Електронний каталог
маркетинг
Документи:
- ===Страхування [Текст] : Пiдручник / Кер.авт.кол.i наук.ред.С.С.Осадець. – К. : КНЕУ, 1998. – 528с. – ISBN 966-574-066-0 : 24.00.
- Brands Point. Международная конференция по брендингу 2004 [Текст] : Видеозапись конференции. – 2004. – 14.85.
- International marketing [Text] [Текст] = Міжнародний маркетинг : curriculum and syllabus / auth. A.A. Mazaraki, T.M. Melnyk, E.V. Romat, O.V. Kamyanetska, D.V. Say; KNUTE, International economy department. – 845/12 [замовл.]. – Kyiv : KNUTE, 2012. – 30 p. – 13,00.
- International marketing [Text] [Текст] = Міжнародний маркетинг : cases / auth. D.V. Say; KNUTE, International economic department. – 133/17 [замовл.]. – Kyiv : KNUTE, 2017. – 17 p. – 16,00.
- Journal of Marketing review [Text] [Текст]. Vol. 5. – [Chicago] : [American Marketing Association], 1968. – 464 p. – 150,00.
- Kierunki rozwoju zarzadzania marketingowego w Polsce [Текст] : Miedzynarodowa konferencja naukowa : Zakopane 13-15 grudnia 1999 / Pod redakcja J.Altkorna. – Krakow : Akademia ekonomiczna w Krakowie, 1999. – 329 s. – ISBN 83-911355-7-8.
- Kierunki rozwoju zarzadzania marketingowego w Polsce [Текст] : Raport z badan. – Krakow : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1999. – 195 s. – ISBN 83-911355-8-6.
- Le marketeur [Текст] : Fondements et nouveautes du marketing / Coordination C. Michon. – 2e edit. – Paris : Pearson Education, 2006. – 466 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-7440-7141-2 : 385,00.
- Marketing theory and practice [Текст] : Theory and practice / Edit.: M.J.Baker. – 3rd ed. – London : Macmillan Business, 1995. – 442 p. – ISBN 0-333-64181-7.
- METRO cash & carry - Україна [Текст] [Текст] : кейс з дисципліни "Маркетинг" / авт. Є.В. Ромат, А.І. Зіміна; Каф. маркетингу та реклами. – 1054/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 14 с. – 12,00.
- Przeslanki i narzedzia podejmowania decyzji marketingowych [Text] [Текст] / redaktor naukowy Halina Szulce; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. – Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2000. – 152 s. – (Zeszyty naukowe; № 1). – Сверка фонда август 2011. – ISBN 83-88222-00-7.
- Strategic marketing [Text] [Текст] = Стратегічний маркетинг: опорний конспект лекцій : lecture notes; academic degree "Master"; field of science 0306 "Management and Administration"; field of study 030601 "Management"; field of specialism 0306010102 "Tourism Business Management" / author: D.V. Say; Hotel, Restaurant and Tourism Business Department. – Kyiv : KNUTE, 2013. – 124 p. – Bibliography: p. 124. – 30.00.
- Strategic marketing [Text] [Текст] = Стратегічний маркетинг: опор. конспект лекцій : lecture notes; academic degree "Master"; fields of science 07 "Management and Administration", 24 "Servis Industry"; fields of specialty 073 "Management", 241 "Hotel and Restaurant Business",242 "Tourism"; fields of specialization"Tourism Management" / author: D.V. Say; Hotel and Restaurant Department. – Kyiv : KNUTE, 2017. – 132 p. – Bibliography: p. 129-131. – 37.00.
- The journal of Marketing [Text] [Текст]. Vol. I. № 1. – [New York], 1936. – 416 p. – 350,00.
- The National Marketing review [Text] [Текст]. Vol. I. № 1 / The National Association of Marketing teachers. – [Chicago] : Business Publications, Inc., 1935. – 379 p. – 350,00.
- Агрессивный маркетинг или партизанская война в малом бизнесе.Секрет успеха [Текст] : (Американский опыт для российских условий) / Сост.:Седленек В.А.,Колков М.Ю.,Шершева М.Ю. – Самара : Самарский Дом печати, 1992. – 279с.
