Електронний каталог
імідж фірми
Документи:
- Психологія іміджу [Електронний ресурс] [Текст] = Psychology of Image : робоча програма / Course Outline / каф. психології. – 49-24/РП21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Психологія іміджу [Електронний ресурс] [Текст] = Psychology of Image : програма / Course Summary / каф. психології. – 48-24/П21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Психологія іміджу [Електронний ресурс] [Текст] = Psychology of Image : збірник тест.завдань / каф. психології. – ПП 01-24/21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Беляев, А. А. Системология организации [Текст] : Учебник для студентов вузов по направлению и специальности "Менеджмент" / А. А. Беляев, Э. М. Коротков. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 181с. – (Высшее образование). – Библиогр.:С.180-181. – ISBN 5-16-000096-8 : 11.90.
- Бодуан, Ж.-П. Управление имиджем компании [Текст] = Conduire l'image de l'entreprise : Паблик рилейшнз:предмет и мастерство / Ж.-П. Бодуан ; Пер.с фр. – М. : Имидж-Контакт;ИНФРА-М, 2001. – 233с. – (Современные консалтинговые технологиии). – ISBN 5-94369-001-8(Имидж-Контакт);5-16-000634-6(Инфра-М)2-87880-111-3 : 33.60.
- Вардеванян, В. А. Формування та підтримка іміджу підприємства на ринку меблів [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Вардеванян В. А. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Ужгород : УНУ, 2014. – 24с.
- Варенко, В. М. Референтна справа [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / В. М. Варенко. – К. : Кондор, 2009. – 212с. – Бібліогр.:С.210-211. – ISBN 978-966-351-197-9 : 33.60.
- Гермогенова, Л. Ю. Эффективная реклама в России.Практика и рекомендации [Текст] / Л. Ю. Гермогенова. – М. : РусПартнер Лтд, 1994. – 252с. – (Практика бизнеса ; Вып.1).
- Джи, Б. Имидж фирмы. Планирование, формирование, продвижение [Текст] [Текст] = Creating a Million Dollar Image for Your Business / Б. Джи ; пер. с англ. – Санкт-Петербург : Питер, 2000. – 224 с. – (Теория и практика менеджмента). – ISBN 5-314-00024-5, 1-879290-06-5 : 13,40;19,20.
- Колодка, А. В. Організаційно-економічні засади управління іміджем промислового підприємства [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд. екон. наук / Колодка А. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Суми : СДУ, 2016. – 19 с.
- Ладанов, И. Д. Практический менеджмент [Текст] : Психотехника управления и самотренировки / И. Д. Ладанов. – М. : Элник, 1995. – 492с. – 15.40.
- Падафет, Ю. Г. Механізм формування іміджу державної установи [Текст] : Автореферат дис...канд.наук з державного управління / Падафет Ю. Г. ; 25.00.02-механізми державного управління. – Х. : НАДУ при Президентові України;ХРІДУ, 2005. – 16с.
- Саркисян, О. А. Конспект рекламиста [Текст] / О. А. Саркисян, О. А. Груздева, Г. В. Красовский. – М. : Нью-тон;Центр промышленного маркетинга и рекламы МГТУ "Станкин", 1999. – 129с. : илл. – 16.08;9.00.
- Феофанов, О. А. Реклама: новые технологии в России [Текст] : Учеб.пособие / О. А. Феофанов. – СПб. : Питер, 2000. – 384с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-272-00037-4 : 21.60.
- Феофанов, О. А. Реклама: новые технологии в России [Текст] : Учеб.пособие / О. А. Феофанов. – СПб. : Питер, 2001. – 377с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-272-00037-4 : 27.72.
- Швальбе, Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий [Текст] / Х. Швальбе ; Пер.с нем. – М. : Республика, 1995. – 317с. – ISBN 5-250-02551-Х : 590000.00;4,80.
|