Електронний каталог
ярмарки
Документи:
- Виставки та ярмарки: нормативна база, організація, документальне оформлення, облік (Спецвипуск"Бухгалтерія") [Текст] // Бизнес (укр) (комплект). – 2006. – № 38. – С. 9-72.
- Тема номера: Усі на виставку! [Текст] // Все про бухгалтерський облiк. – Київ, 2010. – № 110. – С. 5-18.
- Вимiри рекламного ринку [Текст] // Дiловий вiсник. – 1999. – С.22-23.
- Киевская контрактовая ярмарка"98" [Текст] // Продукты питания. – 1998. – С.19.
- Karpati, L. Evaluation of economics of trade fairs [Text] [Текст] / L. Karpati, L. Varga ; Laszlo Karpati, Levente Varga // 40 ev a kereskedelmi oktatas fejleszteseert [Text]. – Budapest : BGF, 2009. – P. 165-178.
- Водоп'янова, О. Виставково-ярмарковий сезон [Текст] / О. Водоп'янова // Дебет-кредит. – Київ, 2009. – № 41. – С. 20-26.
- Голова, А. Г. Выствочно-ярмарочная деятельность [Текст] / А. Г. Голова // Маркетинг и маркетинговые исследования. – М., 2004. – №3. – С.64-67.
- Збіковська, О. Виставково-ярмаркова діяльність як інтегрована комунікативна функція [Текст] / О. Збіковська // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ, 2012. – № 1 (17). – С. 48-50.
- Золотухін, О. Новорічні ярмарки [Текст] / О. Золотухін // Вісник. Право знати все про податки і збори. – Київ : Укрполіграфмедіа, 2017. – № 47. – С. 6-15.
- Кравець, І. Поняття та функції організаторів торгівлі за законодавством України [Текст] / І. Кравець // Право України. – Київ, 2018. – № 6. – С. 71-85.
- Кудряшова, О. А. Понятия, функции и значение выставочной деятельности [Текст] / О. А. Кудряшова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 5 (91). – С. 58-71.
- Лопандин, И. В. О международной выставке-ярмарке IMB-2000 [Текст] / И. В. Лопандин // Швейная промышленность. – 2000. – № 4. – С.10-12.
- Малахов, В. Ярмарок Кар`єри університету як ефективний засіб сприяння у працевлаштуванні випускників [Текст] / В. Малахов, Ю. Ямпольський, О. Павлов // Вища школа. – К., 2007. – № 4. – С. 40-46.
- Оніщенко, Л. Сорочинський ярмарок - свято національних традицій [Текст] / Л. Оніщенко // Географія та основи економіки. – Київ : Педагогічна преса, 2010. – № 10 (104). – С. 32-33.
- П'ятницька, Г. Т. Механізм формування доходів від виставково-ярмаркової діяльності [Текст] / Г. Т. П'ятницька, Н. О. П'ятницька, О. В. Сініцина // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – № 3 (47). – С. 202-211. – (Економічні науки).
- Пирогова, Т. А. Отечественные выставки и ярмарки: к истории проблемы [Текст] / Т. А. Пирогова // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №9. – С.52-54.
- Підгрушний, Г. П. Виставкова діяльність та її значення як інструменту регіонального розвитку [Текст] / Г. П. Підгрушний, В. О. Пекар, О. О. Денисенко // Український географічний журнал. – Київ, 2009. – № 1. – С. 41-49.
- Порохно, В. У самого Черного моря: (Международная выставка) [Текст] / В. Порохно // Продукты питания. – 1999. – № 9. – С.20.
- Романчук, П. Українське, отже, - найкраще [Текст] / П. Романчук // Харчова i переробна промисловiсть. – 1998. – № 11. – С.32-33.
- Романчук, П. Українське,отже,-найкраще [Текст] / П. Романчук // Харчова i переробна промисловiсть. – 1998. – С.32-33.
- Сініцина, О. Виставково-ярмаркові заходи як ефективні інструменти маркетингу в діяльності підприємств-експонентів [Текст] / О. Сініцина // Вісник КНТЕУ. – К., 2007. – № 4. – С. 90-94.
- Сініцина, О. Удосконалення виставково-ярмаркової діяльності в Україні [Текст] / О. Сініцина // Вісник КНТЕУ. – К., 2008. – № 6. – С. 72-79.
- Ткаченко, Т. І. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку [Текст] / Т. І. Ткаченко, Т. П. Дупляк // Маркетинг в Україні. – К., 2008. – № 2. – С. 44-49.
- Федан, К. Виставкова діяльність в Україні: стан та перспективи [Текст] / К. Федан // Персонал. – Київ, 2012. – № 5 (157). – С. 28-36.
- Цыганова, В. Таропак - сегодня [Текст] / В. Цыганова, М. Белоконова // Тара и упаковка. – 1998. – С.48-49.
- Шевченко, И. Школьная ярмарка в "Фокстроте" [Текст] / И. Шевченко // Новый маркетинг. – К., 2008. – № 9. – С. 70-75.
- Шевченко, Л. "МОДА MOSCOW AUTUM'95 - новый импульс для увеличения товарооборота модной одежды [Текст] / Л. Шевченко // Текстильная пром-сть. – 1995. – № 12. – С.19-21.
- Юрченко, В. Сучасні вияви і трансформації традиційних форм торгівлі Українців упродовж ХХ -на початку ХХІ століття [Текст] / В. Юрченко // Народна творчість та етнологія. – Київ, 2018. – № 2 (372). – С. 77-87.
|