Електронний каталог
інформаційно-комунікаційні послуги
Документи:
- Гудзь, О. Є. Стратегія і тактика інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств [Текст] / О. Є. Гудзь, Л. В. Шмалій // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 3. – С. 64-70.
- Дубовик, Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології в торговельному маркетингу [Текст] / Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 4. – С. 36-40.
- Кривокульська, Н. Інформаційно-комунікативний супровід процесу екологічного управління в публічній сфері: вектори вдосконалення [Текст] / Н. Кривокульська // Вісник економіки (Тернопільського національного економічного університету.). – Тернопіль : Тернопільський НЕУ, 2022. – № 3. – С. 22-37.
- Петькун, С. М. Інформаційні комунікації як філософія бізнесу [Текст] / С. М. Петькун, О. М. Шеремета, П. В. Пенцак // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 4. – С. 123-128.
- Сіденко, В. Р. Мегатренди розвитку електронної торгівлі у контексті сучасної технологічної революції [Текст] / В. Р. Сіденко // Економіка України. – Київ : Преса України, 2018. – № 11-12. – С. 82-103.
- Сьомкина, Т. В. Формування інноваційного ресурно-компетенційного потенціалу диверсифікації підприємств [Текст] / Т. В. Сьомкина, О. М. Згурська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 21. – С. 5-9.
- Тронько, В. В. Зовнішня торгівля України інформаційно-комунікаційними послугами [Текст] / В. В. Тронько // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 9. – С. 33-38.
|