Електронний каталог
шкільна освіта
Документи:
- 1020-річна історія шкільної освіти в Україні [Текст] // Освіта України. – К., 2009. – № 29-30. – С. 2-9.
- Зменшити термін навчання і підвищити якість освіти [Текст] // Освіта України. – К., 2010. – № 45. – С. 1-3.
- Specchiarello, M. Quality of enterprise first-aid services in italian schools [Текст]. Part I : Sciences concerning quality of life / M. Specchiarello, G. Russo, P. Cavone // Global safety of commodity and environment. Quality of life. – Київ : ТОВ"Вид-во "Книга", 2006. – Vol.I. – C. 45-49.
- Дзюбко, Л. В. Особливості діагностики мотиваційної сфери (дошкільнята і молодші школярі) [Текст] / Л. В. Дзюбко, Г. ГриценокЛ // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 2 (179). – С. 38-48.
- Мицкевич, А. Школьное экономическое образование:что сделано и что делается(краткий очерк) [Текст] / А. Мицкевич // Российский экономический журнал. – 1993, 1993. – N1. – C.117-121.
- Мусатов, С. О. Психологічні знання для старшокласників [Текст] / С. О. Мусатов // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2015. – №2. – С. 58-65.
- Панченко, С. М. Шкільна психологічна освіта: досвід та проблеми [Текст] / С. М. Панченко // Практична психологія та соціальна робота. – 2001. – № 7. – C.2-4.
- Прохоренко, Л. І. Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід [Текст] / Л. І. Прохоренко // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2019. – № 4. – С. 25-34.
- Радченко, В. В. Проблеми шкільної економічної освіти в Україні [Текст] / В. В. Радченко, Ю. В. Бицюра // Географія та економіка в рідній школі. – Київ : Педагогічна преса, 2014. – № 2 (144). – С. 2-7.
- Старинська, О. В. Формування інтелектуальної ініціативності молодших школярів [Текст] / О. В. Старинська // Практична психологія та соціальна робота. – Київ, 2014. – № 5. – С. 1-12.
- Федоров, Б. И. Школа интеллекта. Логико-информационный подход в школьном образовании [Текст] / Б. И. Федоров // Философские науки. – Москва, 2009. – № 5. – C. 120-135.
- Фурман, А. Засадничі умови виникнення наукових шкіл [Текст] / А. Фурман // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2014. – № 1. – С. 49-58.
|