Електронний каталог
телевидение. телебачення
Документи:
- Power in your hand [Текст] // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2002. – №15. – С. 3-16.
- Влад Ряшин: "Украинское телевидение становится высокобюджетным" [Текст] // Телекритика. – К., 2007. – № 5(39). – С. 12-17.
- Історія телебачення у листопаді [Текст] // Телекритика (укр.). – К., 2008. – № 11. – С. 80-81.
- Переформатування у головах: Головні події і тенденції на телеринку сезону 2007/2008рр. [Текст] // Телекритика (укр.). – К., 2008. – № 7-8. – С. 20-30.
- Спадаюча крива професійної якості [Текст] // Телекритика (укр.). – Київ, 2009. – № 11. – С. 65-69.
- Телебачення як один із методів маніпулювання [Текст] // Краєзнавство. Географія. Туризм. – Київ, 2012. – № 5 (730). – С. 14-16.
- Телесмотрение в межсезонье [Текст] // Телекритика (укр.). – Київ, 2009. – № 9. – С. 72-79.
- Телесмотрение в сентябре [Текст] // Телекритика (укр.). – Київ, 2009. – № 10. – С.74-79.
- Телесмотрение: полугодичные итоги [Текст] // Телекритика. – К., 2007. – № 9(43). – С. 54-59.
- Boorstin, J. Disney's 'Tween Machine [Текст] : How the Disney Channel became must-see TV - and the company's unlikely cash cow / J. Boorstin // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2003. – Vol. 148, № 18. – C. 58-61.
- Gunther, M. The future of television [Текст] / M. Gunther // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2002. – Vol. 145, № 7. – C. 26-30.
- Leonard, D. The unlikely mogul : NBC [Текст] / D. Leonard // Fortune. – Amsterdam : Time Warner Publishing, 2003. – Vol. 148, № 18. – C. 30-37.
- Барна, Н. Технології створення контактної телевізійної продукції [Текст] / Н. Барна // Пам'ять століть. Україна. – Київ, 2010. – № 1-2. – С. 83-92.
- Бердичевская, М. Телевизионные новости: инструкция по применению [Текст] / М. Бердичевская // Телекритика (укр.). – Київ, 2009. – № 7-8. – С. 36-39.
- Ганжа, Л. 100 відсотків перекладного телебачення [Текст] / Л. Ганжа // Телекритика (укр.). – К., 2008. – № 3. – С. 28-31.
- Гетьманець, А. Г. Деякі питання державного регулювання у сфері телерадіомовлення [Текст] / А. Г. Гетьманець // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 3. – С. 113-116.
- Гетьманець, А. Г. Порівняльний аналіз державного регулювання сферою телебачення і радіомовлення в Україні та країнах ЄС [Текст] / А. Г. Гетьманець // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 8. – С. 113-116.
- Гончарова-Вакуловская, И. Н. Телеведущий - "продавец воздуха" [Текст] / И. Н. Гончарова-Вакуловская // Управление продажами. – М., 2008. – № 5. – С. 326-332.
- Довженко, О. Телеринок згрупувався [Текст] / О. Довженко, Л. Ганжа // Телекритика (укр.). – К., 2008. – № 1-2. – С. 22-28.
- Закусило, М. Реклама з душею: (Мультиплікація) [Текст] / М. Закусило // Телекритика. – К., 2007. – № 7-8. – С. 72-73.
- Зернецька, О. Що пливе в потоці новин: Міжнародний інформаційний ринок і міжнародні відносини [Текст] / О. Зернецька // Політика і час. – 2001. – № 9. – С.60-68.
- Іртлач, М. О. Тенденції розвитку національного ринку телевізійних послуг [Текст] / М. О. Іртлач // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 7-8. – С. 64-71.
- Каспрук, В. Для кого працює українське телебачення? [Текст] / В. Каспрук // Телекритика (укр.). – Київ, 2010. – № 7-8 (74). – С. 12-13.
- Кащавцева, С. Політична комунікація: проблеми, очікування, можливості [Текст] / С. Кащавцева // Соціологія:теорія,методи,маркетинг. – К., 2002. – №1. – С.101-108.
- Кожухов, А. Телевизионная студия: от идеи до реализации [Текст] / А. Кожухов // Телерадіокур`єр. – К., 2008. – № 1. – С. 140-141.
