Електронний каталог
ринок товарів
Документи:
- World market for goods and services [Електронний ресурс] [Текст] : curriculum and syllabus / каф. міжнародн. економіки. – 10-61_18 ПРП(а). – Київ : КНТЕУ, 2018.
- Как создать бренд с характером [Текст] // Компаньон. – 2003. – №42. – С.36-42.
- Dongmin, L. Exploring famous-brand development strategy of Chinese commodities [Текст] / L. Dongmin // Focusing new century : Commodity - trade - environment. – Beijing : China Agriculture Press, 2004. – Vol. II. – C. 569-574.
- Mas, I. Chez unilever, ainsi meurent les marques [Текст] / I. Mas // L'Expansion. – Paris : Vivendi Universal Publ., 2001. – №657. – C. 98-100.
- Meignan, G. Chez Nestle, la laitiere reprend du service [Текст] / G. Meignan // L'Expansion. – Paris : Vivendi Universal Publ., 2002. – №667. – С. 126-127.
- Ye, Y. The relative influence of country of origin, warranty, price, and consumers' residential location on the evaluation of foreign products [Текст] / Y. Ye // Forum Ware. – Wien, 1993. – № 1-4. – C.7-13.
- Безкоровайна, С. В. Урахування факторів,що впливабть на рівень цін при управлінні ціновою політикою підприємства [Текст] / С. В. Безкоровайна // Актуальні проблеми економіки. – К., 2002. – №2. – С.36-38.
- Богданов, М. Г. Вибір стратегічних альтернатив розвитку підприємств легкої промисловості [Текст] / М. Г. Богданов // Легка промисловість. – К., 2001. – №4. – С.50-51.
- Богославець, Г. М. Особливості вивчення кон"юнктури ринків товарів та послуг у сучасних умовах [Текст] / Г. М. Богославець, М. М. Скотнікова // Економіка і підприємництво:стан та перспективи: Зб.наук.праць. – К. : КНТЕУ, 2002. – С.103-107.
- Волошко, Н. О. Міжнарождна економічна інтеграція: концепція багатофакторної моделі становлення та розвитку [Текст] / Н. О. Волошко, І. Г. Курінна // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 23. – С. 24-28.
- Держак, Л. Н. Лікеро-горілчаний ринок: організація продажу продукції [Текст] / Л. Н. Держак, Ю. К. Федорова // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №5(27). – С.8-12.
- Дудар, А. Основні напрямки розвитку системи управління фінансовими результатами діяльності тоговельно-виробничої фірми [Текст] / А. Дудар // Банківська справа. – К., 2003. – №5. – С. 36-50.
- Жуков, Ю. В. Рынок товаров легкой промышленности [Динамика розничной продажи изделий легкой промышленности России в 2003 г.] [Текст] / Ю. В. Жуков // Кожевенно-обувная промышленность. – М., 2004. – №3. – С.4-8.
- Жуков, Ю. В. Итоги работы легкой промышленности в I полугодии 2009 г. [Текст] / Ю. В. Жуков // Швейная промышленность. – Москва, 2009. – № 6. – С. 3-12.
- Жуков, Ю. В. Рынок товаров легкой промышленности [Текст] / Ю. В. Жуков // Швейная промышленность. – Москва, 2011. – № 1. – С. 3-5.
- Жуков, Ю. В. Финансы и другие показатели состояния легкой промышленности в 2911 г. (без малых предприятий) [Текст] / Ю. В. Жуков // Швейная промышленность. – Москва, 2011. – № 6. – С. 3-12.
- Замороко, Т. Л. Аналіз українського ринку панчішно-шкарпеткових виробів [Текст] / Т. Л. Замороко // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №5(27). – С.13-14.
- Коломієць, Т. Вітчизняний ринок виробів санітарно-технічного призначення з кераміки [Текст] / Т. Коломієць, Л. Черняк // Товари і ринки. – Київ : КНТЕУ, 2018. – №1(25). – С. 100-109.
- Лутчин, Н. П. Наукові підходи до визначення і структури товарного ринку [Текст] / Н. П. Лутчин, Я. Ю. Карпова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2011. – № 3 (117). – С. 63-67.
- Малюков, В. Моделирование процедуры спроса и предложения на рынке продуктов и услуг [Текст] / В. Малюков // Финансовые риски. – К., 2007. – № 3. – С. 60-64.
- Писарева, Я. Переформатирование: (Мебельный рынок) [Текст] / Я. Писарева // Новая Торговля. – К., 2007. – № 3. – С. 24-27.
- Потапенко, Н. Особливості формування ринку екологобезпечних товарів, технологій та послуг в Україні [Текст] / Н. Потапенко // Економіка України. – 2001. – №8. – С.28-33.
- Скляр, Н. Високотехнологічний експорт України на азійських ринках [Текст] / Н. Скляр, М. Бондарчук // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2017. – № 2(91). – С. 61-70. – (Економічні науки).
- Соловйов, І. О. Ринок продовольчих товарів: глибока сегментація споживачів [Текст] / І. О. Соловйов, Т. І. Туркот // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №1(23). – С.4-8.
- Цветкова, Л. А. Тенденции развития рынка товаров легкой промышленности в 2004 г.(Росии) [Текст] / Л. А. Цветкова // Текстильная промышленность. – М., 2004. – №11. – С52-53.
- Шаповал, Е. Новые проводники: (Кабельно-проводниковая продукция) [Текст] / Е. Шаповал, А. Савин // Бизнес (укр) (комплект). – 2005. – №37. – С.108-111.
- Шевелева, Т. Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынков товаров и услуг [Текст] / Т. Шевелева // Інтелектуальна власність. – Київ, 2010. – № 9. – С. 12-16.
|