Електронний каталог
споживчий ринок зарубіжних країн
Документи:
- As good as it gets? [Текст] : Can a leading consumer-electronics giant keep getting stronger? : Samsung Electronics : Special report // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8409, № 3. – C. 60-62.
- Buying the future [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 15-16.
- Crowned at last [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 3-6.
- Dossier [Текст] : Enquete sur l'economie low-cost // Capital. – Paris : Prisma Press, 2006. – № 173. – C. 58-88.
- Le Petit Marseillais, plus fort que L'Oreal et Unilever [Текст] // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 161. – C. 38-39.
- Man's best friend [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 8-10.
- Motoring online [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 11-12.
- Target practice [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 13-15.
- Warfare in the aisles [Текст] : A survey of consumer power // The Economist. – London : The Economist Newspaper Limited, 2005. – Number 8420, № 14. – C. 6-8.
- О состоянии потребительского рынка России в 2000 году [Текст] // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №4. – С.140-143.
- Потребительский рынок России: (статистика) [Текст] // Торговая газета. – 1996. – 27марта. – С.5.
- Потребительский рынок России [Текст] // Торговая газета. – 2000. – №80. – С.3.
- Bialynicka-Birula, J. Development of the art market in Poland, 1989-2004 [Текст]. Part I : Transformation processes from the Polish perspective / J. Bialynicka-Birula // Transformation processes in Poland and Ukraine. – Cracow : Print. Centre of the CUE, 2006. – C. 37-51.
- David, C. Andros, le milliardaire secret du fruit [Текст] / C. David // Capital. – Paris : Prisma Press, 2004. – № 150. – C. 38-40.
- Declairieux, B. Au secours, Mr. Propre debarque au rayon lessive ! [Текст] / B. Declairieux // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 161. – C. 84-87.
- Fabre, T. Les medicaments qui creusent le trou de la Secu [Текст] / T. Fabre // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 161. – C. 12-16.
- Miller, K. L. Best of the best [Текст] : A Newsweek study shows family firms outrunning their rivals on all six of the leading stock indexes in Europe, and ranks the top 10 companies / K. L. Miller // Newsweek International. – N.Y. : Newsweek, Inc., 2004. – №15. – C. 42-47.
- Киселева, Т. Ф. Анализ российского потребительского рынка кваса [Текст] / Т. Ф. Киселева, В. А. Помозова, А. Р. Часовщиков // Пиво и напитки. – Москва, 2011. – № 3. – С. 16-22.
- Ляшко, К. Анализ рынка товаров ежедневного потребления [Текст] / К. Ляшко // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2016. – № 6. – C. 52-60.
- Панюкова, В. В. Роль саморегулирования в развитии потребительского рынка России [Текст] / В. В. Панюкова, Ю. Е. Борзова // Менеджмент в России и за рубежом. – Москва, 2013. – № 4. – С. 75-81.
- Сикорский, Д. Сладкое искушение рядового европейца [Текст] / Д. Сикорский // Рестораторъ. – К., 2005. – №5. – С.44-47.
- Талаева, Е. Вспомним детство золотое ?(Отечественный рынок продуктов детского питания) [Текст] / Е. Талаева // Продукты питания. – К., 2002. – №10. – С.27-33.
|