Електронний каталог
социология. соціологія
Документи:
- Динамика социальной структуры и трансформация общественного сознания [Текст] // Социологические исследования. – 1998. – С.48-61.
- Аверин, Ю. П. Показатели и методы социологического исследования популизма представительных органов власти [Текст] / Ю. П. Аверин // Вестник Московского университета.Сер.18.Социология и политология. – 1999. – С.46-58.
- Арсеєнко, А. Глобалiзацiя:соцiальнi змiни i наслiдкi напередоднi ХХI столiття [Текст] / А. Арсеєнко // Соцiологiя:теорiя,методи,маркетинг. – 1999. – С.42-58.
- Арсеєнко, А. Колективно-договірне регулювання трудових відносин у трьох вимірах [Текст] / А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2016. – № 4. – С. 40-62.
- Арсеєнко, А. США й Україна: сценарії деіндустріалізації [Текст] / А. Арсеєнко, Т. Петрушина // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 2. – С. 23-47.
- Балушок, В. Етнiчне й нацiональне:динамiка взаємодiї [Текст] / В. Балушок // Соцiологiя:теорiя,методи,маркетинг. – 1999. – С.93-105.
- Барсукова, С. Ю. Женское предпринимательство:специфика и перспективы [Текст] / С. Ю. Барсукова // Социологические исследования. – 1999. – С.75-83.
- Барсукова, С. Ю. Женское предпринимательство: специфика и перспективы [Текст] / С. Ю. Барсукова // Социологические исследования. – 1999, 1999. – №9. – С.75-83.
- Бевзенко, Л. Інтегративна концепція соціальної напруженості - методологія, концептуальна схема, прагматика [Текст] / Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2018. – № 4. – С. 73-104.
- Беленький, В. Х. К вопросу об идеологии рабочего класса [Текст] / В. Х. Беленький // Социологические исследования. – М., 2008. – № 12. – С. 72-79.
- Берфман, М. Єдиний інформаційний день для сільских, селищних, міських голів [Текст] / М. Берфман // Віче. – 2000. – №12. – С.92-101.
- Беспалый, В. Республика Беларусь в зеркале социологии: особенности социальных процессов на современном этапе развития [Текст] / В. Беспалый // Общество и экономика. – Москва, 2009. – № 6. – С. 62-77.
- Бистрицький, Є. Екзистенційна істина і постправда [Текст] / Є. Бистрицький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2018. – № 4. – С. 34-53.
- Бова, А. Соціологічна інтерпретація інфраправа [Текст] / А. Бова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2001. – №2. – С.17-31.
- Бондаренко, В. Біологічні та етнологічні аспекти аналізу державної етнічної політики [Текст] / В. Бондаренко // Аспекти публічного управління. – 2020. – № 2. – С. 109-120.
- Бороноев, А. О. О понятиях "общество" и "социальное" [Текст] / А. О. Бороноев, П. И. Смирнов // Социологические исследования. – М., 2003. – №8. – С.3-11.
- Бурлачук, В. "Віднесення до цінності", смисл і соціальна зміна [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2001. – №3. – С.100-110.
- Бурлачук, В. Держава як витвір мистецтва [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 3. – С. 104-115.
- Бурлачук, В. Мас-медіа, вибори і нова реальність [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2019. – № 4. – С. 61-90.
- Бурлачук, В. Мережева влада і соціальний порядок [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2016. – № 3. – С. 62-77.
- Бурлачук, В. Образ влади в сучасних теоріях глобалізації [Текст] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2009. – № 3. – С. 46-61.
- Бусова, Н. Макс Вебер про роль в становленнi ринкового капiталiзму [Текст] / Н. Бусова // Соцiологiя:теорiя,методи,маркетинг. – 1999. – С.119-135.
- Бусова, Н. Макс Вебер про роль в становленнi ринкового капiталiзму [Текст] / Н. Бусова // Соцiологiя: теорiя, методи, маркетинг. – 1999, 1999. – №3. – С.119-135.
- Валлерстайн, И. Альбатрос расизма: Социальная наука, Йорг Хайдер и сопротивление [Текст] / И. Валлерстайн // Социологические исследования. – 2001. – №10. – С.36-47.
- Вахштайн, В. Пост - пострадянська соціологія: кінець першого акту [Текст] / В. Вахштайн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2011. – № 2. – С. 59-77.
- Вебер, Макс Антикритична пiслямова до "Духу капiталiзму" [Текст] / Макс Вебер // Соцiологiя:теорiя,методи,маркетинг. – 1999. – С.149-164.
