Електронний каталог
потребительский рынок. споживчий ринок
Документи:
- ...Особенно пожрать!: (По объемам реализации рынку продуктов питания нет равных) [Текст] // Бизнес. – 1997. – 22 апреля. – С.47.
- Економіка України: стійка тенденція зростання [Текст] // Урядовий кур"єр. – 2000. – №190. – С.6-7.
- Итоги мониторинга качества горького шоколада на потребительском рынке Москвы [Текст] // Кондитерское производство. – Москва, 2011. – № 4. – С. 22-23.
- Потребительский рынок России [Текст] // Торговая газета. – 2000. – №80. – С.3.
- Споживчі настрої українців: оптимізм споживачів в Україні зростає [Текст] // Маркетинг в Україні. – 2001. – №2. – С.4-6.
- Споживчі настрої: чого чекати і як пристосуватись [Текст] // Молоко і ферма. – Київ, 2015. – № 6. – С. 32-35.
- Управляем дизайном упаковки: время, исследования, технологии (Росии) [Текст] // Мороженое и замороженные продукты. – М., 2007. – № 10. – С. 28-30.
- На фотографии (слева направо)... [Текст] // Бизнес. – 1998. – С.49-51.
- Dorofeev, O. O. Combating Illegal Product Package Copying in Ukraine [Text] [Текст] / O. O. Dorofeev // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ЗАТ "Юридична практика", 2011. – Vol. 9, № 4 : In focus: Intellectual property. – P. 22-24.
- Miller, K. L. Best of the best [Текст] : A Newsweek study shows family firms outrunning their rivals on all six of the leading stock indexes in Europe, and ranks the top 10 companies / K. L. Miller // Newsweek International. – N.Y. : Newsweek, Inc., 2004. – №15. – C. 42-47.
- Reinhardt, A. Philips : Back on the beam [Текст] : European business / A. Reinhardt // Business Week. – NY : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2004. – №19. – C. 20-21.
- Аристархова, М. Маркетинговое исследование поведения потребителей [Текст] / М. Аристархова, А. Крахмалева // Маркетинг. – 2001. – №6. – С.20-25.
- Арутюнова, Н. И. Формирование концепции нового продукта питания на основе оценки требований потребитеолей [Текст] / Н. И. Арутюнова, В. А. Матисон // Пищевая промышленность. – Москва, 2009. – № 9. – С. 50-51.
- Баранчик, І. Модель споживчого попиту: чим жива людина [Текст] / І. Баранчик // Віче. – 2000. – №9. – С.72-84.
- Баранчик, І. І. Формування моделі споживчого попиту населення України [Текст] / І. І. Баранчик // Вісник аграрної науки. – 2001. – №3. – С.79-80.
- Безпарточний, М. Г. Розвиток регіонального споживчого ринку в системі ефективного функціонування торговельних підприємств [Текст] / М. Г. Безпарточний // Регіональна економіка. – Львів, 2015. – № 4. – С. 43-50.
- Белкин, В. Д. Прогноз: "Россия - 2030 г." - пути развития [Текст] / В. Д. Белкин, В. П. Стороженко // Экономика и математические методы. – Москва, 2013. – № 3. – С. 16-30.
- Борщевський, П. Рибний ринок України: проблеми i перспективи розвитку [Текст] / П. Борщевський // Економіка України. – 1996, 1996. – №3. – С.49-58.
- Бражевская, Т. Рынок продовольствия: конъюнктурный обзор [Текст] / Т. Бражевская // Питание и общество. – 1997, 1997. – №2. – С.6-8.
- Бублик, Л. Я. Сучасний стан споживчого ринку як передумова реалізації державної політики регулювання споживчого кредитування [Текст] / Л. Я. Бублик // Економіка та держава. – Київ, 2017. – № 12. – С. 120-123.
- Бут, О. Чаще потребляем - больше продаем. Обзор рынка потребления готовых мясных продуктов [Текст] / О. Бут // Мир продуктов. – Київ, 2018. – № 2. – С. 30-32.
- Голубков, Е. П. Исследование рынков [Текст] / Е. П. Голубков // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999, 1999. – N1. – С.13-35.
- Голубков, Е. П. Исследование рынков [Текст] / Е. П. Голубков // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – С.13-35.
- Граніш, С. А. Прикладні аспекти організації і розвитку процесу рекламної діяльності на споживчому ринку [Текст] / С. А. Граніш // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – № 3 (47). – С. 212-218. – (Економічні науки).
- Гришко, С. Исследование потребительских предпочений [Текст] / С. Гришко // Бизнес-информ. – 1997, 1997. – N23. – С.72-75.
- Громов, В. Б. Механізм формування споживчого попиту в економіці України [Текст] / В. Б. Громов // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 59-67.
