Електронний каталог
маркетинговая стратегия. маркетингова стратегія
Документи:
- Как разработать правильную стратегию маркетинга [Текст] // Ресторанный и гостиничный бизнес. – Київ, 2012. – № 2. – С. 34-37.
- Мерчандайзинг поставщика [Текст] // Дистрибуция и логистика. – К., 2004. – №8. – С.25-27.
- Образование для института. Схемы анализа маркетинговой стратегии в образовательном учреждении [Текст] // Маркетолог. – Москва, 2011. – № 5 (139). – С. 18-24.
- Проблемы разработки маркетинговой стратегии (Материалы круглого стола) [Текст] // Маркетинг и реклама. – Х., 2005. – №3(103). – С.29-35.
- Fonfara, K. Evaluations of market orientations in companies. Contemporary methodological dilemmas and challenges [Текст] / K. Fonfara // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2001. – Vol. 1, № 1. – C. 31-47.
- Holyash, I. The concept of marketing audit [Text] [Текст] : problems of theory and practice / I. Holyash, N. Halushka // Journal of European economy. – Ternopil : Economichna Dumka, 2008. – № 3. – P. 273-280.
- Limanski, A. Commodity exchange in Poland and their role in the marketing strategy of distribution [Текст] / A. Limanski // Forum Ware. – Wien, 1993. – № 1-4. – C. 47-49.
- Sell, A. Features of strategic corporate planning [Текст] / A. Sell // Journal of European economy. – Ternopil : Economichna Dumka, 2006. – № 2. – C. 179-192.
- Андрейченко, П. Все начинается в конце: Секреты экспоненциального маркетинга [Текст] / П. Андрейченко // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2010. – № 2. – С. 42-45.
- Арасланова, А. "Гетьман" опять "Первак". Маркетинговые стратегии алкогольного рынка [Текст] / А. Арасланова // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 1-2. – С. 10-12.
- Атул, П. Руководство по эффективным техникам продаж [Текст] / П. Атул // Маркетолог. – М., 2004. – №2(53). – С.11-18.
- Ащаулов, В. В. Урахування ситуації на ринку при формуванні маркетингової стратегії підприємства [Текст] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – № 1 (76). – С. 58-61.
- Благун, І. С. Маркетингова стратегія інтернаціоналізації та чинники її формування [Текст] / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 5 (155). – С. 152-160.
- Благун, І. С. Зовнішні фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств [Текст] / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 11-12. – С. 46-49.
- Близнюк, С. Методичнi пiдходи до розробки маркетингової стратегiї торговельного пiдприємства [Текст] / С. Близнюк // Вiсник КДТЕУ.Сер.Економiка. – 1998, 1998. – N1. – С.83-90.
- Близнюк, С. Методичнi пiдходи до розробки маркетингової стратегiї торговельного пiдприємства [Текст] / С. Близнюк, В. Онищенко // Вiсник КДТЕУ.Сер.Економiка. – 1998. – С.83-90.
- Бржезицкий, Д. Инновационная маркетинговая стратегия SEE -THSNK - DO - CARE 2017 [Текст] / Д. Бржезицкий // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 6. – С. 45-47.
- Бут, О. Новинки в рыночных условиях. Оригинальные решения в группе готовых мясных продуктов [Текст] / О. Бут // Мир продуктов. – Київ, 2017. – № 8. – С. 30-32.
- Воловиков, Б. П. Корректировка маркетинговой стратегии предприятия на основании результатов исследований рынка [Текст] / Б. П. Воловиков // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 6 (80). – С. 63-69.
- Гавриш, О. Анализ маркетинговых стратегий нефтяных компаний работающих в Украине [Текст] / О. Гавриш // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №12. – С.16-18.
- Герзанич, М. Маркетинговий підхід до стратегічного управління збутом підприємств [Текст] / М. Герзанич, В. І. Дуран, М. О. Форкош // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ : Гос.наук.дослід.інститут інформатизації і моделювання економіки, 2021. – № 11. – С. 66-70.
- Годунова, А. Детский день: как привлечь в ресторан маленьких гостей [Текст] / А. Годунова // Академия гостеприимства. – Київ, 2019. – № 5. – С. 66-71.
- Голованова, М. Зміни маркетінгової стратегії ресторанного бізнесу в умовах пандемії [Текст] / М. Голованова, З. Каменэва, О. Ружаленко // Маркетинг в Україні. – Київ : КНЕУ ім.В.Гетьмана, 2021. – №2. – С. 39-52.
