Електронний каталог
цінова політика
Документи:
- Аппетитный хруст. Основная тенденция на рынке снеков - воссановление темпов продаж [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 7 (27). – С. 17-21.
- Банка оптимизма. Обзор рынка горошка, кукурузы и фасоли консервированной [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 9. – С. 28-33.
- Война в Украине приведет к росту цен на продукты питания и напитки в Польше: будут дорожать хлеб, мясо и яйца [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2022. – №5. – С. 5.
- Горький опыт высокого градуса. Водочный рынок Украины: ценовая политика [Текст] // Мир продуктов. – Київ, 2016. – № 2. – С. 42-44.
- Доступная альтернатива. Производство мучных кондитерских изделий в 2014 г. [Текст] // Мир продуктов. – Київ, 2015. – № 2 (111). – С. 10-12.
- Макароны стремятся на экспорт [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 5. – С. 22-34.
- Мы за ценой не постоим? [Текст] // Менеджмент і менеджер. – К., 2002. – №10. – С.42-46.
- Мясники укрепляются. Бизнес по производству свынины и говядины будет и дальше реструктуризироваться [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 6. – С. 14-21.
- Обзор рынка кисломолочной продукции в первом полугодии 2015 года [Текст] // Продукты & Ингридиенты. – Київ, 2015. – № 9. – С. 25-27.
- Обзор рынка майонеза Украины [Текст] // Продукты & Ингридиенты. – Київ, 2015. – № 8. – С.24-28.
- По крупицам. Украинцы отказываются от круп в пользу макарон [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 7 (27). – С. 12-16.
- Сами с соусами. Обзор рынка белых, красных, соевых и горчичных соусов Украины [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 11-12. – С. 52-61.
- Тихая охота. Обзор рынка грибов [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 1-2. – С. 58-65.
- Экономические показатели работы масложирового комплекса Украины в 2015 году и в сентябре-декабре 2015/16 МГ [Текст] // Масложировой комплекс. – Київ, 2015. – № 4. – С.8-15.
- Роль Мiнiстерства зовнiшнiх економiчних зв"язкiв i торгiвлi України в сферi цiнової полiтики експортно-iмпортних операцiй та реалiзацiї її в практицi дiяльностi українських суб"єктiв ЗЕД [Текст] // Финансовая тема. – 1998. – С.23-24.
- Антонова, Н. С. Ценовая политика как инструмент управления продажами в розничной торговле [Текст] / Н. С. Антонова // Управление продажами. – Москва, 2013. – № 3 (70). – С. 162-172.
- Баркан, Д. Политика скидок в маркетинговом канале [Текст] / Д. Баркан // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 10-11. – С. 61-64.
- Безкоровайна, С. В. Дослідження підходів до формування цінової стратегії підприємства [Текст] / С. В. Безкоровайна // Актуальні проблеми економіки. – К., 2003. – №2(20). – С.49-52.
- Безкоровайна, С. В. Методологія формування цінової політики підприємства [Текст] / С. В. Безкоровайна // Актуальні проблеми економіки. – К., 2002. – №6. – С.31-40.
- Богомаз, Н. В. Метод інтегральної оцінки ставлення споживачів до торгової марки [Текст] / Н. В. Богомаз, О. В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – К., 2002. – №6. – С.30-33.
- Бортковский, И. Пломбир и его товарищи [Текст] / И. Бортковский // Продукты & Ингридиенты. – Київ, 2012. – № 1 (87). – С. 36-38.
- Вачевський, М. В. Конкуренція і конкурентоздатність товарів при використанні об"єктів інтелектуальної власності [Текст] / М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. – К., 2003. – №1(19). – С.38-45.
- Войнаренко, М. Цінова політика держави та її вплив на механізм формування витрат агропромислового комплексу [Текст] / М. Войнаренко, Л. Рибчинська // Економіст. – К., 2003. – №12. – С.28-32.
- Волощенко, А. В. Визначення та принципи цінової політики України [Текст] / А. В. Волощенко. – С. 45-50.
- Волощенко, А. В. Визначення та принципи цінової політики України [Текст] / А. В. Волощенко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 12. – С. 45-50.
- Гнатик, І. І. Теоретичні основи формування цінової політики комерційного банку [Текст] / І. І. Гнатик // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2014. – № 1. – С. 33-36.
- Гончар, В. Г. Дослідження пропозиції конкурентних підприємств, як одна з основ маркетингового аналізу та забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємства: характеристика підприємств галузі медитативних практик в США [Текст] / В. Г. Гончар // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2016. – № 10. – С. 10-21.
