Електронний каталог
Класифікатори
А
автоматизація торгівлі
Документи:
Робул, Ю. В.
Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних технологій [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...д-ра екон.наук / Робул Ю. В. ; 08.00.03 - економіка та упр.нац. госп-вом. – Одеса : ОНУ ім. І. Мечникова, 2021. – 40 с.
Савчук, А. М.
Інформаційне забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Савчук А. М. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. І.О. Бучацька. – Київ, 2016. – 195 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 151-169. - Дод.
Хаврова, К. С.
Інтелектуалізація діяльності торговельних підприємств: концепція та методологія [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...д-ра екон.наук / Хаврова К. С. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Дніпро : ВНЗ "Ун-т ім. А. Нобеля", 2020. – 40 с.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'