Електронний каталог
конкурентоспроможність товарів
Документи:
- "Пуп земли" или товарная политика компаний [Текст] // Торговое дело. – К., 2006. – № 11. – С. 12-19.
- Конкурентоспособность товара [Текст] // Маркетолог. – 2000. – №4. – С.18.
- Упаковка как фактор повышения конкурентоспособности товара [Текст] // Тара и упаковка. – Москва, 2012. – № 3 (129). – С. 30-31.
- Doroszewicz, S. Dynamics of the product's competitive positions on fast-changing markets [Текст]. Part I : Sciences concerning quality of life / S. Doroszewicz // Global safety of commodity and environment. Quality of life. – Київ : ТОВ"Вид-во "Книга", 2006. – Vol.I. – C. 83-87.
- Барабаш, Н. Аналітичні процедури аудиту конкурентоспроможності підприємств торгівлі [Текст] / Н. Барабаш, Т. Ріпа // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2018. – № 6(101). – С. 86-94. – (Економічні науки).
- Бриндіна, О. А. Управління конкурентоспроможністю товарів на торговельних підприємствах [Текст] / О. А. Бриндіна // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – 2006. – № 3(31). – С. 145-155. – (Економічні науки).
- Вачевський, М. В. Конкуренція і конкурентоздатність товарів при використанні об"єктів інтелектуальної власності [Текст] / М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. – К., 2003. – №1(19). – С.38-45.
- Зайнашева, З. Обеспечение конкурентоспособности сервиса потребителей товаров [Текст] / З. Зайнашева // Стандарты и качество. – М., 2003. – №3. – С.46-48.
- Комлев, Е. Б. Анализ конкурентоспособности товаров [Текст] / Е. Б. Комлев // Маркетинг в России и за рубежом. – 2000. – №3. – С.45-59.
- Красовський, Є. В. Оцінка конкурентоспроможності взуття [Текст] / Є. В. Красовський. – С.181-185. – (Сучасні проблеми товарознавства : Збірник наукових праць).
- Куліш, Л. П. Розвиток конкурентоспроможного органічного виробництва в Україні [Текст] / Л. П. Куліш // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 1. – С. 42-46.
- Литвиненко, Е.и др. Конкурентоспособность украинских товаров [Текст] / Е.и др. Литвиненко // Экономика Украины. – 1996, 1996. – N10. – С.88-90.
- Лифиц, И. О критериях конкурентоспособности товаров [Текст] / И. Лифиц // Маркетинг. – М., 2006. – № 2(87). – С.117-124.
- Луценко, Д. Перехід до технічних правил і стандартів ЄС: міфи та реальність [Текст] / Д. Луценко // Ділова панорама. – Київ, 2014. – № 4 (82). – С. 25-33.
- Магомедов, Ш. Определение показателей конкурентоспособности товаров [Текст] / Ш. Магомедов // Стандарты и качество. – 2000. – №9. – С. 78-79.
- Маракулин, М. В. Оптимизация структуры компании в целях повышения конкурентоспособности. От конкурентоспособности товара к конкурентоспособности компании [Текст] / М. В. Маракулин // Менеджмент в России и за рубежом. – М., 2003. – №1. – С.52-58.
- Марцин, В. С. Механизм забезпечення конкурентоспроможності товару та показники її оцінки [Текст] / В. С. Марцин // Актуальні проблеми економіки. – К., 2008. – № 1. – С. 35-44.
- Нечай, О. О. Особливості конкурентоспроможності українських товарів [Текст] / О. О. Нечай, Г. П. Мальцева // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 8. – С. 117-119.
- Павлова, Н. Н. Маркетинговый подход к оценке конкурентоспособности товара [Текст] / Н. Н. Павлова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2004. – №1. – С.82-89.
- Парамонова, Т. Расчет конкурентоспособности товара [Текст] / Т. Парамонова // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 10-11. – С. 35-38.
- Пашков, В. Господарсько-правове забезпечення конкурентоспроможності фармацевтичної продукції [Текст] / В. Пашков // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2014. – №12. – С. 27-31.
- Печенкин, Фомин В. Об оценке конкурентоспособности товаров и товаропроизводителей [Текст] / Фомин В. Печенкин // Маркетинг / В. Фомин. – 2000. – №2. – С.23-26.
- Пигунова, О. Ассортиментная концепция предприятия торговли [Текст] / О. Пигунова // Маркетинг. – 2003. – №1. – С.68-74.
- Сергєєва, О. Р. Сутність та особливості забезпечення конкурентоспроможності товару [Текст] / О. Р. Сергєєва // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 20. – С. 19-22.
- Фасхиев, Х. А. Как оценить и управлять качеством и конкурентоспособностью товаров и услуг [Текст] / Х. А. Фасхиев // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 3. – С. 88-102.
- Фасхиев, Х. А. Как оценить и управлять качеством и конкурентоспособностью товаров и услуг [Текст] / Х. А. Фасхиев // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 4. – С. 92-100.
- Фасхиев, Х. А. Сколько показателей необходимо для достоверной оценки качества товаров? [Текст] / Х. А. Фасхиев // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2008. – № 1. – С.72-91.
- Шульгіна, Л. М. Методика розрахунку конкурентоспроможності туристського продукту [Текст] / Л. М. Шульгіна // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2004. – С.54-60.
- Шумська, С. С. Реальний ефективний курс гривні: оцінка конкурентних переваг українських товарів і прогноз на 2013-2014 рр. [Текст] / С. С. Шумська, О. Г. Білоцерківець // Економіка і прогнозування. – Київ, 2013. – № 2. – С. 20-31.
- Юрашев, В. Количественные показатели контроля конкурентоспособности торговой марки [Текст] / В. Юрашев // Маркетинг. – М., 2002. – №6. – С.55-58.
|