Електронний каталог
товари народного споживання
Документи:
- The rise of the superbrands [Текст] : Consumer goods // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8412, № 6. – C. 60-62.
- Dongmin, L. Exploring famous-brand development strategy of Chinese commodities [Текст] / L. Dongmin // Focusing new century : Commodity - trade - environment. – Beijing : China Agriculture Press, 2004. – Vol. II. – C. 569-574.
- Iващенко, М. Виробництво в Українi товарiв народного споживання [Текст] / М. Iващенко // Легка промисловiсть. – 1998. – С.7-9.
- Iващенко, М. М. Вiдродження виробництва товарiв народного споживання до вiдродження економiки України [Текст] / М. М. Iващенко // Легка промисловiсть. – 1999. – С.4-6.
- Iващенко, М. М. Вiдродження виробництва товарiв народного споживання до вiдродження економiки України [Текст] / М. М. Iващенко // Легка промисловiсть. – 1999. – N3. – С.4-6.
- Близнюк, А. Донецька область: рубежі розвитку [Текст] / А. Близнюк // Економіст. – К., 2003. – №9. – С.15-19.
- Гогулан, І. К. Регіональні особливості сучасного виробництва непродовольчих ТНС в Україні [Текст] / І. К. Гогулан // Сучасні економічні проблеми розвитку підприємництва. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.338-342.
- Онищенко, В. П. Парадокси споживчого ринку України [Текст] / В. П. Онищенко // Фiнанси України. – 1998. – С.35-41.
- Онищенко, В. П. Парадокси споживчого ринку України [Текст] / В. П. Онищенко // Фiнанси України. – 1998, 1996. – N8. – С.35-41.
- Фан, Ченг-Хси Тип продукта и сарафанное радио: двойная перспектива [Текст] / Ченг-Хси Фан // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2013. – № 2 (56). – С. 70-81.
- Царенко, О. В. Закономірності розвитку легкої промисловості Донецько-Придніпровського і Західноукраїнського макрорайонів України [Текст] / О. В. Царенко // Менеджер. Вісник Донецького державного університету управління. – Донецьк, 2009. – № 3(49). – С. 88-96.
|