Електронний каталог
планування у торгівлі
Документи:
- Секреты зонирования в эффективном магазине [Текст] // All retail , журнал о розничной торговле Украины [Електронний ресурс]. – Луцьк, 2020. – №105. – С. 44-46.
- Васильев, А. Что продать и у кого купить? Как правильно определить ассортимент и выбрать поставщиков [Текст] / А. Васильев // Мир продуктов. – К., 2008. – № 7. – С. 56-59.
- Височин, І. В. Теоретичні аспекти планування товарообороту підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / І. В. Височин // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 10. – С. 17-20.
- Жалило, Б. Инструментарий гарантированного роста [Текст] / Б. Жалило // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2009. – № 11. – С.18-24.
- Заикин, А. А. Анализ структуры сбыта предприятий в контексте проблемы финансового планирования [Текст] / А. А. Заикин // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2003. – №1. – С.71-80.
- Ситник, Г. В. Планування товарообороту підприємства торгівлі на основі портфельного підходу [Текст] / Г. В. Ситник // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 11-12. – С. 70-73.
- Стасюк, Л. Л. Концепція ефективного рівня якості планів торговельного підприємства [Текст] / Л. Л. Стасюк // Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі. – 2001. – №4. – С.163-168.
- Тарасюк, М. В. Методологічні засади підтримки контролінгом планування в управлінні торговельними мережами [Текст] / М. В. Тарасюк // Проблеми науки. – Київ, 2009. – № 11. – С. 41-47.
|