Електронний каталог
имидж. імідж
Документи:
- Gulski, B. Fighting a stronger opponent in an asymmetric conflict [Text] [Текст]. Part III : Enterprise management - new trends, concepts and perspectives / B. Gulski // Developmental challenges of contemporary economies [Text] : management - finance - restructuring / edited by Ryszard Borowiecki, Tomasz Rojek; Cracow University of Economics, Department of Economics and Organization of Enterprises. – Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, 2011. – P. 259-269.
- Holderna-Mielcarek, B. Poland's tourism image - results of a survey conducted among Austrian students [Текст] / B. Holderna-Mielcarek // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 19-29.
- Акулич, М. В. Брендинг, культура нации и ее имидж [Текст] / М. В. Акулич // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 6 (80). – С. 110-116.
- Аскоченская, А. Участие в фестивалях служит формированию позитивного имиджа и узнаваемости агенства [Текст] / А. Аскоченская // Маркетинг и реклама. – Київ, 2013. – № 12 (207). – С. 30-31.
- Бекетов, Н. В. Имидж: ретроспективный и культурологический анализ феномена [Текст] / Н. В. Бекетов // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2008. – № 3. – С. 20-26.
- Белоусов, К. И. Имидж и его лингвистическая реконструкция [Текст] / К. И. Белоусов, Н. Л. Зелянская // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2009. – № 6 (74). – С. 55-65.
- Білявська, Ю. Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду [Текст] / Ю. Білявська // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2015. – № 4 (102). – С. 68-80.
- Борисова, Е. Г. Управление имиджем: прием речевой маски [Текст] / Е. Г. Борисова // Реклама. Теория и практика. – М., 2008. – № 4. – С. 262-267.
- Бухаркова, О. В. Личный бренд успешного продавца в условиях кризиса [Текст] / О. В. Бухаркова // Управление продажами. – Москва, 2009. – № 4. – С. 248-258.
- Важенина, И. Бренд территории: определения, сущность, формирование [Текст] / И. Важенина // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2011. – № 9. – С. 34-42.
- Важенина, И. С. Брендинг территории: проблемы и противоречия [Текст] / И. С. Важенина // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2013. – № 4 (96). – С. 96-103.
- Варцаба, Н. В. Комунікативні технології у процесі іміджмейкінгу та особливості їх застосування у сфері іміджу корпорації [Текст] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2018. – № 4. – С. 102-109.
- Варцаба, Н. В. Стратегічні напрямки PR- діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні [Текст] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2017. – № 4. – С. 104-109.
- Василенко, В. Ю. Система рейтингування як складова процесу формування іміджу закладу вищої освіти [Текст] / В. Ю. Василенко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2019. – № 2. – С. 116-123.
- Гавриленко, В. М. Роль дизайну у формуванні іміджу готелів [Текст] / В. М. Гавриленко // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2011. – № 1 (49). – С. 154-159. – (Технічні науки).
- Гаврилюк, А. М. Про цінність засади маркетингового конструкту "образ-імідж -бренд - репутація території" як пріоритету державної політики в сфері туризму в Україні [Текст] / А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 1. – С. 76-83.
- Гаман, Т. Роль і значення зв'язків з громадкістю у формуванні позитивного іміджу органів державної влади [Текст] / Т. Гаман, О. Андрійчук // Конкуренція. Вісник Антимонопольного комітету України. – Київ, 2012. – № 1 (44). – С. 44-51.
- Гордон, У. Пять компонентов имиджа успешной торговой марки [Текст] / У. Гордон // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 10-11. – С. 27-30.
- Горчакова, В. Г. Формирование экранного бренда [Текст] / В. Г. Горчакова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2008. – № 6. – С. 41-49.
- Грищенко, І. М. Оцінка іміджевої привабливості спеціальності "Економіка підприємства" у вищих навчальних закладах [Текст] / І. М. Грищенко, Р. В. Фещур, А. В. Мазур // Економіка та держава. – Київ, 2013. – № 5. – С. 32-36.
- Грищунина, Е. В. Имидж современной российской женщины [Текст] / Е. В. Грищунина, М. С. Ртишева // Вопросы психологии. – Москва, 2009. – № 5. – С. 103-113.
- Дагаева, Е. Имидж вуза и корпоративная идентичность [Текст] / Е. Дагаева // Высшее образование в России. – М., 2008. – № 11. – С. 89-93.
- Дайновский, Ю. Приемы формирования имиджа фирмы [Текст] / Ю. Дайновский // Предпринимательство,хозяйство и право. – 1999. – С.50-52.
- Дудкіна, О. Маркетинг територій як інструмент забезпечення конкурентоспроможного розвитку [Текст] / О. Дудкіна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – Тернопіль : Еконономічна думка, 2016. – № 21. – С. 9-13.
