Електронний каталог
Класифікатори
М
маркетинговий інструментарій
Документи:
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] [Текст] : монографія / за ред. Н.В. Карпенко. – Київ : Центр учбової літератури, 2016. – 252 с. – Бібліогр.: с. 238-250. – ISBN 978-617-673-464-2 : 90.00.
Кіндзерський, В. В.
Державне регулювання та інституційна політика розвитку аграрного сектора національної економіки [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Кіндзерський В. В. ; 08.00.03 - економіка та упр. нац. госп-вом. – Чернівці : ЧНУ ім. Ю.Федьковича, 2016. – 20 с.
Кутаренко, Н. Я.
Детермінанти сталого розвитку аграрного сектора національної економіки [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Кутаренко Н. Я. ; 08.00.03 - економіка та упр. нац. госп-вом. – Чернівці : ЧНУ ім. Ю.Федьковича, 2015. – 20 с.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'