- Вебер, Макс Антикритична пiслямова до "Духу капiталiзму" [Текст] / Макс Вебер // Соцiологiя: теорiя, методи, маркетинг. – 1999, 1999. – №3. – С.149-164.
- Вишняк, О. Зміни основних параметрів партійної системи України: від виборів 1998-го до виборів 2014- го [Текст] / О. Вишняк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2017. – № 2. – С. 167-174.
- Вишняк, О. Зміни ставлення громадян України до різних типів партійних систем [Текст] / О. Вишняк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2019. – № 2. – С. 160-169.
- Вишняк, О. Регіональні моделі масової історичної свідомості в соціологічному вимірі [Текст] / О. Вишняк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2016. – № 2. – С. 39-62.
- Волчкова, Л. Т. Стратегии социлогического исследования бедности [Текст] / Л. Т. Волчкова, В. Н. Минина // Социологические исследования. – 1999. – №1. – С.49-55.
- Волчкова, Л. Т. Стратегии социлогического исследования бедности [Текст] / Л. Т. Волчкова, В. Н. Минина // Социологические исследования. – 1999. – С.49-55.
- Ворона, В. Громадська думка i масовi настрої в Росiї й Українi:до i пiсля серпневої фiнансової кризи 1998 р [Текст] / В. Ворона // Соцiологiя:теорiя,методи,маркетинг. – 1999. – С.122-130.
- Габиш, Г. Социальные гарантии в условиях рыночной экономики [Текст] / Г. Габиш // Общество и экономика. – 1998. – С.165-171.
- Гавриленко, I. Iсторичний акцiоналiзм як методологiя дослiдження iсторiчного процесу [Текст] / I. Гавриленко // Соцiологiя: теорiя, методи, маркетинг. – 1999, 1999. – №3. – С.101-117.
- Гавриленко, I. Iсторичний акцiоналiзм як методологiя дослiдження iсторiчного процесу [Текст] / I. Гавриленко // Соцiологiя:теорiя,методи,маркетинг. – 1999. – С.101-117.
- Гацков, М. Епістемологічні засади аналітичної соціології [Текст] / М. Гацков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 1. – С. 146-172.
- Гнедаш, А. А. "В поисках утраченого субъекта": фемининные и маскулинные детерминанты субъектности в современной России [Текст] / А. А. Гнедаш // Полис (Политические исследования). – Москва, 2010. – № 5 (119). – С. 79-87.
- Голенкова, З. Т. Процесы интеграции и дезинтеграции в социальной структуре Российского общества [Текст] / З. Т. Голенкова, Е. Д. Игитханян // Социологические исследования. – 1999, 1999. – №9. – С.22-32.
- Голенкова, З. Т. Процесы интеграции и дезинтеграции в социальной структуре Российского общества [Текст] / З. Т. Голенкова, Е. Д. Игитханян // Социологические исследования. – 1999. – С.22-32.
- Горбачик, А. Перевірка валідності та надійності шкали культурного інтелекту в Україні [Текст] / А. Горбачик, Т. Любива, Т. Нікітіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2015. – № 1. – С. 132-148.
- Гоч, Р. Чинники довіри до державних регуляторів економічних відносин у сучасному українському суспільстві [Текст] / Р. Гоч // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 3. – С. 16-55.
- Данилов, А. Н. Глобализм,регионализм и современный трансформационный процесс [Текст] / А. Н. Данилов // Социологические исследования. – 1998. – С.12-17.
- Дембіцький, С. Соціологічні тести: сутність і валідизація [Текст] / С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2016. – № 3. – С. 140-155.
- Дембіцький, С. Системний підхід до соціологічного вивчення індивідуальних цінностей [Текст] / С. Дембіцький, М. Сидоров, В. та інші Плющ // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2019. – № 3. – С. 102-124.
- Демків, О. Соціальний капітал українського суспільства: сильні та слабкі капіталогенерувальні структури [Текст] / О. Демків // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2012. – № 4. – С. 3-21.
- Демків, О. Економічна моральність українського суспільства у загальноєвропейському та внутрішньорегіональному вимірі [Текст] / О. Демків, Л. Кондратик // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – К., 2007. – № 4. – С. 5-38.
- Денисов, Н. Социальное расслоение общества: причины, последствия, меры по ограничению [Текст] / Н. Денисов // Экономист. – 1997. – №1. – С.73-83.
- Дутчак, О. Робітничі протести в Україні до і після "Євромайдану" [Текст] / О. Дутчак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2016. – № 4. – С. 85-102.
- Євтух, В. Поліетнічність як конструкт modus vivendi [Текст] / В. Євтух // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2014. – № 4. – C. 133-155.
1
2
3
4
5
|