Електронний каталог
організація торгівлі
Документи:
- Товари парфумерно-косметичної групи: як правильно торгувати [Текст] // Все для бухгалтера в торгівлі. – 2005. – №14. – С.35-37.
- Торговельні операції: актуальні запитання [Текст] // Баланс.Бібліотека (Практичне керівництво "Баланса"). – Київ, 2012. – № 6 : Торговельні операції: актуальні запитання. – С. 4-109.
- Торгуємо вроздріб: правила, обмеження, облік [Текст] // Баланс.Бібліотека (Практичне керівництво "Баланса"). – Київ, 2010. – № 5. – С. 6-173.
- Андрощук, Г. Экономико-правовые аспекты регулирования франчайзинга [Текст] / Г. Андрощук // Гостиничный и ресторанный бизнес. – 2002. – №6. – С.36-41.
- Багиров, А. Я. Поставка товаров:экономика и организация [Текст] / А. Я. Багиров. – М. : Экономика, 1980. – 112с. – 0.30.
- Білова, Н. Як організувати сезонну виїздну торгівлю: вивчаємо особливості [Текст] / Н. Білова // Податки та бухгалтерський облік. – Харків, 2013. – № 34. – С. 19-27.
- Бобылев, В. NCR задает тон в сфере комплексных решений для розничной торговли [Текст] / В. Бобылев, О. Кузьменко // НТ торговое оборудование (оборот журнала "Новости торговли"). – 2000. – №9. – С.8-9.
- Бурова, А. Построение эффективной системы продаж [Текст] / А. Бурова // Маркетинговые коммуникации. – 2002. – №2(8). – С.46-50.
- Воронин, В. П. Зеленый конвейер:заготовки и реализация сельскохозяйственной продукции [Текст] / В. П. Воронин. – М. : Знание, 1981. – 64с. – (Торговля и бытовое обслуживание). – 0.11.
- Голошубова, Н. Оптова торгівля споживчими товарами [Текст] / Н. Голошубова // Діловий вісник. – 2002. – №7. – С.24-25.
- Гончарук, А. На шляху до Свiтової органiзацiї торгiвлi [Текст] / А. Гончарук // Урядовий кур"єр. – 1999, 1999. – N184,1. – С.4.
- Гончарук, А. На шляху до Свiтової органiзацiї торгiвлi [Текст] / А. Гончарук // Урядовий кур"єр. – 1999. – С.4.
- Григоренко, Т. Оцінка ефективності франчайзингової мережі [Текст] / Т. Григоренко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2011. – № 5 (79). – С. 14-27.
- Деев, А. Супермаркеты наступают [Текст] / А. Деев // Компаньон. – 2002. – №15. – С.35-38.
- Животова, И. Торговля без преград: (Самообслуживание) [Текст] / И. Животова // Новый маркетинг. – 2001. – №6. – С.36-39.
- Кеворков, В. В. Продажа продаже - рознь! Многокритериальный подход в расчете фонда заработной платы сотрудников службы продаж [Текст] / В. В. Кеворков // Управление продажами. – М., 2002. – №2(6). – С.35-44.
- Кравець, І. Поняття та функції організаторів торгівлі за законодавством України [Текст] / І. Кравець // Право України. – Київ, 2018. – № 6. – С. 71-85.
- Курак, С. П. Мотивация персонала в отделе продаж [Текст] / С. П. Курак // Управление продажами. – М., 2002. – №2(6). – С.31-34.
- Мишучков, В. Что нам стоит сбыт построить? Формирование структуры отдела продаж в мультипродуктовой компанипи [Текст] / В. Мишучков // Управление продажами. – М., 2002. – №1. – С.9-16.
- Мищенко, А. Эффективность товарного обращения и трансакционные издержки [Текст] / А. Мищенко // Экономист. – 2000. – №9. – С. 75-80.
- Мошек, Г. Структуризація комерційної діяльності торговельного підприємства [Текст] / Г. Мошек, В. Ціпуринда // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2011. – № 5 (79). – С. 5-13.
- Новикова, Т. Организация розничной торговли "с нуля". Часть 2 [Текст] / Т. Новикова // Управление продажами. – М., 2005. – №4(23). – С.34-49.
- Познянская, Я. Вы еще не продаете с помощью директ-маркетинга? Директ-маркетинг:новое или хорошо забытое старое? [Текст] / Я. Познянская // Управление продажами. – М., 2002. – №2(6). – С.55-59.
- Пономарев, Б. Создание сбалансированной системы управления предприятием как условие устойчивого сбыта [Текст] / Б. Пономарев // Управление продажами. – М., 2002. – №2(6). – С.15-22.
- Сурков, С. А. Особенности функционирования организаций как инструмента продаж [Текст] / С. А. Сурков // Управление продажами. – М., 2002. – №2(6). – С.23-30.
- Тарнавский, В. Стратегические продажи [Текст] / В. Тарнавский // Новый маркетинг. – К., 2002. – №4(10). – С.123-128.
- Ткаченко, О. Перспективи розвитку вітчизняної кондитерскої промисловості після вступу України до СОТ [Текст] / О. Ткаченко // Економіст. – К., 2007. – № 3. – С. 20-21.
- Фіщев, А. Проблеми організації комерційної діяльності приватизованих підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / А. Фіщев // Вісник КНТЕУ. – 2001. – №3. – С.103-107.
- Черемисинов, В. Г. Аудит управления продажами. Алгоритм проведения аудита продаж [Текст] / В. Г. Черемисинов // Управление продажами. – М., 2002. – №1. – С.17-23.
- Юр'єва, П. Б. Територіальне планування організації торгівлі: методологічні та методичні аспекти [Текст] / П. Б. Юр'єва // Економіка та держава. – Київ, 2011. – № 11. – С. 64-67.
|