- Анализ экономики.Страна,рынок,фирма [Текст] : Учебник для студ.вузов,обуч.по экон.спец. / Под ред.Рыбалкина В.Е. – М. : Международные отношения, 1999. – 304с. – ISBN 5-7133-0968-1 : 21.60;22.44.
- Аналіз маркетингового середовища діяльності підприємства [Текст] : Конспект лекції для студентів ФГХГГіТ / Уклад.Л.М.Шульгіна. – К. : КДТЕУ, 1998. – 98с. – 5.45.
- Аутосоринг в маркетингу [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Ортинська; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 104/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 10 c. – 11,00.
- Банківський маркетинг [Текст] : Підручник / За ред.Л.М.Гребішкової. – К. : Національний банк України, 1998. – 115с. – 11.90.
- Банковский портфель-2 [Текст] : Книга банковского менеджера.Книга банковского финансиста.Книга банковского юриста / Отв.ред.:Ю.И.Коробов,Ю.Б.Рубин,В.И.Солдаткин. – М. : Соминтэк, 1994. – 752с. – (Портфель делового человека). – ISBN 5-7958-0031-7 : 14.15.
- Банковское дело и финансирование инвестиций [Текст]. Т.1 : Теория и концепции. Ч.1 / Под ред.Н.Брука. – Вашингтон : Всемирный банк реконструкции и развития;Отдел финансов и развития частного сектора, 1995. – 244с. – (Институт экономического развития всемирного банка). – 13.50.
- Банковское дело и финансирование инвестиций [Текст]. Т.1 : Теория и концепции. Ч.2 / Под ред.Н.Брука. – Вашингтон : Всемирный банк реконструкции и развития;Отдел финансов и развития частного сектора, 1995. – 548с. – (Институт экономического развития всемирного банка). – 13.50.
- Банковское дело и финансирование инвестиций [Текст]. Т.2 : Политика и стратегия. Ч.2 / Под ред.Н.Брука. – Вашингтон : Всемирный банк реконструкции и развития;Отдел финансов и развития частного сектора, 1995. – 648с. – (Институт экономического развития всемирного банка). – 13.50.
- Банковское дело: стратегическое руководство [Текст] / Под ред.В.Платонова,М.Хиггинса. – 2-е изд. – М. : Консалтбанкир, 2001. – 432с. – ISBN 5-85187-099-9 : 56.40.
- Бизнес и менеджер [Текст] / Сост.:И.С.Дараховский,И.П.Черноиванов,Т.В.Прехул. – М. : Азимут-центр, 1992. – 448с. – ISBN 5-7588-0034-1 : 4.70;5.20.
- Бізнес від "А" до "Я" [Текст] : Довiдник / За ред.С.В.Мочерного,О.М.Нагорного. – Л. : Свiт,Трансфер, 1994. – 193с. – ISBN 5-7773-0250-5.
- Бренд-менеджмент [Текст] : програма і робоча програма ОКР "магістр", напрям підготовки 0501 "Економіка та підприємництво", спеціальність 8.050108 "Маркетинг" / уклад. Є.В.Ромат; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 1059/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 19 с. – 3.80.
- Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.Є.В.Ромат. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 90 с. – 24.00.
- Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.:Є.В.Ромат, М.Ю. Чикусова ; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 108 с. – Бібліогр.: с. 107-108. – 39.00.
- Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.:Є.В.Ромат, М.Ю. Чикусова ; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 101с. – Бібліогр.: с. 99-101. – 39.00.
- В лабиринтах современного управления [Текст] : Стратегическое планирование,маркетинг,обслуживание клиентов,управление персоналом,оплата .Сб.статей. Вып.1 / Ред.-сост.Грегори Р.Райтер. – М. : Экономика, 1999. – 248с. : ил. – ISBN 5-282-01972-8 : 32.40;25.20.
- Введение в бизнес [Текст] : Наука бизнеса за 200 часов.Круг профессий американского бизнеса.В лексикон делового челового:Методическое пособие / Науч.ред.В.И.Крупнов. – М.;Мн. : Предприниматель, 1990. – 112с. – (Предпринимателю о предпринимательстве (американский опыт)). – Библиогр.:111с. – 7.55.
- Внешнеэкономическая деятельность предприятия [Текст] = Foreign ekonomic activity of an enterprise : Англо-русский словарь-справочник.Учеб. пособие для вузов / Под ред.Л.Е.Стровского. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 510с. – ISBN 5-238-00253-Х : 66.00;77.76;74.35.
