Електронний каталог
гендерная реклама. гендерна реклама
Документи:
- Булатова, А. Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі [Текст] / А. Булатова, О. Река // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 2. – С. 34-52.
- Бучинська, О. Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 37-41.
- Лилик, І. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 6-14.
- Решетилова, Т. Гендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами [Текст] / Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 4. – С. 59-70.
- Сміллі, Е. Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] / Е. Сміллі, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 15-36.
- Хобта, С. Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України [Текст] / С. Хобта // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 42-46.
- Юлія, Б. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ [Текст] / Б. Юлія // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 5. – С. 16-21.
|