- Коротич, И. Удел небольших: (Обзор телеканалов) [Текст] / И. Коротич // Телекритика. – К., 2007. – № 4(38). – С. 64-67.
- Короткова, Е. Н. Рекламно-информационное телевидение: новый тип медиа в структуре мультимедийного контента медиапредприятий [Текст] / Е. Н. Короткова // Реклама. Теория и практика. – М., 2008. – № 5. – С. 316-325.
- Костенко, Н. Новини часів війни й виборів [Текст] / Н. Костенко, С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2015. – №2. – С. 3-23.
- Куликов, А. Дошка пошани українського телебачення [Текст] / А. Куликов // Телекритика. – К., 2007. – № 6(40). – С. 52-53.
- Ляхов, А. Новая философия регулирования рынка: Развитие рынка кабельного телевидения [Текст] / А. Ляхов // Телерадіокур`єр. – К., 2008. – № 2. – С. 50-52.
- Малаш, М. Ефiр сподiвань:тривог [Текст] / М. Малаш // Україна. – 1999. – С.38-39.
- Назаров, М. М. Типология продаж телевизионного рекламного времени на мировых рынках [Текст] / М. М. Назаров // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2009. – № 3. – С. 162-172.
- Орлова, В. В. Оптимизация рекламных стратегий на российском телевидении: возможности и проблемы [Текст] / В. В. Орлова // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2013. – № 2 (56). – С. 84-92.
- Падейский, В. В. Маркетинговый подход к разработке бизнес-плана телепродюсера [Текст] / В. В. Падейский // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – № 3(23). – С.23-34.
- Піддубний, В. І. Є в нас і "Воля", є в нас і "Кабель" [Текст] / В. І. Піддубний // Фондовый рынок. – Київ, 2009. – № 47. – С. 20-25.
- Пожарська, Л. Економічна сутність та класифікація нематеріальних активів підприємств телебачення [Текст] / Л. Пожарська // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2012. – № 1 (81). – С. 33-43.
- Розанова, Н. Цифровые технологии в телевидении и трансформация медиарынка [Текст] / Н. Розанова, А. Юшин // Мировая экономика и международные отношения. – Москва, 2015. – № 5. – С. 92-103.
- Савин, А. Одно сплошное телевидение [Текст] / А. Савин // Marketing media review. – Київ, 2014. – № 6 (126). – С. 10-11.
- Скрицька, Н. Принципи рекламної діяльності на телебаченні [Текст] / Н. Скрицька // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2010. – № 12 (180). – С. 20-23.
- Собуцький, С. Цифрове телебачення в Україні: від експерименту - до розвитку [Текст] / С. Собуцький // Телекритика. – К., 2007. – № 12. – С. 50-52.
- Собуцький, С. Цифрове телебачення в Україні: від експерименту - до розвитку [Текст] / С. Собуцький // Телекритика. – К., 2007. – № 12(46). – С. 50-52.
- Ткаченко, А. Амбиции - драйвер успеха [Текст] / А. Ткаченко // Компаньон. Стратегии. – Київ, 2013. – № 10 (140). – С. 12-13.
- Удачина, І. М. Чи ефективно використовує бюджетні кошти державне телебачення? [Текст] / І. М. Удачина, Т. М. Міщененкова // Фінансовий контроль. – К., 2006. – №6. – С. 19-21.
- Федорова, Н. Телеформат як об'єкт правової охорони [Текст] / Н. Федорова // Теорія і практика інтелектуальної власності. – Київ, 2014. – № 4 (78). – С. 29-34.
- Халiзов, О. Симпатичний "Гравiс" каже "творчий розум за грошi не купиш!" [Текст] / О. Халiзов // Україна. – 1999. – С.40-41.
- Халізов, О. Симпатичний "Гравiс" [Текст] / О. Халізов // Україна. – 1999. – № 4. – С.40-41.
- Шевченко, Т. Прагматика вмовлянь: Агітація та політична реклама на виборах 2007 року [Текст] / Т. Шевченко // Телекритика. – К., 2007. – № 10(44). – С. 28-30.
- Шехайтли, К. Омніканальні стратегії телевізійних компаний [Текст] / К. Шехайтли // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 2-3. – С. 32-34.
|