шкалу оцінювання) [Текст] / І. Малафіїк // Освіта. – 2000. – 4-11 жовтн. – С.1,4.
- Мельниченко, Б. Ф. Актуальнi проблеми сучасної шкiльної освiти у ФРН [Текст] / Б. Ф. Мельниченко // Педагогiка i психологiя. – 1998. – №4. – С.128-132.
- Міністерство, освіти і науки України Концепція профільного навчання в старшій школі: Проект [Текст] / освіти і науки України Міністерство // Освіта України. – 2003. – №42-43. – С.8-9.
- Міністерство, освіти і науки України Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2007-2008 навчальному році та завдання на 2008-2009 навчальний рік [Текст] / освіти і науки України Міністерство // Освіта України. – К., 2008. – № 61-62. – С. 1-26.
- Нечаев, В. Я. Дисциплинарность-организационный принцип школьного образования [Текст] / В. Я. Нечаев // Педагогика. – 2000. – №5. – С.27-32.
- Овчарук, О. Шкільна політика в галузі початкової освіти [Текст] / О. Овчарук // Шлях освіти. – 2000. – №4. – С.17-19.
- Олейник, Е. Мы все учились понемногу...:Чему и как учат в английских школах [Текст] / Е. Олейник // Вояж и отдых. – 1998, 1998. – N3. – С.130-132. – С.130-132.
- Палай, Е. С. Метод проектов на уроках иностранного языка:Новые педагогические технологии в обучении иностранным языкам(Интернет) [Текст] / Е. С. Палай // Иностранные языки в школе. – 2000. – N3. – С.3-10.
- Пастушенко, Р. Я. Мета й завдання загальної історичної освіти:(Середня школа) [Текст] / Р. Я. Пастушенко // Педагогіка і психологія. – 2000. – №2. – С.50-56.
- Першукова, О. Європейська багатомовність в освіті:(Середня школа) [Текст] / О. Першукова // Шлях освіти. – 2000. – №4. – С.24-27.
- Писарева, Л. И. Управление школьным образованием [Текст] / Л. И. Писарева // Педагогика. – 2000. – №6. – С.87-94.
- Подолюк, I.та iнш. Реформа школи: проблеми створення i видання нових пiдручникiв [Текст] / I.та iнш. Подолюк // Освiта України. – 1998. – № 4. – С.9.
- Розанова, Е. Г. Игровые сценарии в педагогической практике [Текст] / Е. Г. Розанова // Социологические исследования. – 1995. – № 10. – С.130-132.
- Савченко, О. Зміст шкільної освіти на рубежі століть [Текст] / О. Савченко // Шлях освіти. – 2000. – №3. – С.2-7.
- Савченко, О. Наукові проблеми стандартизації змісту освіти в основній і старшій школі [Текст] / О. Савченко // Освіта України. – 2003. – №30. – С.4-5.
- Сенашенко, В. С. Преемственность и сопряжение основных образовательных программ в структуре непрерывного образования [Текст] / В. С. Сенашенко, Н. А. Вострикова, В. А. Кузнецова // Высшее образование в России. – Москва, 2009. – № 10. – С. 3-10.
- Сікорський, П. Концепція розвитку профільного навчання у загальноосвітніх школах України [Текст] / П. Сікорський // Освіта. – 2003. – №39. – С.10-11.
- Спиваковский, В. Меняйте привычки, господа!: (частная школа) [Текст] / В. Спиваковский // Мiжнародна освiта. – 1997. – № 1. – С.32.
- Студінський, В. А. Корпоративна культура навчального закладу як чинник компетентнісного потенціалу педагога професійної школи в умовах сучасного освітнього ринку [Текст] / В. А. Студінський // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ : Гос.наук.дослід.інститут інформатизації і моделювання економіки, 2021. – № 6. – С. 79-84.
- Тригубенко, В. Дванадцятибальна система:своєчасне відродження [Текст] / В. Тригубенко // Освіта. – 2000. – 27верес-4ж. – С.2-3.
- Тхоржевський, Д. Виховання національної самосвідомості учнів - невідкладне завдання загальноосвітньої школи [Текст] / Д. Тхоржевський // Шлях освіти. – К., 2003. – №2. – С.28-30.
1
2
|