Електронний каталог
Класифікатори
658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг
Підтеми:
658.8-051 Персонал ( кадри ) по збуту. Продавці. Маркетологи
658.8(100) Міжнародний маркетинг
658.8.011.1 Політика збуту. Стратегічний маркетинг
658.8.012.12 Маркетингові дослідження
658.8.012.2 Маркетингове планування, програми, плани. Планування збуту
658.8.012.45 Маркетингові комунікації. Маркетингова інформація
658.8.03 Ціни продажу та тарифи
658.8:330.341.1 Технологічний, іноваційний маркетинг
658.8:332.1 Територіальний маркетинг. Геомаркетинг. Регіональний маркетинг
658.8:338.45 Промисловий маркетинг
658.8:36 Соціальний маркетинг
658.8:504 Екологічний маркетинг
658.81 Організація збуту
658.82 Сприяння збуту
658.84 Рекламні засоби. Методи реалізації продукції. Системи продажу
658.85 Майстерність ( досвід ) реалізації товарів. Торговельні переговори тощо
658.87 Роздрібний продаж. Роздрібна торгівля
658.88 Системи платежів. Питання кредиту. Контроль за кредитом
658.89 Покупці
Документи:
Действенные шаги для оптимизации ретаргетинговых компаний [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 11-12. – С. 52-54.
Будникевич, И. М.
Методика определения целевых сегментов в маркетинге города [Текст] / И. М. Будникевич, И. Г. Черданцева // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 11-12. – С. 28-41.
Ромат, Є. В.
Публічний продукт у комплексі публічного маркетингу [Текст] / Є. В. Ромат, Ю. В. Гаврилечко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 11-12. – С. 16-24.
Рыженко, С.
Инсайты потребителя в местах продаж (на примере подарочной акции "подарунки для всыэъ родини") [Текст] / С. Рыженко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 58-62.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'