Електронний каталог
продовольственные товары. продовольчі товари
Документи:
- Европейский рынок продовольственных товаров: реалии и перспективы [Текст] // Продукты питания. – К., 2007. – № 6. – С. 16-19.
- Организация перевозок. Транспортировка продовольственной продукции [Текст] // Транспорт. – К., 2004. – №39. – С.47-51.
- Правила роздрібної торгівлі продовольчими товарами [Текст] : Додаток до газети "Податки та бухгалтерський облік" // Податки та бухгалтерський облік (комплект). – 2004. – № 3(93). – С.3-87.
- Правила роздрібної торгівлі продовольчими товарами [Текст] // Податки та бухгалтерський облік. – 2003. – №64. – С.3-14.
- Эффективная организация прямых поставок - преимущество кризисных продаж (Тенденции в маркетинге продовольственных товаров) [Текст] // Продукты питания. – 1999. – С.24-25.
- Габинская, О. С. Значение маркировки продовольственных товаров в оценке их конкурентоспособности [Текст] / О. С. Габинская, Н. С. Дворецкая // Пищевая промышленность. – Москва, 2011. – № 1. – С. 18-21.
- Габинская, О. С. Формирование базы сравнения - этап оценки конкурентоспособнособности продовольственных товаров [Текст] / О. С. Габинская, Н. С. Дворецкая, Е. Ф. Пушкарева // Пиво и напитки. – Москва, 2011. – № 2. – С. 7-9.
- Гриневская, А. Ставка на количество : [рынок розничной торговли] [Текст] / А. Гриневская // ТОП-100. Рейтинг лучших компаний Украины. – Київ, 2013. – № 2. – С. 114-116.
- Гумеров, Р. О реализации национальных интересов в агропромышленном комплексе в условиях кризиса [Текст] / Р. Гумеров // Российский экономический журнал. – Москва, 2009. – № 3-4. – С. 17-24.
- Евдокимива, О. В. Концепция формирования инновационной деятельности при производстве функциональных продуктов питания [Текст] / О. В. Евдокимива, Е. В. Лаврушина // Пищевая промышленность. – М., 2009. – № 3. – С. 50-51.
- Золотухін, О. Прострочені продовольчі товари: куди подіти, як облікувати? [Текст] / О. Золотухін // Бухгалтерія. Право. Податки. Консультації. – Київ : Блиц-Информ, 2012. – № 30. – С. 41-44.
- Іванченкова, Л. В. Системний підхід до побудови інформаційно-аналітичної (моніторингової) підстими управління харчовим підприємством [Текст] / Л. В. Іванченкова // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 3. – С. 62-66.
- Іванченкова, Л. В. Фінансово-аналітичні інструменти в управлінні процесами виробництва й реалізації продукції харчових підприємств [Текст] / Л. В. Іванченкова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 6. – С. 9-13.
- Карагодин, В. Самый стойкий стайер:(Колбасы и копчености-товара меньше,зато дороже:Конъюнктурный обзор) [Текст] / В. Карагодин // Коммерческий вестник. – 1995, 1995. – N17. – С.6-7.
- Квятковская, Я. Выставка... Выставка? Выставка! [Текст] / Я. Квятковская // Продукты питания. – 1999. – № 14-15. – С.6.
- Квятковская, Я. Выставка...Выставка? Выставка! [Текст] / Я. Квятковская // Продукты питания. – 1999. – С.6.
- Корень, Л. Nestle: четыре столпа успеха [Текст] / Л. Корень // Персонал. – 2001. – №5. – C.84-88.
- Ліпич, Л. Г. Маркетингові дослідження споживачів продовольчих товарів [Текст] / Л. Г. Ліпич, О. В. Кощій // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №4(20). – С.12-15.
- Марков, Б. М. Регіональна діагностика послуг роздрібної торгівлі на ринку продовольчих товарів України [Текст] / Б. М. Марков // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 23. – С. 27-31.
- Марков, Б. М. Фактори впливу на формування та розвиток товаропросування продовольчих товарів [Текст] / Б. М. Марков // Економіка та держава. – Київ, 2016. – № 12. – С. 34-38.
- Молчанова, Е. Н. Использование потребительских оценок при определении конкурентоспособности продовольственных товаров [Текст] / Е. Н. Молчанова, В. Е. Понамарев // Пищевая промышленность. – Москва, 2014. – № 1. – С.42-44.
- Мостенська, Т. Стан та перспективи розвитку ринку продовольчих товарів в Україні [Текст] / Т. Мостенська // Харчова і переробна промисловість. – К., 2009. – № 1. – С. 8-12.
- Неборачко, О. В. Сучасні пропозиції у торгівлі та споживанні продовольчих товарів [Текст] / О. В. Неборачко // Економіка АПК. – 2000. – №5. – С.82-89.
- Новотарська, Н. К. Напрямки активізації зовнішньоекономічної діяльності переробної сфери АПК Вінницької області [Текст] / Н. К. Новотарська // Зовнішня торгівля: право та економіка. – Київ, 2009. – № 5 (46). – С. 25-28.
- Онисько, С. М. Нові тенденції у формуванні цін на продовольчі товари [Текст] / С. М. Онисько, В. М. Баховський // Економіка АПК. – К., 2002. – №9. – С.119-125.
- П'ятницька, Г. Т. Переваги і недоліки розвитку великих торговельних мереж на ринку роздрібної торгівлі продовольчими товарами [Текст] / Г. Т. П'ятницька // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 4 (142). – С. 103-113.
- Пикуш, Т. Сетевой фуд-ритейл Киева: Динамика развития продовольственных сетей в Киеве [Текст] / Т. Пикуш // Торговое дело. – К., 2004. – №10. – С.24-25.
- Пустотин, В. С. Главные мировые тенденции рынка ритейла продовольственных товаров [Текст] / В. С. Пустотин // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2012. – № 1 (50). – С. 38-47.
- Ручкiн, О.В. та iнш. Формування ринку овочевоi продукцii в регiонi [Текст] / О.В. та iнш. Ручкiн // Економiка АПК. – 1998. – № 2. – С.61-64.
- Сиваненко, Г. Оргацізаційно-економічний механізм формування каналів розподілу продовольчих товарів на засадах створення підприємницьких мереж [Текст] / Г. Сиваненко // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2009. – № 6. – С. 164-168.
- Соловйов, І. О. Ринок продовольчих товарів: глибока сегментація споживачів [Текст] / І. О. Соловйов, Т. І. Туркот // Маркетинг в Україні. – К., 2004. – №1(23). – С.4-8.
- Тоцька, О. Л. Кластерний аналіз основних продовольчих товарів [Текст] / О. Л. Тоцька // Регіональна економіка. – Львів, 2007. – № 2. – С. 260-270.
- Туболець, К. Г. Особливості розвитку послуг зі збору та розповсюдження інформації про продовольчу продукцію [Текст] / К. Г. Туболець // Економіка та держава. – Київ, 2016. – № 4. – С. 79-80.
- Чуприн, К. С. Структура та методичні засади статистичного забезпечення управління ринком продовольчих товарів (на прикладі ринку цукру) [Текст] / К. С. Чуприн // Актуальні проблеми економіки. – К., 2009. – № 1. – С. 197-206.
- Школьников, М. В. Новые требования к упаковке и маркировке продовольственных товаров [Текст] / М. В. Школьников // БИКИ. – 1998, 1998. – N126. – С.6.
- Школьников, М. В. Новые требования к упаковке и маркировке продовольственных товаров [Текст] / М. В. Школьников // БИКИ. – 1998. – С.6.
|