Електронний каталог
війна в Україні
Документи:
- Біженці з України працюють у торгівлі: польські ритейлери можуть вирішити проблему з кадрами [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – : №2, №2. – С. 3.
- Від консерв до електроскутерів: як змінювався споживчий попит українців під час війни [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №7. – С. 5.
- Війна в Україні змінює світовий ринок товарів [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – : №2, №2. – С. 5.
- Война в Украине приведет к росту цен на продукты питания и напитки в Польше: будут дорожать хлеб, мясо и яйца [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №5. – С. 5.
- Всеукраїнський переворот: як змінилися ланцюги постачання ритейлерів за 5 місяців війни? [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №7. – С. 10-11.
- За 4 місяці війни 350 магазинів українських food-ритейлерів опинилися в окупації [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №6. – С. 13.
- Криза у ланцюгах постачання - на ринках все більше не вистачає базових продуктів: цибулі, картоплі, помідорів, пляшок для пива [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №6. – С. 3.
- Наплыв беженцев из Украины приведет к большему потреблению основных товаров - эксперт Bank Pekao [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №5. – C. 4.
- Половина українських компаній, що припинили діяльність під час війни, не визначилися щодо свого майбутнього [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №6. – С. 4.
- Російське вторгнення впливає на підвищення цін на продукти харчування в усьому світі - найбільше зростають ціни на олію [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №6. – С. 5.
- Гаврилюк, О. Зміни у торгово-розважальному секторі України: відкриються не всі [Текст] / О. Гаврилюк // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №6. – С. 11-12.
- Гаврилюк, О. Ритейл України без "до" і "після": що відбувається з мережами Східної та південної України під час війни? [Текст] / О. Гаврилюк // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – : №2, №2. – С. 10-13.
- Мельник, М. І. Вплив збройної агресії РФ на ендогенний потенціал регіонів України [Текст] / М. І. Мельник, І. В. Лещух // Економіка України. – Київ : ВД"Академперіодика"НАН України, 2022. – № 9. – С, 21-44.
- Піляєв, І. С. Трансформація глобалізаційних процесів у крнтексті наслідків повномасштабного російського вторгнення в Україну [Текст] / І. С. Піляєв // Економіка України. – Київ : ВД"Академперіодика"НАН України, 2022. – № 7. – С. 3-20.
- Степико, М. Т. Трансформації ідентичностей громадян України в умовах російської агресії [Текст] / М. Т. Степико // Стратегічна панорама. – Дніпро : ТОВ "Тургор", 2022. – № 2. – С. 76-84.
- Шманатов, М. С. Формування інформаційного простору на тимчасово окупованих територіях України: як інформація окуповує реальність [Текст] / М. С. Шманатов // Стратегічна панорама. – Дніпро : ТОВ "Тургор", 2022. – № 2. – С. 28-47.
|