Електронний каталог
хлібопекарна промисловість
Документи:
- Бойко, І. А. Використання факторного аналізу для оцінки факторів впливу на фінансовий стан підприємств хлібопекарської галузі [Текст] / І. А. Бойко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2014. – №12. – С. 110-116.
- Бондаренко-Берегович, В. В. Підходи до оцінки фінансово-економічної безпеки підприємства [Текст] / В. В. Бондаренко-Берегович // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2019. – № 6. – С. 16-19.
- Волкова, О. Розглянемо з наукового погляду фінансовий потенціал хлібоприймального підприємства та основні принципи його формування [Текст] / О. Волкова // Зерно і хліб. – Київ : Академпрес, 2009. – № 2. – С. 15-16.
- Горбач, О. Собівартісті хліба простої рецептури та особливості її планування в хлібопекарській промисловості [Текст] / О. Горбач // Хлібопекарська і кондитерська промисловість. – Київ, 2015. – №1. – С. 7-9.
- Дубцов, Г. Хлеб - слово высокое: Теория и практика [Текст] / Г. Дубцов // Питание и общество. – М., 2002. – №7. – С.22-23. – Продолжение следует.
- Дуров, И. Г. Продовольственная безопасность России в эпоху Петра Великого [Текст] / И. Г. Дуров // Пищевая промышленность. – М., 2003. – № 4. – С.98.
- Ивасенко, А. А. Производство продукции предприятиями пищевой и перерабатывающей промышленности в августе 2001 года [Текст] / А. А. Ивасенко // Хранение и переработка зерна. – 2001. – №9. – С.17-21.
- Ильчук, В. О состоянии системы хлебопродуктов на Украине [Текст] / В. Ильчук // Хлебопродукты. – 1999, 1999. – N8. – С.6-7.
- Колончин, К. В. Пищевая и перерабатывающая промышленность в 2008 г. - состояние и перспективы развития [Текст] / К. В. Колончин // Пищевая промышленность. – М., 2009. – № 3. – С. 6-16.
- Макух, Т. О. Аналіз формування фінансових ресурсів хлібопекарської галузі [Текст] / Т. О. Макух // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 7. – С. 88-98.
- Мотылев, В. Роль малого бизнеса в производстве хлеба в США [Текст] / В. Мотылев // Хлебопродукты. – М., 2002. – №1. – С.33-35.
- Сердюков, Д. Интернет-реклама. Как повысить ее эффективность [Текст] / Д. Сердюков // Хлебопродукты. – М., 2002. – №4. – С.16-18.
- Труш, Ю. Л. Комплекс заходів для удосконалення системи управління якістю продукції [Текст] / Ю. Л. Труш, Ю. Г. Левченко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 9. – С. 106-109.
- Федорова, А. Пономаренко В. Функциональные добавки и нетрадиционные виды сырья в хлебопекарной промышленности [Текст] / А. Пономаренко В. Федорова // Хлібопекарська і кондитерська промисловість. – Київ, 2015. – № 9. – С. 19-21.
- Холодов, В. В. Прогноз развития пищевой промышленности до 2004 г. [Текст] / В. В. Холодов // Пищевая промышленность. – 2001. – №7. – С.8-9.
- Цхведиани, В. Хлебная отрасль Украины [Текст] / В. Цхведиани // Фондовый рынок. – 1999. – №17. – С.23-27.
- Чирва, А. А. Система управлінського обліку виробничих затрат на хлібопекарських підприємствах [Текст] / А. А. Чирва // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2012. – №3 (55). – С. 420-424. – (Економічні науки).
- Шматченко, И. Рекомендации по применению муки соевой полуобезжиренной дезодорированной в хлебопекарной промышленности [Текст] / И. Шматченко // Хлібопекарська і кондитерська промисловість. – Київ, 2014. – № 7-8 (116-117). – С. 32-33.
|