Електронний каталог
брендингові технології
Документи:
- Багаева, Т. Брендинг в оптике социологии [текст] [Текст] : монография / Т. Багаева. – Киев : Академвидав, 2017. – 342 с. – (Монограф). – Библиогр.: с. 273-301. – ISBN 978-966-8226-92-2 (серия); 978-617-572-102-5 : 150,00.
- Кашпур, А. О. Управління репутацією підприємства в системі корпоративного брендингу [Текст] [Текст] : дис. ...д-ра філософії / Кашпур А. О. ; 075 Маркетинг; галузь знань 07 Управління та адміністрування; наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2020. – 251с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 216-229. - Дод.
- Україна: бренд-орієнтований розвиток [Текст] [Текст] : монографія / А. А. Мазаракі, С. В. Мельниченко, Т. М. Мельник, ін. та. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 352 с. – Бібліогр.: с. 325-351. – ISBN 978-966-918-020-9 : 140.00.
- Пазюк, В. Л. Брендинг в управлінні розвитком підприємств виноробної промисловості [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Пазюк В. Л. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприєсмствами (за видами екон. діяльн.). – Чернігів : ЧНТУ, 2017. – 20 с.
- Швець, О. О. Роль брендингу в забезпеченні успішного функціонування підприємства [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Швець О. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприєсмствами (за видами екон. діяльн.). – Херсон : ХНТУ, 2017. – 20 с.
- Шульгіна, Л. М. Брендинг: теорія та практика (на прикладі об`єктів комерційної нерухомості) [Текст] [Текст] : моногр. / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео. – Київ : КНТЕУ, 2011. – Бібліогр.: с. 161 - 173. – ISBN 978-966-308-398-8 : 40,00.
|