- Гоць, Т. В. Інноваційні підходи до реформування цінової політики держави в галузі ЖКГ [Текст] / Т. В. Гоць // Проблеми науки. – Київ, 2009. – № 4. – С. 21-31.
- Губень, Ю. Е. Цінові тенденції та цінові співвідношення в умовах пандемії COVID-19: кейс-аналіз окремих країн [Текст] / Ю. Е. Губень, О. А. Біттер // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2021. – № 8. – С. 103-110.
- Дайновский, Ю. Ценовые приемы в бизнесе [Текст] / Ю. Дайновский // Предпринимательство,хозяйство и право. – 1999. – С.44-50.
- Данилова, Л. Л. Маркетинговая ценовая политика [Текст] / Л. Л. Данилова // Маркетинг и реклама. – Х., 2006. – № 4. – С.25-32.
- Дащенко, А. Методологія аналізу цінової політики конкурентів на товарному ринку [Текст] / А. Дащенко // Економіст. – Київ, 2009. – № 12. – С. 48-51.
- Ерчак, А. И. Постановка цели как условие успеха ценовой политики торговой организации [Текст] / А. И. Ерчак // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2008. – № 5. – С. 111-117.
- Єрмошенко, М. М. Урахування цінової чутливості споживачів при формуванні цінової політики підприємства [Текст] / М. М. Єрмошенко // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – №6. – С. 41-45.
- Заикин, А. А. Маркетинг в розничной торговле [Текст] / А. А. Заикин // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №1. – С.60-70.
- Кий, М. Д. Ценовая маскировка [Текст] / М. Д. Кий // Компаньон.Стратегии. – 2004. – №1. – С.14-19.
- Кобець, В. М. Вплив цінової політики перевізника на рівновагу логістичної системи і доходи державного бюджету в умовах інформаційної асиметрії [Текст] / В. М. Кобець // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 5(71). – С. 113-119.
- Ковалев, Д. В. Постановка системы контроллинга в многоотраслевых структурах холдингового типа [Текст] / Д. В. Ковалев // Welcome (укр.). – К., 2004. – №3(105). – С.21-28.
- Коваленко, В. В. Цінова політика в системі фінансового управління банком [Текст] / В. В. Коваленко // Актуальні проблеми економіки. – К., 2004. – №7(37). – С.24-32.
- Ковальчук, К. Цінова політика банків України за процентними операціями: стан, ефективність, чинники впливу [Текст] / К. Ковальчук, І. Вишнякова, В. Вишнякова // Банківська справа. – Київ, 2009. – № 5. – С. 51-64.
- Корінєв, В. Л. Тактичне спрямування цінової політики [Текст] / В. Л. Корінєв // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №1(23). – С.45-48.
- Куратник, П. Изменение ценовой политики. Влияние на прибыль [Текст] / П. Куратник // Справочник экономиста. – Київ, 2013. – № 6 (114). – С. 58-71.
- Лебідь, Г. М. Економічний вектор державної науково-технологічної політики у галузі агропромислового виробництва України [Текст] / Г. М. Лебідь // Економіка АПК. – К., 2002. – №9. – С. 50-57.
- Лукаревська, О. М. Методичні підходи до аналізу цінової політики банку [Текст] / О. М. Лукаревська // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 1 (139). – С. 160-167.
- Магалецкий, К. Опыт постановки комплексной СФУ(системы финансового управления) на предприятии пищевой промышленности (Часть 1. Постановка управленческого учета) [Текст] / К. Магалецкий // Food & Drinks. Продукты и напитки. – К., 2004. – №1. – С.48-51.
- Мельник, Т. М. Цінова політика виробничого підприємства при здійсненні зовнішньоторговельних операцій [Текст] / Т. М. Мельник, М. О. Христиченко // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.100-108.
- Михайлова, Е. Секретное оружие маркетинга: ценовые стратегии [Текст] / Е. Михайлова // Мое дело. Магазин. – Москва, 2012. – № 4 (142). – С. 30-35.
- Мур, М. Мясная лавка. Обзор рынка колбас и копченостей [Текст] / М. Мур // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 8. – C. 46-57.
- Мур, М. Фгфляция возвращается. Анализ цен на продукты в Украине [Текст] / М. Мур // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 9. – С. 14-16.
- Нифаева, О. В. Цели, принципы и стратегические подходы в ценообразовании [Текст] / О. В. Нифаева, А. Н. Горностаева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 2 (82). – С. 68-75.
1
2
|