Електронний каталог
кіно
Документи:
- How not to be offside [Текст] : Iranian cinema // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2006. – Number 8468, № 10. – С. 75-76.
- Abakumenko, S. " ... whom everybody loved" : Leonid Bykov [Текст] / S. Abakumenko // Welcome to Ukraine Magazine. – Kyiv, 2003. – № 4 (27). – C.116-121.
- Brachuk, M. Ivan's mama : A story of Katrina Mykolaychuk, the mother of Ivan Mykolaychuk [Текст] / M. Brachuk // Welcome to Ukraine Magazine. – Kyiv, 2004. – № 2 (29). – C. 50-56.
- Corre, A.-M. Gerard Depardieu mon fils, ce heros [Текст] / A.-M. Corre // Paris Match. – Paris : Hachette Filipacchi Presse (HFP), 2002. – №2790. – C. 64-71.
- Fontaine, G. Les sulfureux business de Gerard Depardieu [Текст] / G. Fontaine // L'Expansion. – Paris : Vivendi Universal Publ., 2003. – №671. – C. 60-66.
- Jucaud, D. Pretty Juliette [Текст] / D. Jucaud // Paris Match. – Paris : Hachette Filipacchi Presse (HFP), 2002. – №2789. – C. 58-63.
- Kripalani, M. Bollywood [Текст] / M. Kripalani, R. Grover // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2002. – №48. – С. 42-46.
- Meignan, G. La Chine, nouvelle terre promise du cinema [Текст] / G. Meignan // L'Expansion. – Paris : Socpresse, 2006. – № 708. – C. 126-129.
- Pan, A. Guilty of being free, Sergey Paradzhanov the filmmaker par excellence [Текст] / A. Pan // Welcome to Ukraine Magazine. – Kyiv, 2002. – № 3-4 (23). – C. 32-39.
- Голубева, М. А. Маркетинговое исследование потребительских предпочтений в сфере коноиндустрии [Текст] / М. А. Голубева, Р. А. Голубев // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2016. – № 3. – С. 44-54.
- Разлогов, К. Виновато ли кино в распространении терроризма? [Текст] / К. Разлогов // Свободная мысль-XXI. – 2001. – № 8. – С.106-109.
- Халилов, В. М. Кино и современное общество США [Текст] / В. М. Халилов // США. Канада. Экономика. Политика. Культура. – 2001. – № 4(376). – С.102-112.
- Шевчук, Ю. С. Від реклами фільму до реклами у фільмі [Текст] / Ю. С. Шевчук // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2016. – № 1. – С. 76-81.
- Шувчук, Ю. С. Реклама в кино як технологія ціннісного впливу на споживацьку поведінку [Текст] / Ю. С. Шувчук // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2016. – № 3. – С. 86-91.
- Яковлев, Е. Г. Кинофильм и видиоклип: эстетическая оппозиция [Текст] / Е. Г. Яковлев // Вестник московского университета. Сер.7. Философия. – 1998. – №4. – С.80-85.
- Яремчук, А. Тут пам'ятi й любовi стежки переплелись: (Нацiональна кiностудiя художнiх фiльмiв iм.О.П.Довженка) [Текст] / А. Яремчук // Українська культура. – 1998. – №3. – С.15-18.
|