- Дідківська, Л. І. Регулювання конкурентного процесу на споживчому ринку: теоретичні та практичні аспекти [Текст] / Л. І. Дідківська // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – Д., 2007. – № 3(35). – С. 133-139. – (Економічні науки).
- Євтушевська, О. В. Внутрішні чинники поведінки споживачів на ринку [Текст] / О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 3. – С. 42-45.
- Євтушевська, О. В. Особливості поведінки споживачів на ринку в сучасних умовах [Текст] / О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 20. – С. 22-24.
- Животова, И. Йогуртовый бум. Предпочтения потребительлей смещаются в сторону "живых" йогуртов [Текст] / И. Животова // Новый маркетинг. – К., 2002. – №5(11). – С.48-52.
- Животова, И. Молочные реки в берегах отечественного рынка. Молоко длительного хранения быстрыми темпами завоевывает любовь потребителей [Текст] / И. Животова // Новый маркетинг. – К., 2002. – №5(11). – С.53-56.
- Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [Текст] / О. Зозульов // Вища школа. – К., 2008. – № 4. – С. 42-50.
- Казимирова, А. Чайная нумерология. Статистический срез потребительских предпочтений: рынок чая [Текст] / А. Казимирова // Мир продуктов. – К., 2006. – № 8 (33). – С. 42-44.
- Калинин, А. Я. Независимая экспертиза майонезов, реализуемых на потребительском рынке (России) [Текст] / А. Я. Калинин // Масложировая промышленность. – М., 2006. – № 3. – С. 32-35.
- Качурина, О. В. Методика проведения анализа удовлетворенности потребителей ассортиментом товаров торгового предприятия [Текст] / О. В. Качурина // Маркетинг и реклама. – 1998, 1998. – N5. – С.32-35.
- Кириченко, О. А. Банківське кредитування споживчого ринку: проблеми розвитку [Текст] / О. А. Кириченко, Л. В. Патєрікіна // Актуальні проблеми економіки. – К., 2008. – № 7. – С. 182-197.
- Колесник, Т. Изучение покупательского спроса населения [Текст] / Т. Колесник // Бизнес-информ. – 1998, 1998. – N2. – С.67-73.
- Комлев, Е. Б. К вопросу определения степени удовлетворения спроса в сегменте потребительского рынка [Текст] / Е. Б. Комлев // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №6. – C.10-31.
- Коринев, В. Исследование мотиваций потребителей путем тестирования цен [Текст] / В. Коринев // Економіка України. – К., 2002. – №1. – С.30-35.
- Котелевець, Д. О. Аналіз споживчого ринку олієжирової продукції як елемент оцінки конкурентоспроможності переробних підприємств АПК [Текст] / Д. О. Котелевець // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 12. – С. 85-90.
- Кравченко, І. На жаль, споживчий ринок країни фактично відкритий для всілякого харчового непотребу [Текст] / І. Кравченко // Зерно і хліб. – Київ : Академпрес, 2015. – №1. – С. 12-16.
- Кубалова, Э. Торговля и рынок потребительских товаров [Текст] / Э. Кубалова // Маркетинг. – 1998. – С.83-87.
- Кучмеев, О. Шоколадный мир глазами потребителей [Текст] / О. Кучмеев // Продукты питания. – К., 2007. – № 10. – С. 44-46.
- Лопухин, А. А. Восприятие потребителями расширения бренда при переходе с делового рынка на потребительский [Текст] / А. А. Лопухин // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2010. – № 6 (42). – С. 342-357.
- Мазаракі, А. Перспективи розвитку внутрішньої торгівлі в Україні: критичний погляд [Текст] / А. Мазаракі, І. Бланк, Н. Гуляєва // Вісник КНТЕУ. – 2002. – №6. – С.3-29.
- Мамедов, Є. Я. Анализ основ формирования структуры потребительского рынка [Текст] / Є. Я. Мамедов // Економіка та держава. – Київ, 2013. – № 8. – С. 72-73.
- Мамедов, Э. Я. Научно-теоретические основы системного подхода к управлению потребительским рынкам [Текст] / Э. Я. Мамедов // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 4. – С. 37-41.
- Мандебура, В. О. Основна суперечність відносин споживчого рирнку та шляхи її подолання [Текст] / В. О. Мандебура, В. О. Хижняк // Економіка України. – Київ : Преса України, 2018. – № 3. – С. 69-88.
- Мартынов, А. В. Потребительский рынок молочной продукции России в 1990-1998 гг. [Текст] / А. В. Мартынов // Молочная промышленность. – 1999. – С.2-3.
- Мартынов, А. В. Потребительский рынок молочной продукции России в 1990-1998 гг. [Текст] / А. В. Мартынов // Молочная промышленность. – 1999, 1999. – N9. – С.2-3.
1
2
|