- Все о маркетинге [Текст] : Сборник материалов для руководителей предприятий,экономических и коммерческих служб. – М. : Азимут-центр, 1992. – 366с. – ISBN 5-7588-0033-3.
- Галузеві зв'язки з громадськістю [Текст] [Текст] : ОКР "бакалавр", галузь знань 0303 "Журналістика та інформація", напрям підготовки 030302 "Реклама і зв'язки з громадськістю" / авт. Т.В. Дубовик; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 15/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 26 c. – 12,50.
- Де межа стратегії "розширення меж марки", або Як корабель назвеш, так він і попливе... [Текст] : ситуаційна впрвва (кейс) / уклад. Л.М.Шульгіна; Каф. маркетингу. – 554/02 [замовл]. – Київ : КНТЕУ, 2002. – 27 с. – 2.66.
- Державні закупівлі [Текст] : практикум / уклад.: Н.Б.Ткаченко Т.Д.Демченко; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 757/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 24 с. – 2.83.
- Директ-маркетинг [Текст] [Текст] : ОКР "бакалавр", галузь знань 0303 "Журналістика та інформація", напрям підготовки 6.030302 "Реклама і зв'язки з громадськістю" / авт. І.О. Бучацька, І.В. Мельникова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1139/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 22 c. – 11,00.
- Дії потребують плану, а план - реалізації [Текст] : кейс / уклад. Н.Б. Ткаченко; Каф. маркетингу. – 451/02 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2002. – 19 с. – 2.02.
- Ділова гра "Оцінка конкурентоспроможності товару" з використанням комп'ютерної технології [Текст] : для студентів спеціальності 7.050108 "Маркетинг" спеціалізацій 7.05010801 "Маркетинг на ринку товарів та послуг" та 7.05010802 "Рекламний бізнес" денної та заочної форми навчання / уклад. Н.Б.Ткаченко; Каф. маркетингу. – 648/99 [замовл.]. – Київ : КДТЕУ, 1999. – 17 с. – 2.90.
- Довідник підприємця [Текст] : Господарська практика.Зовнiшньоекономiчна дiяльнiсть.Маркетинг.Грошовi одиницi основних держав свiту / Укл.:М.Ф.Черенок,Т.Ф.Зайченко. – К. : Журналiст Украiни-Сервiсрiчтранс-Слово, 1992. – 114с. – (Додаток до журналу"Журналiст Украiни").
- Европейский гостиничный маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для студентов и выпускников школ гостинич.и ресторан.бизнеса в Европе / Пер.с англ. – М. : Финансы и статистика, 2003. – 222с. – ISBN 90-5720-0236;5-279-02451-1 : 35.28.
- Европейский гостиничный маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для студ.и выпускников школ гостинич.и ресторан.бизнеса в Европе/Пер.с англ. / Пер.с англ. – М. : Финансы и статистика, 2002. – 222с. – ISBN 90-5720-0236;5-279-02451-1 : 31.20;30.00.
- Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст] [Текст] : зб. наук. пр. Вип.2 / [редкол.: О.І. Черевко (відповід. ред.), Л.М. Янчева, В.М. Михайлов та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2005. – 363с. – 30.00.
- Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст] [Текст] : Збірник наукових праць. Вип.1 / [редкол.: О.І. Черевко (відповід. ред.), Л.М. Янчева, В.М. Михайлов та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2005. – 677с. – 30,00.
- Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст] : Збірник наукових праць. Вип.1(3) / Відповід.ред.О.І.Черевко. – Х. : ХДУХТ, 2006. – 568с. – 25,00.
- Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст] : Збірник наукових праць.У 2-х т. Т.1. Вип.1(5) / Відповід.ред.О.І.Черевко. – Х. : ХДУХТ, 2007. – 560с. – 40,00.
- Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст] : Збірник наукових праць.У 2-х т. Т.2. Вип.1(5) / Відповід.ред.О.І.Черевко. – Х. : ХДУХТ, 2007. – 357с. – 25,00.
- Завдання до практичних занять з курсу "Маркетинг" [Текст] : для студентів товарознавчого факультету денної та заочної форм навчання / уклад. В.М.Торопков; Каф. маркетингу. – 162/03 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2003. – 16 с. – 2.03.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
|