- Горобець, Н. М. Вплив факторів на формування маркетингової стратегії птахівничого підприємства [Текст] / Н. М. Горобець // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 5. – С. 28-32.
- Гулейков, М. Ю. Стратегия продаж и потенциал компании [Текст] / М. Ю. Гулейков // Управление продажами. – М., 2007. – № 05. – С. 294-301.
- Гут, І. О. Основні проблеми використання сучасних маркетингових стратегій та програм стимулювання збуту в умовах розвитку українського ринку [Текст] / І. О. Гут // Академічний огляд (укр., рос., англ.). – 2004. – №1. – С.80-85.
- Даштоян, Т. Воронка продаж [Текст] / Т. Даштоян // Рестораторъ. – Київ, 2019. – № 6. – С. 46-49.
- Даштоян, Т. Организация и контроль эффективной работы маркетинг-команды [Текст] / Т. Даштоян // Рестораторъ. – Київ, 2019. – № 11. – С. 34-37.
- Длигач, А. Формирование стратегических маркетинговых решений [Текст] / А. Длигач // Маркетинг-комплект: Маркетинг и реклама + Маркетинговые исследования в Украине. – Харків, 2014. – № 9 (216). – С. 26-31.
- Длігач, А. О. Формування маркетингової цінової стратегії [Текст] / А. О. Длігач // Актуальні проблеми економіки. – К., 2005. – № 12(54). – С.80-93.
- Дмітрієв, В. Маркетингова стратегія ВНЗ [Текст] / В. Дмітрієв // Вища освіта України. – Київ, 2013. – № 1 (48). – С. 57-62.
- Довгань, Ю. В. Формування маркетингової стратегії просування інноваційних рослинних харчових олій [Текст] / Ю. В. Довгань // Економіка та держава. – Київ, 2020. – № 1. – C. 126-131.
- Ефимова, С. Маркетинговое планирование главных сфер бизнеса [Текст] / С. Ефимова // Отдел маркетинга. – Київ, 2011. – № 7-8. – С. 28-31.
- Євсейцева, О. С. Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава. – Київ, 2017. – № 3. – С. 77-79.
- Жарська, І. О. Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції [Текст] / І. О. Жарська, Ю. І. Озмітель // Упаковка. – Київ, 2016. – № 2. – С. 37-41.
- Забуранна, Л. В. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст] / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 2 (128). – С. 68-76.
- Зелль, А. Стратегічне планування підприємства [Текст] / А. Зелль // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2006. – Том 5 (№2). – С. 188-199.
- Зозулев, А. Современные проблемы менеджмента украинских предприятий [Текст] / А. Зозулев, А. Длигаг, Н. Писаренко // Економіка України. – К., 2002. – №6. – С.41-46.
- Зозулев, А. В. О необходимости перехода отечественных предприятий к формированию интегрированных корпоративных маркетинговых стратегий [Текст] / А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. – Харків, 2014. – № 5 (212). – С. 57-63.
- Зозульов, О. Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 39-45.
- Зозульов, О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [Текст] / О. Зозульов, О. Підмогільна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2013. – № 3 (78). – С. 41-48.
- Ибрагимова, Р. Маркетинговый анализ развития предприятия: глобальный подход [Текст] / Р. Ибрагимова // Маркетинг. – М., 2004. – №4. – С.35-45.
- Іванова, Л. О. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства [Текст] / Л. О. Іванова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 3. – С. 50-56.
- Кадирус, І. Г. Формування маркетингових стратегій у забезпеченні конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст] / І. Г. Кадирус, А. С. Донських, К. І. Левковська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 22. – С. 85-90.
- Кендюхов, О. Тенденції розвитку світових ринків: можливості та перспективи для України [Текст] / О. Кендюхов, О. Ярим-Агаєв // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 6. – С. 34-39.
- Кирюков, С. Стратегии торгового маркетинга для роста продаж [Текст] / С. Кирюков // Отдел маркетинга. – Київ, 2011. – № 3. – С. 3-13.
- Кифяк, О. Ціноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областях [Текст] / О. Кифяк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2019. – № 1 (91). – С.51-60.
- Ковалев, А. И. Маркетинговые стратегии при подготовке менеджеров для банковских структур [Текст] / А. И. Ковалев // Деньги и кредит. – М., 2003. – №11. – С.66-67.
- Ковальчук, С. Функціонально-організаційні аспекти процесу формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств [Текст] / С. Ковальчук // Економіст. – Київ, 2014. – № 11. – С. 55-58.
- Ковальчук, С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, М. Принько // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 5. – С. 27-36.
1
2
|