Електронний каталог
потребительский рынок Украины. споживчий ринок України
Документи:
- Банка оптимизма. Обзор рынка горошка, кукурузы и фасоли консервированной [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 9. – С. 28-33.
- Внутрішній ринок України: стан та перспективи розвитку (Огляд матеріалів засідання круглого столу, що відбувся 25.09.2001р. в КНТЕУ) [Текст] // Вісник КНТЕУ. – 2001. – №6. – С.3-10.
- Економіка України у 2000 році [Текст] // Урядовий кур"єр. – 2001. – №12. – С.5-8.
- Жирно не будет. Обзор рынка маргарина [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 8. – С. 14-21.
- Кукурузное счастье. Потребление попкорна [Текст] // Торговое дело. – К., 2005. – №4. – С.72-75.
- ПолуФабрикаты вкуса. Обзор рынка полуфабрикатов [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 9. – С. 44-50.
- Соціально-економічне становище України за 2000 рік [Текст] // Український інвестиційний журнал Welcom. – 2001. – №1. – С.13-46.
- Соціально-економічне становище України за 2000 рік. Повідомлення Державного комітету статистики України [Текст] // Сатистика України. – 2001. – №1. – С.91-109.
- Споживчі настрої населення України [Текст]. – С.16-20. – (Маркетинг и реклама).
- Споживчі настрої українців: оптимізм споживачів в Україні зростає [Текст] // Маркетинг в Україні. – 2001. – №2. – С.4-6.
- Споживчі настрої українців [Текст] // Маркетинг в Україні. – 2001. – №4. – С.30-34.
- Талисман потребителя. Обзор украинского рынка колбасных изделий [Текст] // Мир продуктов. – Київ, 2014. – № 6 (105). – С. 26-30.
- ШокоНеладно. Обзор рынка шоколада и шоколадных изделий [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 9. – С. 34-42.
- Zhuk, V. A consumer need at consumption of juices [Текст]. Part V : Science of commodity and food-stuff technology / V. Zhuk, E. Goryachova // Global safety of commodity and environment. Quality of life. – Київ : ТОВ"Вид-во "Книга", 2006. – Vol.II. – C. 651-653.
- Антонюк, Я. Економічна небезпека нерегульованого розвитку ринків [Текст] / Я. Антонюк // Економіст. – 2001. – №3. – С.40-43.
- Арасланова, А. Без паники, только органика! Обзор рынка органических продуктов питания [Текст] / А. Арасланова // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 1-2. – С. 66-71.
- Арасланова, А. Винная пробка. Обзор рынка вина [Текст] / А. Арасланова // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 7 (27). – С. 22-30.
- Арасланова, А. Молоко сбежало. Обзор рынка молока [Текст] / А. Арасланова // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 9. – С. 22-27.
- Арасланова, А. Сочная продажа. Факторы выбора соков и нектаров потребителем в Украине [Текст] / А. Арасланова // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2013. – № 3 (44). – С. 54-57.
- Ахтырко, Е. Кто склонен покупать товары длительного пользования в Украине? [Текст] / Е. Ахтырко // Новый маркетинг. – 2002. – №2. – С.30-33.
- Баранчик, І. І. Формування моделі споживчого попиту населення України [Текст] / І. І. Баранчик // Вісник аграрної науки. – 2001. – №3. – С.79-80.
- Бартян, И. Обласные продажи продуктов питания в Украине [Текст] / И. Бартян // Продукты питания. – К., 2005. – №5. – С.18-19.
- Білоцерковець, О. Чи міцний фундамент? Основоположні чинники конкурентоспроможності вітчизняної економіки [Текст] / О. Білоцерковець // Бізнес консультант (з додатком Консалтинг в Україні). – К., 2007. – № 3. – С. 6-9.
- Бойко, В. Как по маслу. Использование и рынок пальмового масла в Украине [Текст] / В. Бойко // Food tehnologies & equipment. Пищевые технологии и оборудование. – Київ : Рема-Принт, 2009. – № 7. – С. 30-32.
- Бут, О. Макароны с пастой. Обзор рынка макаронных изделий [Текст] / О. Бут // Мир продуктов. – Київ, 2010. – № 2 (61). – С. 16-19.
- Виноградська, А. М. Стратегія розвитку роздрібної торгівлі [Текст] / А. М. Виноградська, О. М. Шканова // Ділова панорама. – 2001. – №3-4. – С.8-11.
- Голубєва, О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні [Текст] / О. Голубєва, В. Лаврененко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 1. – С. 25-32.
- Громова, О. "Сытно - вкусно - быстро" Особености психологической мотивации выбора и потребления колбасных изделий в Украине [Текст] / О. Громова // Food & Drinks. Продукты и напитки. – Київ : Рема-Принт, 2009. – № 7. – С.58-61.
