Електронний каталог
шкільна педагогіка
Документи:
- Програма Всеукраїнської дитячо-юнацької i молодiжної органiзацiї "Молода сiч" [Текст] // Освiта. – 1999.-3-10 лютого. – С.12-13.
- Алферов, Ю. С. Нормирование нагрузки учителей в развитых странах [Текст] / Ю. С. Алферов // Педагогика. – 2000. – №4. – С.77-82.
- Бородiй, Д. I. Органiзацiя вчителями спiльно-розподiлєної учбової дiяльностi [Текст] / Д. I. Бородiй // Практична психологiя та соцiальна робота. – 1998. – С.21-24.
- Гергель, О. Приватна школа. Яка вона? [Текст] / О. Гергель // Освiта Украiни. – 1998. – 21 сiчня. – С.7.
- Киричук, В. О. Психолого-педагогічне проектування в системі виховного процесу загальноосвітньої школи [Текст] / В. О. Киричук // Практична психологія та соціальна робота. – К., 2002. – №8. – С.4-12.
- Лопус, Д. С. Змiст економiчноi освiти в старший школi США [Текст] / Д. С. Лопус // Географiя та основи економiки в школi. – 1997, 1997. – N3. – С.36-38.
- Олейник, Е. Мы все учились понемногу...:Чему и как учат в английских школах [Текст] / Е. Олейник // Вояж и отдых. – 1998, 1998. – N3. – С.130-132. – С.130-132.
- Осипчук, Н. Усi реформи починаються з учителя [Текст] / Н. Осипчук // Освiта України. – 1999.-1-13 сiчня. – С.4.
- Першукова, О. О. Вивчення iноземних мов у середнiх школах країн Центральної та Схiдної Європи [Текст] / О. О. Першукова // Педагогiка i психологiя. – 1999. – С.123-129.
- Розанова, Е. Г. Игровые сценарии в педагогической практике [Текст] / Е. Г. Розанова // Социологические исследования. – 1995. – № 10. – С.130-132.
- Скиданова, Е. М. Психолого-педагогические основы организации индивидуального подхода к учащимся с расстройствами психоэмоциональной сферы [Текст] / Е. М. Скиданова // Вiсник Донецького державного унiверситету економiки i торгiвлi. – 1999. – С.84-90.
- Смольська, Л. I. Психолого-дидактичнi умови формування творчого мислення молодшого школяра [Текст] / Л. I. Смольська // Практична психологiя та соцiальна робота. – 1999. – №1. – С.43-44.
|