Електронний каталог
ринкове середовище
Документи:
- Олійник, А. С. Виробничо-маркетингові стратегії антикризового управління [Текст] / А. С. Олійник, мЮ.С. Тургеля, Ю. Є. Соколовська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2020. – № 10-20. – С. 110-116.
- Скрипник, Н. А. Диверсифіікація як елемент управління підприємством [Текст] / Н. А. Скрипник, М. І. Скалозуб // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2017. – № 6. – С. 48-50.
- Тітова, Є. О. Доходи комерційного банку та джерела їх формування за умов впливу факторів ринкового мередовища [Текст] / Є. О. Тітова, Ю. О. Швець // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2016. – № 3. – С. 7-11.
- Швець, Ю. О. Сутність та особливості формування конкурентної стратегії промислового підприємства в умовах мінливості ринкового середовища [Текст] / Ю. О. Швець // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2018. – № 7. – С. 30-35.
|