Електронний каталог
Класифікатори
Р
рекламування
Документи:
Реклама в торгівлі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Т.В. Дубовик, Д.С. Файвішенко, А.М. Савчук; каф. журналістики та рекл. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 52 с. – Бібліогр.: с. 51-52. – 40.00.
Гайворонська, І. В.
Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Гайворонська І. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2020. – 20 с.
Капустян, І. В.
Інформаційно-аналітичні інструменти формування рекламних стратегій та маркетингових комунікацій фармацевтичних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Капустян І. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Одеса : ОНПУ, 2021. – 24 с.
Кашпур, А. О.
Управління репутацією підприємства в системі корпоративного брендингу [Текст] [Текст] : дис. ...д-ра філософії / Кашпур А. О. ; 075 Маркетинг; галузь знань 07 Управління та адміністрування; наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2020. – 251с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 216-229. - Дод.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'