- Гуцул, І. Прагматизм митного регулювання споживчого ринку України [Текст] / І. Гуцул, К. Крисовата // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2021. – № 1. – . С. 237-248.
- Десятнюк, О. Фіскальне регулювання споживчого ринку України [Текст] / О. Десятнюк, В. Сідляр // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2020. – № 1. – С. 78-94.
- Довгаль, С. Потребительские страсти по кофе [Текст] / С. Довгаль, А. Зубенко // Продукты питания. – К., 2005. – № 21. – С. 44-47.
- Жукевич, О. Виробництво та споживання соусів в Україні [Текст] / О. Жукевич, Г. Рудавська // Товари і ринки. – Київ : КНТЕУ, 2012. – № 1 (13). – С. 37-45.
- Зайчук, Т. О. Вітчизняний ринок екологічно чистих продуктів харчування та шляхи його розвитку [Текст] / Т. О. Зайчук // Економіка і прогнозування. – Київ, 2009. – № 4. – С. 114-125.
- Захарченко, Н. Боб в помощь. Изделия из сои: настоящее и будущее [Текст] / Н. Захарченко // Мясной бизнес+ Прайс-строки. – К., 2005. – № 11. – С. 24-25.
- Захарченко, Н. Фокусировка на сое [Текст] / Н. Захарченко // Мясной бизнес+ Прайс-строки. – К., 2005. – № 11. – С. 26-27.
- Зозульов, О. Методика використання гнучкого методу сегментації споживчого ринку [Текст] / О. Зозульов, Д. Пуговкін // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №12. – С.20-22.
- Карина, Е. Полная бочка. Обзор рынка коньяка и бренди [Текст] / Е. Карина // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2013. – № 4 (45). – С. 30-36.
- Коваленко, В. Тратить стали не только больше, но и охотнее [Текст] / В. Коваленко // Новый маркетинг. – К., 2004. – №8. – С.82-88.
- Коваленко, О. Украинский потребитель: сравнительный анализ с другими странами бывшего Советского Союза [Текст] / О. Коваленко // Продукты питания. – К., 2002. – №6. – С.28. – Продолжение. Начало 2002 №5.
- Коваленко, О. Украинский потребитель: сравнительный анализ с другими странами бывшего Советского Союза [Текст] / О. Коваленко // Продукты питания. – К., 2002. – №5. – С.18-21. – Продолжение следует.
- Коваленко, Т. Анализ внутреннего рынка подсолнечника и подсолнечного масла [Текст] / Т. Коваленко // Продукты питания. – К., 2002. – №6. – С.35-41.
- Колесник, Т. Потребительский рынок Украины:Статистический аспект [Текст] / Т. Колесник // Бизнес-информ. – 1997, 1997. – N17. – С.30-31.
- Кондратенко, П. В. Оцінка продовольчого забезпечення населення України плодами та ягодами [Текст] / П. В. Кондратенко, І. А. Сало // Вісник аграрної науки. – Київ, 2010. – № 8. – C. 68-71.
- Корольков, І. Оптова торгівля в інфраструктурі споживчого ринку [Текст] / І. Корольков, В. Торопков // Вісник КНТЕУ. – 2002. – №5. – С.3-13.
- Кузьміна, С. А. Правове регулювання споживчого ринку України [Текст] / С. А. Кузьміна, Л. Р. Левчук // Економіка та держава. – К., 2007. – № 1. – С. 13-15.
- Кучмеева, О. Мир стейков глазами мясоедов-ценителей [Текст] / О. Кучмеева // Брутто. – К., 2007. – № 4. – С. 42-44.
- Лотоцький, І. І. Розвиток оптового продовольчого ринку в Україні [Текст] / І. І. Лотоцький, Н. І. Дишлюк // Економіка АПК. – К., 2004. – №5. – С.110-114.
- Лошенюк, І. Тенденції розвитку споживчого ринку України: регіональний аспект [Текст] / І. Лошенюк // Вісник КНТЕУ.Спецвипуск. – К. : КНТЕУ, 2005. – № 3. – С.145-152.
- Малыгына, В. Д. Стратегія просування нового кисломолочного продукту на споживчий ринок України [Текст] / В. Д. Малыгына, О. В. Булгокова, К. А. Кротинова // Продукты & Ингридиенты. – Київ, 2012. – № 8 (94). – С. 56-59.
- Мандрыка, В. Фруктовое качество. Оценка качества фруктовых и мультивитаминных соков и нектаров [Текст] / В. Мандрыка, А. Самойленко // Food tehnologies & equipment. Пищевые технологии и оборудование. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 9. – С. 44-46.
1
2
|