Електронний каталог
праця в торгівлі
Документи:
- Я бы в менеджмент пошел... О том, насколько судьба всего бизнеса зависит от кадровой политики предприятия [Текст] // Торговое дело. – К., 2008. – № 3. – С. 56-58.
- Бевз, О. П. Сучасний стан трудових ресурсів підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / О. П. Бевз, Н. О. Власова, І. В. Жарко // Економіка і підприємництво:стан та перспективи. – К. : КНТЕУ, 2001. – С.262-270.
- Березина, Е. Голодные годы ритейла. Сети охотятся за ценными кадрами [Текст] / Е. Березина // Новости торговли. – Москва, 2011. – № 12 (154). – С. 22-26.
- Бондаренко, А. В первом круге АДА. Реалии работы продавцом в ретейле [Текст] / А. Бондаренко // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2011. – № 8. – С. 78-84.
- Бут, О. В торговой среде обитания: Аспекты кадровой политики ритейла [Текст] / О. Бут // Мир продуктов. – Київ, 2010. – № 5 (64). – С. 48-49.
- Возіянова, Н. Ю. Проблеми соціалізації трудового потенціалу внутрішньої торгівлі [Текст] / Н. Ю. Возіянова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 3 (43). – С. 137-144. – (Економічні науки).
- Гармілер, Л. Методичні підходи до оцінювання ровитку кадрового потенціалу торговельного підприємства [Текст] / Л. Гармілер // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 10 (148). – С. 99-112.
- Енин, С. Г. Стимулирование персонала в розничной торговле [Текст] / С. Г. Енин // Управление продажами. – 2002. – №7. – С.53-56.
- Каращук, О. Удосконалення матеріального стимулювання праці в торгівлі з використанням SWOT- аналізу [Текст] / О. Каращук, О. Корнілова // Вісник КНТЕУ. – 2001. – №3. – С.28-32.
- Кеворков, В. В. Продажа продаже - рознь! Многокритериальный подход в расчете фонда заработной платы сотрудников службы продаж [Текст] / В. В. Кеворков // Управление продажами. – М., 2002. – №2(6). – С.35-44.
- Корнев, Г. Время - главный ресурс директора. Как готовят управленцев в сети Auchan: [гипермаркет "Ашан Россия"] [Текст] / Г. Корнев // Новости торговли. – Москва, 2011. – № 3 (147). – С. 52-54.
- Курак, С. П. Мотивация персонала в отделе продаж [Текст] / С. П. Курак // Управление продажами. – М., 2002. – №2(6). – С.31-34.
- Ничипоренко, А. Гибкий график: [Оплата труда сотрудников магазина] [Текст] / А. Ничипоренко // Мое дело. Магазин. – Москва, 2009. – № 11. – С. 34-38.
- Пономаренко, И. А. Планирование деятельности торгового персонала компаний [Текст] / И. А. Пономаренко // Управление продажами. – Москва, 2011. – № 3 (58). – С. 140-151.
- Постнова, О. Кадры будущего [Текст] / О. Постнова // Мое дело. Магазин. – Москва, 2012. – № 1-2 (140). – С. 30-34.
- Тунік, А. Г. Формування асортиметної політики в ТОВ "Амстор" при дослідженні попиту на продукцію [Текст] / А. Г. Тунік // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – № 1 (76). – С. 119-122.
- Філіпська, Д. Є. Розробка системи вдосконалення стимулювання найманих робітників роздрібної торгівлі [Текст] / Д. Є. Філіпська // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2011. – № 4 (52). – С. 228-238. – (Економічні науки).
- Яременко, В. А. Ефективність використання трудових ресурсів у галузі торговельного обслуговування [Текст] / В. А. Яременко, Н. Г. Шацкіх // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2011. – № 9 (123). – С. 171-177.
|