Електронний каталог
преподавание учебных предметов. викладання навчальних дисциплін
Документи:
- О статусе политической экономии в вузовском преподавании экономических дисциплин [Текст] // Российский экономический журнал. – М., 2003. – №4. – С.80-86.
- Haupt, W. Austriacki system edukacyjny w dziedzinie towaroznawstwa - powiazanie potrzeb ekonomicznych, ekologicznych i spolecznych [Текст] = Austrian education system in Commodity Science / W. Haupt. – 2004 // Towaroznawcze problemy jakosci. – Radom : Politec. Radomska / Instyt. Technolog. Ekspol., 2004. – 1. – C. 27-31.
- Амалян, Н. Предмет дисципліни "гроші та кредит" [Текст] / Н. Амалян // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2014. – № 4 (75). – С. 124-128.
- Безверхий, К. Формування практичних компетенцій фахівців з обліку і аудиту при вивченні дисципліни "Облік і звітність в оподаткуванні" за допомогою інформаційних технологій [Текст] / К. Безверхий // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2015. – № 10. – С. 43-47.
- Болотіна, Н. Розвиток юридичної освіти в Україні: яким має бути викладання соціально-правових дисциплін сьогодні [Текст] / Н. Болотіна // Вища освіта. – 2001. – №2-3. – С.59-67.
- Вієвська, М. Імітаційно-ігровий підхід у викладанні психолого-педагогічних дисциплін студентам економічних спеціальностей [Текст] / М. Вієвська, Л. Красовська // Вища школа. – 2001. – №2-3. – С.47-58.
- Гончаренко, С. Наука й навчальний предмет [Текст] / С. Гончаренко // Шлях освіти. – К., 2006. – №1. – С. 8-13.
- Дрогобыцкий, И. Н. Преподавание экономических дисциплин в зарубежных университетах: Критика и библиография [Текст] / И. Н. Дрогобыцкий // Вестник Московского университета.Сер.6.Экономика. – 1998. – С.124-128.
- Єрмошенко, М. М. Викладання управління на принципах маркетингу в системі менеджмент-освіти [Текст] / М. М. Єрмошенко // Менеджер. Вісник Донецької державної академії управління. – 2002. – №5. – С.20-22.
- Жук, В. Предмет аудиту: вдосконалення методології пізнання [Текст] / В. Жук, К. Мельник // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2020. – № 4. – С. 150-168.
- Загородній, А. Податковий менеджмент чи податкове адміністрування? [Текст] / А. Загородній, Г. Партин // Вища школа. – К., 2003. – №2-3. – С. 66-70.
- Зварич, І. Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа. – Київ, 2015. – № 6. – С. 59-68.
- Кравец, А. С. Новая парадигма в преподавании гуманитарних наук [Текст] / А. С. Кравец // Вiсник Донецького державного унiверситету економiки i торгiвлi. – 1999. – С.122-128.
- Онкович, Г. Культурологія чи історія культури [Текст] / Г. Онкович, З. Донець // Вища освіта України. – К., 2001. – №2. – С.68-70.
- Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання [Текст] / І. Пендзей // Вища школа. – Київ, 2012. – № 11. – С. 25-35.
- Пєтушков, Б. Семінар-дискусія з економічної теорії [Текст] / Б. Пєтушков // Економіка України. – 2001. – №9. – С.68-69.
- Сікорський, П. Дидактичне структурування навчального матеріалу з фундаментальних дисциплін як педагогічна проблема [Текст] / П. Сікорський, О. Вітер // Вища школа. – Київ, 2009. – № 6. – С. 80-87.
- Столбова, И. Д. Организация предметного обучения: компетентностный подход [Текст] / И. Д. Столбова // Высшее образование в России. – Москва, 2012. – № 7. – С. 10-20.
- Шевнюк, О. Культурологічна освіта у вищій школі [Текст] / О. Шевнюк // Вища школа. – 2001. – №2-3. – С.68-72.
|