- Дьякова, Л. В. Принципы и опыт формирования имиджевой стратегии в политике Чили (1990-2006) [Текст] / Л. В. Дьякова // Латинская Америка. – М., 2006. – № 9. – С. 53-62.
- Заячковська, Г. Туристичний імідж країни: суть та проблеми формування [Текст] / Г. Заячковська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 16-22.
- Івашина, Л. П. Особливості імідж-менеджменту розвитку сільського зеленого туризму [Текст] / Л. П. Івашина // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 20. – С. 72-76.
- Кийков, О. Формування міжнародного іміджу [Текст] / О. Кийков // Пам'ять століть. Україна. – Київ, 2010. – № 6. – С. 71-77.
- Кицкай, Л. І. Самомаркетинг як інструмент успішного працевлаштування та формування імеджу працівника [Текст] / Л. І. Кицкай // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 6. – С. 26-31.
- Кір'ян, О. І. Формування іміджу організації як джерела її стійкості та прибутковості [Текст] / О. І. Кір'ян // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2020. – № 15-16. – С. 75-80.
- Имидж России в мире: количественный и качественный анализ [Текст] / С. В. Кобзева, Д. А. Халтурина, А. В. Коротаев, Д. М. Качков // Полис (Политические исследования). – Москва, 2009. – № 5. – С. 128-140.
- Корчагин, П. Рынок маркетинговых услуг: репутационный менеджмент [Текст] / П. Корчагин // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2011. – № 3. – С. 120-126.
- Костюченко, А. М. Маркетингові комунікації у формуванні іміджу вищих навчальнох закладів [Текст] / А. М. Костюченко // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2011. – № 3 (59). – С. 108-111.
- Кошельна, В. М. Ресурсно-іміджевий потенціал підприємства: теоретичні аспекти визначення сутності та структури [Текст] / В. М. Кошельна // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 2 (165). – С. 96-100.
- Курзун, К. Брендирование как часть имиджа ресторана [Текст] / К. Курзун // Рестораторъ. – Київ, 2012. – № 1-2 (90). – С. 24027.
- Лєбєдєва, Ю. І. Вплив зміни іміджу оператора мобільного зв'язку на розвиток підприємства [Текст] / Ю. І. Лєбєдєва // Економіка та держава. – Київ, 2017. – № 8. – С. 57-61.
- Макаренко, М. В. Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності [Текст] / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 2 (128). – С. 180-187.
- Мамон, Н. В. Методический подход к управлению имиджем предприятия [Текст] / Н. В. Мамон, Ю. А. Смирнова // Менеджмент в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 2. – С. 80-91.
- Мартынов, Б. Ф. Страсти по "имиджу" [Текст] / Б. Ф. Мартынов // Латинская Америка. – Москва, 2009. – № 5. – С. 44-52.
- Медведева, Л. Коварный ультрафиолет: защищаем глаза [Текст] / Л. Медведева // Секретарь-референт. – Київ, 2014. – № 5-6 (137). – С. 114-123.
- Михайлов, В. Имидж напитка [Текст] / В. Михайлов // Мир продуктов. – Київ, 2013. – № 5 (94). – С. 50-53.
- Михайлова, В. Есть такая профессия - чеки пробивать. Роль кассиров в формировании имиджа магазина [Текст] / В. Михайлова // Food & Drinks. Продукты и напитки. – К., 2005. – №1. – С.76-78.
- Москаль, Ю. Економіко-психологічні аспекти формування позитивного іміджу економічного університету в регіоні [Текст] / Ю. Москаль // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2013. – № 3 (53). – С. 116-125.
- Орлова, В. Міф як РR-технології [Текст] / В. Орлова // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – №4(32). – С.11-14.
- Примуш, М. В. Політичні партії, їх піар та реальний імідж [Текст] / М. В. Примуш // Трибуна. – К., 2008. – № 1-2. – С. 24-25.
- Проценко, Т. Формування імеджу сучасної бібліотетеки [Текст] / Т. Проценко // Бібліотечна планета. – Київ, 2013. – № 3 (61). – С. 10-12.
- Родионова, Е. В. "Современный мужчина от А до Я": портрет в эпоху кризиса [Текст] / Е. В. Родионова // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2010. – № 4 (40). – С. 224-229.
- Сазонова, С. В. Формування іміджу компанії [Текст] / С. В. Сазонова, Б. С. Кушик // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2020. – № 2. – С. 31-34.
- Самофалов, В. Міжнародний імідж України: яким йому бути? [Текст] / В. Самофалов // Зовнішні справи. – Київ, 2012. – № 2. – С. 38-41.
- Сапіжак-Голбан, С. Б. Формувння іміджу як одне із завдань Rublic Relations (PR) [Текст] / С. Б. Сапіжак-Голбан // Гуманітарні науки і сучасність. – 2001. – (Зб.наук.праць). – C.196-203.
1
2
|