Електронний каталог
активні методи навчання
Документи:
- Визначено переможців 6-го конкурсу ситуаційних вправ [Текст] // Синергія. – К., 2003. – №1(5). – С.57.
- Дистанционное и заочное образование:антагонисты или партнеры? [Текст] // Alma mater. – 1999. – С.12-20.
- Education Intelligence software as a tool of increasing the effectiveness of creative learning [Text] [Текст] = Програмний інструментарій Education Intelligence як засіб підвищення ефективності креативного навчання / . Hryshachov V. V, D. Zamyatin, O. Kebkalo, A. Mykhailiuk // International journal of computing. – Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2011. – Vol. 10, № 2. – P. 114-132.
- Артемов, А. и др. Модульно-рейтинговая система [Текст] / А. и др. Артемов // Высшее образование в России. – 1999, 1999. – №4. – С.121-125.
- Артемов, А.и др. Модульно-рейтинговая система [Текст] / А.и др. Артемов // Высшее образование в России. – 1999. – С.121-125.
- Астахов, Е. Познавательная активность студентов: поиск форм оптимизации [Текст] / Е. Астахов // Alma mater. – 2000. – №11. – С.29-33.
- Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ [Текст] / Г. Башнянин, П. Мисловський // Вища школа. – Київ, 2012. – № 11. – С. 49-63.
- Брок, Д. 10 запитань, які викладач хоче, але боїться поставити собі, використовуючи ситуаційні вправи [Текст] / Д. Брок // Синергія. – К., 2003. – №1(5). – С.58-63.
- Васькин, Ф.И. и др. Итоговый контроль знаний студентов [Текст] / Ф.И. и др. Васькин // Бухгалтерский учет. – 1996, 1996. – №9. – С.63-65.
- Воронов, В. Формы представления знаний студента [Текст] / В. Воронов // Высшее образование в России. – 1999. – С.58-61.
- Галиця, І. Стратегічні ігри як інструмент активізації креативного потенціалу [Текст] / І. Галиця, Г. Цехмістрова, А. Міщенко // Вища школа. – Київ, 2011. – № 5-6. – С. 21-26.
- Гилева, Т. А. Техноогия разработки программы стратегического развития персонала [Текст] / Т. А. Гилева // Менеджмент в России и за рубежом. – М., 2008. – № 5. – С. 108-116.
- Гулiй, В. Дистанцiйнi освiтнi технологiї i конкурентне середовище на ринку економiчної [Текст] / В. Гулiй // Вiсник Донецького державного унiверситету економiки i торгiвлi. – 1999. – С.17-22.
- Дегтярьова, Г. Педагогiчне дiагностування у вищий школi [Текст] / Г. Дегтярьова, Є. Клос // Освiта України. – 1998.-16 грудня. – С.9.
- Демкин, В.и др. Дистанционное обучение и мультимедиа [Текст] / В.и др. Демкин // Высшее образование в России. – 1998. – С.121-124.
- Долгополова, Н. Взаимодействие как основа учебных технологий [Текст] / Н. Долгополова // Alma mater. – 1999, 1999. – №7. – С.41-43.
- Долгополова, Н. Взаимодействие как основа учебных технологий [Текст] / Н. Долгополова // Alma mater. – 1999. – С.41-43.
- Ищенко, В. О введении в стандарт профессионального образования приоритетности мотивационно-творческой деятельности [Текст] / В. Ищенко // Alma mater. – 1999. – С.23-26.
- Ищенко, В. О введении в стандарт профессионального образования приоритетности мотивационно-творческой деятельности [Текст] / В. Ищенко // Alma mater. – 1999, 1999. – №7. – С.23-26.
- Каганов, В. Технология подготовки предпринимателей [Текст] / В. Каганов, А. Толокапников // Alma mater. – 1999. – С.42-45.
- Кинелев, В. Дистанционное образование ХХI в. [Текст] / В. Кинелев // Alma mater. – 1999. – С.4-8.
- Кларин, М. В. Интерактивное обучение - инструмент освоения нового опыта [Текст] / М. В. Кларин // Педагогика. – 2000. – №7. – С.12-18.
- Козлова, Г. Компетентнісний підхід до навчання студентів і викладачів [Текст] / Г. Козлова, Т. Кублікова // Вища школа. – Київ, 2011. – № 4. – С. 83-93.
- Лепейко, Т. Концепція педагогічного дизайну навчальних систем [Текст] / Т. Лепейко, О. Пушкар // Вища школа. – Київ, 2010. – № 10. – С. 63-77.
- Олесюк, Е. Ростовский прорыв:(Активные методы обучения) [Текст] / Е. Олесюк // Высшее образование в России. – 1998. – С.37-41.
- Осипчук, Н. Екстернат обiцяе стати ефективною формою навчання [Текст] / Н. Осипчук // Освiта України. – 1997, 1997. – №2-3. – С.9.
- Пасiчник, Ю. Дистанцiйне навчання в Українi [Текст] / Ю. Пасiчник, П. Дмитренко // Освiта України. – 1999.-24 лютого. – С.15.
- Полякова, Л. Дистанционное образование [Текст] / Л. Полякова // Абитуриент. – 1999. – С.41-46.
- Пометун, О. Активні та інтерактивні методи навчання: до питання про дифференціацію понять [Текст] / О. Пометун // Шлях освіти. – К., 2004. – №3. – С.10-15.
- Пыльщикова, Л. П. Методологические аспекты организации учебно-прознавательной, иссоледовательской и творческой деятельности студентов [Текст] / Л. П. Пыльщикова, В. А. Лнбедев, Э. Б. Атрошина // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2011. – № 1 (76). – С. 16-19.
- Раводин, О. Центр дистанционного обучения [Текст] / О. Раводин // Высшее образование в России. – 2000. – №3. – С.121-123.
- Романюк, Ю. В. Система вправ для формування у майбутніх інженерів читацької англомовної компетенції у процесі використання навчального веб-сайту [Текст] [Текст] / Ю. В. Романюк // Іноземні мови. – Київ, 2010. – № 2. – С. 32-39.
- Смехов, Б. Качество учебы и логика обучения [Текст] / Б. Смехов // Высшее образование в России. – 1998. – С.63-64.
- Соловов, А. Мифы и реалии дистанционного обучения [Текст] / А. Соловов // Высшее образование в России. – 2000. – №3. – С.16-120.
- Тихомиров, В.и др. Модульная методика в "экономизации" высшего образования [Текст] / В.и др. Тихомиров // Российский экономический журнал. – 1999. – С.64-68.
- Ткач, Д. Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти [Текст] / Д. Ткач // Вища школа. – Київ, 2015. – № 4-5. – С. 13-19.
- Ткаченко, Н. Психологічні особливості запам'ятовування [Текст] / Н. Ткаченко // Вища школа. – Київ, 2013. – № 12 (114). – С. 39-46.
- Хубаев, Г. О построении шкалы оценок в системах тестирования [Текст] / Г. Хубаев // Высшее образование в России. – 1996, 1996. – №1. – С.122-125.
- Щепкина, Е. Что мешает студенту учиться? [Текст] / Е. Щепкина // Высшее образование в России. – 1997, 1997. – №4. – С.68-71.
|