Електронний каталог
інформаційний продукт
Документи:
- Маркетинг информационных продуктов и услуг в США [Текст] [Текст] : науч.-аналит. обзор. – Москва : ИНИОН, 1989. – 68 с. – Библиогр.: с. 62-68. – 10.00.
- Технології цифрового маркетингу [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Т.М. Янковець; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 108 с. – Бібліогр.: с. 106-108. – 47,00.
- Палеха, Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] [Текст] : навч.посіб.для студ. вищ. навч. закл. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. – Київ : Ліра, 2019. – 480 с. – Бібліогр.: с. 459-475. – ISBN 9789662609073 : 354,00.
- Палеха, Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] [Текст] : навч.посіб. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. – Київ : Ліра, 2013. – 480 с. – ISBN 9789662609073 : 76,00.
- Янковець, Т. М. Технології цифрового маркетингу [Текст] [Текст] : підручник / Т. М. Янковець. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 260 с. – Бібліогр.: с. 254-259. – ISBN 978-966-918-105-3 : 210.00.
|