Електронний каталог
планування маркетингової діяльності
Документи:
- Роль маркетингового планирования [Текст] // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2009. – № 2. – С. 131-142.
- Коротеев, В. Метод планирования эксперимента в рыночном прогнозировании [Текст] / В. Коротеев // Маркетинг. – М., 2002. – №6. – С.43-48.
- Липинская, А. Есть ли у вас план? В поиске лучшей маркетинговой практики [Текст] / А. Липинская // Новый маркетинг. – К., 2004. – №10. – С.26-31.
- Литвин, О. О. Особливості планування маркетингової діяльності машинобудівних підприємств [Текст] / О. О. Литвин // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2011. – № 1. – С. 113-116.
- Любимова, Т. Планирование и оценка эффективности маркетинговых коммуникаций с существующими клиентами [Текст] / Т. Любимова // Маркетинговые коммуникации. – М., 2002. – №1(7). – С.24-27.
- Соломянюк, Н. М. Застосування метрик при плануванні в маркетингу [Текст] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2014. – № 11 (162). – С. 126-129.
|